مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تجاوز ورزشکار سرشناس ایرانی به دختر جوان

تجاوز ورزشکار سرشناس ایرانی به دختر جوان

یک ورزشکار سرشناس ایرانی به جرم تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
یکی از ورزشکاران سرشناس ایران که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را در کارنامه دارد به اتهام تجاوز به عنف در اردیبهشت ۹۴ ( تقریبا هفته پیش ) دادگاهی شده است .در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده است.
ظاهرا موضوع ادعای تجاوز به عنف مطرح شده علیه این ورزشکار در هفته گذشته رخ داده که طی آن این ورزشکار سرشناس، در ماجرایی که با ادعای شاکیه در دادخواست کیفری مطرح شده، دختر جوان به مکانی امن برده شده و در آنجا با حیله و فریب به وی تجاوز شده است.
بر اساس اطلاعات واصله و تایید شده، این ورزشکار در حال حاضر با این اتهام سنگین روبروست و باید در مراحل دادرسی به دفاع از خود بپردازد. تاکنون یک جلسه دادرسی از این دادگاه نیز برگزار شده است.
منبع : ایسنا
تجاوز به عنف عکس تجاوز جنسی فیلم تجاوز جنسی



لینک منبع :تجاوز ورزشکار سرشناس ایرانی به دختر جوان

Images for تجاوز ورزشکار سرشناس ایرانی به دختر جوان تجاوز ورزشکار سرشناس ایرانی به دختر جوان | ساتین saten.ir/67193/تجاوز-ورزشکار-سرشناس-ایرانی-به-دختر-جو/‎Cached Similar5 مه 2015 ... یک ورزشکار سرشناس ایرانی به جرم تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. یکی از ورزشکاران سرشناس ایران که سابقه حضور در ... تجاوز بی شرمانه ورزشکار سرشناس ایرانی به یک دختر جوان! | سیتنا www.citna.ir/different/176643‎Cached Similarیکی از ورزشکاران سرشناس ایرانی که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را نیز در کارنامه دارد به اتهام تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. جام نیوز :: JamNews - محاکمه یک ورزشکار سرشناس به اتهام تجاوز به عنف www.jamnews.ir/detail/News/475628‎Cached Similar4 مه 2015 ... یک ورزشکار سرشناس ایرانی به جرم تجاوز به عنف در دادگاه کیفری ... دختر جوان به مکانی امن برده شده و در آنجا با حیله و فریب به وی تجاوز شده است. محاکمه ورزشکار سرشناس ایران به اتهام تجاوز - نمناک namnak.com/محاکمه-ورزشکار-به-اتهام-تجاوز.p14420‎Cachedنمناک ورزشگوناگون محاکمه ورزشکار سرشناس ایران به اتهام تجاوز ... کیفری مطرح شده ، دختر جوان به مکانی امن برده شده و در آنجا با حیله و فریب به وی تجاوز شده است. تجاوز جنسی معروفترین ورزشکار المپیکی به دختر ایرانی - سفیدک www.sefidak.com/news-day/most-famous-athletes‎Cached18 آگوست 2016 ... تجاوز جنسی معروفترین ورزشکار المپیکی به دختر ایرانی ... یکی از سرشناس ترین ورزشکار های کشورمان و کسی که روی او به عنوان شانس اصلی دریافت ... دختر جوان شاکی اکنون در اظهاراتی جدید گفته است که نفرین من گریبان او را ... نفرین دختری که توسط ورزشکار المپیکی ایران مورد تجاوز قرار گرفت! jamejamonline.ir/.../نفرین-دختری-که-توسط-ورزشکار-المپیکی-ایران-مورد-تجاوز-قرار-گرفت‎Cached13 آگوست 2016 ... اولین بار سال قبل بود که از محکومیت یک ورزشکار سرشناس المپیکی خبر داده شد. خبر تبعید یک ورزشکار مطرح به جرم تجاوز، خیلی زود در ایران سر ... تایید حکم شلاق ورزشکار معروف المپیکی ایرانی بخاطر تجاوز - پارس ناز www.parsnaz.com/olympic-athlete-confirmation-sentence.html‎Cachedتایید حکم شلاق ورزشکار معروف المپیکی ایرانی بخاطر تجاوز. پس از شکایت دختر جوان از تجاوز ورزشکار المپیکی معروف کشور ، به گزارش پارس ناز حکم شلاق و ... تجاوز ورزشکار ایرانی به دختر جوان - شمال گردی shomalgardi.com/2608/تجاوز-به-دختر-جوان‎Cached Similarجزئیات تجاوز ورزشکار سرشناس به دختر جوان اخبار داغ : خبری این روزها در سایت های خبری انتشار یافته که گواهی از تجاوز یک ورزشکار سرشناس به دختر جوان میدهد .. محاکمه یکی از ورزشکاران سرشناس ایران به اتهام تجاوز به دختر جوان diyarmirza.ir/1394/02/محاکمه-یکی-از-ورزشکاران-سرشناس-ایران-ب/‎Cached Similar5 مه 2015 ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکی از ورزشکاران سرشناس ایران که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را در کارنامه دارد به اتهام تجاوز به عنف ...