مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان

بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان

اگر می‌خواهید هیچ‌گاه به سرطان گرفتار نشوید، این معجون را امتحان کنید.

با استفاده از این معجون می توانید از شر سرطان خلاص شوید.

مواد مورد نیاز:
– نیم کیلو هویج
– نیم کیلو چقندر
– تعداد انگشت شماری از زردآلو خشک شده
– تعدادی کشمش
– یک قاشق چایخوری عسل

روش آماده سازی:
چغندر هیج را خرد کرده و آن‌ها را در ظرف لعابی بریزید.

پس از آن کشمش و زرد آلو خشک را ب آن اضافه کنید کمی آب در آن ریخته و ظرف حاوی این موارد را بر روی حرارت قرار دهید تا آب آن به جوش آید. پس از به جوش آمدن، ظرف را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید خنک شود. مقداری عسل اضافه کرده و آن را مخلوط کنید.

مخلوط به دست آمده را ۱۲ ساعت در جای خنک و خشک قرار دهید.

پیش از صرف غذا، به میزان نصف لیوان (۳ وعده در روز) از این محلول بنوشید.

این دستورالعمل در طی یک‌ ماه روده شما را پاکسازی خواهد کرد. همچنین این محلول در درمان و پیشگیری از سرطان نقش به سزایی دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

پیشگیری از سرطان درمان سرطان ضد سرطان



لینک منبع :بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان

بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان | ساتین saten.ir/66883/بهترین-معجونی-خانگی-برای-رهایی-از-سرطا/‎Cached2 مه 2015 ... اگر می‌خواهید هیچ‌گاه به سرطان گرفتار نشوید، این معجون را امتحان کنید. با استفاده از این معجون می توانید از شر سرطان خلاص شوید. مواد مورد نیاز: - نیم ... معجونی خانگی و به صرفه برای رهایی از سیگار - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/49121_معجونی-خانگی-و-به-صرفه-برای-رهایی-از-سیگ.html/‎Cached12 نوامبر 2014 ... با تهیه این معجون و استشمام آن قادر خواهید بود به راحتی سیگار را ترک کرده و میل و اعتیادتان به آن کاهش می یابد. معجونی که قاتل سرطان است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../معجونی-که-قاتل-سرطان-است‎Cached23 جولای 2016 ... یکی از بهترین و سالم‌ترین شیوه‌های در امان ماندن از سرطان مصرف آب ... آب سبزیجات خانگی و صد درصد طبیعی و تازه نیست حتی اگر امکاناتش را داشته ... معجونی خانگی برای رهایی از سرطان | اگر می خواهید هیچ گاه - قطره www.ghatreh.com/news/nn25690793/معجونی-خانگی-برای-رهایی-سرطان 30 آوریل 2015 ... اگر می خواهید هیچ گاه به سرطان گرفتار نشوید، این معجون را امتحان کنید. - پس از آن کشمش و زرد ... رهایی از انواع درد با بهترین روشهای درمانی طبیعی ... درمان سرطان تنها با مصرف این معجون! | یک مرد اتریشی بهترین - قطره www.ghatreh.com/news/nn36459810/درمان-سرطان-تنها-مصرف-این-معجون 7 مارس 2017 ... یک مرد اتریشی بهترین دوران زندگی اش را به بررسی راه های درمان سرطان گذرانده و اکنون ... درمان سرطان تنها با مصرف این معجون! .... چگـونـه از ایـن دردسـر رهـایی پیـدا کنـم ... باورنکردنی / ساده ترین روش های خانگی برای سفید کردن دندان ها ... معجون ضد سرطان - onvansho onvansho.ir/result/معجون-ضد-سرطان.html لیمو ترش یا به اختصار لیمو میوه درخت لیمواز مرکبات است که به طورکلی دارای خواص زیر . بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان ساتین با استفاده از این معجون ... درمان سرطان تنها با نوشیدن این معجون!! - هشتگ 8tag.ir/news/14156952053990492266-15759679086389698123‎Cached7 مارس 2017 ... درمان سرطان تنها با نوشیدن این معجون!! یک مرد اتریشی بهترین دوران زندگی‌اش را به بررسی راه‌های درمان سرطان گذرانده و اکنون ادعا شده است که او راه درمان ... معجون ضد سرطان ! - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/معجون-ضد-سرطان.html‎Cachedچغندر یا لبو یکی از گیاهان بسیار مفیدی است که خاصیت ضد سرطان دارد و یک فنجان از ... مخلوط آب چغندر، هویج، سیب و لیمو ترش را بهترین معجون برای درمان سرطان و ... ۱۰ نشانه ابتلا به سرطان را بشناسید – news news.adbx.ir/d/2017/05/26/۱۰-نشانه-ابتلا-به-سرطان-را-بشناسید/‎Cached26 مه 2017 ... محققان مرکز تحقیقات سرطان انگلیس ۱۰ نشانه ابتلا به سرطان را اعلام و از ... مهم ابتلا به سرطان در مردان · بهترین معجونی خانگی برای رهایی از سرطان ... گولان سقز :: Golan News Aganecy | سرطان درمان میشود حتی در مراحل ... golansaqqez.com/.../سرطان-درمان-میشود-حتی-در-مراحل-پیشرفته!.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... سرطان بیماری پیش رونده است که در آن سلول‌های بدن در یک تومور بدخیم به طور ... در ادامه که روی شناسایی انواع بره موم تحقیق کردم دریافتم که بهترین نوع ...... اما این ره موم را نیز در کنار همین معجون از فردا هفتم مرداد استفاده میکنم و در ...