مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس

چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس

وزارت فرهنگ چین رقص برهنه (استریپتیز) را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد.

این وزارتخانه استفاده از رقصندگان برهنه را در این‌گونه مراسم غیرقانونی دانسته و گفته چنین برنامه‌هایی اخلاق اجتماعی را به فساد می‌کشاند.

عکس رقص مختلط زندگی در چین زن چینی رقص زنانه دختر چینی

رویترز به نقل از رسانه‌‌های دولتی چین نوشته رقاصی برهنه در خاکسپاری مردگان با هدف جلب شرکت کنندگان بیشتر در این مراسم و نمایش ثروت خانواده اشخاص انجام می‌شود.

در چین حضور جمعیت فراوان در مراسم خاکسپاری اموات نشانه عاقبت به خیر شدن فرد درگذشته تلقی می‌شود و مردم در مناطق سنتی تلاش می‌کنند با حربه‌های مختلف، افراد بیشتری را به مراسم خاکسپاری عزیزان‌شان بکشانند.

اکنون دولت چین با صدور بیانیه‌ای که در وب‌سایت وزارت فرهنگ این کشور منتشر شده اعلام کرده که لیست سیاهی از افراد و موسساتی را که در برگزاری مراسم رقص برهنه دخیل هستند تهیه کرده است.

در این بیانیه به نام “رد رز” (گل سرخ) هم اشاره شده است که یک گروه رقاص و خواننده اند که اخیرا در مراسم خاکسپاری یک فرد مسن در روستایی نزدیک به شهر هبی در شمال شرق این کشور، برنامه رقص برهنه برگزار کرده‌اند.

به گفته این وزارتخانه این گروه شش نفره بعد از به خاک سپردن فردی که درگذشته بود لباس‌هایشان را درآورده اند و با آهنگ‌های سنتی رقصیده‌اند.

یکی از مدیران این موسسه هم به پانزده روز زندان و پرداخت ۷۰ هزار یوآن معادل ۱۱ هزار دلار محکوم شده است.

دختر چینی رقص زنانه زن چینی زندگی در چین عکس رقص مختلط



لینک منبع :چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس

Images for چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس چین رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد - BBC Persian www.bbc.com/persian/world/.../150425_u14_dance_china_funeral‎Cached Similar25 آوریل 2015 ... حق نشر عکس xinhua Image caption روستائیان چین با حربه‌های مختلف، افراد بیشتری را به مراسم خاکسپاری عزیزان‌شان می کشانند. وزارت فرهنگ ... چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس | ساتین - Part 3 saten.ir/66266/چین-،-رقص-برهنه-در-مراسم-خاکسپاری-را-ممن/3/ 26 آوریل 2015 ... وزارت فرهنگ چین رقص برهنه (استریپتیز) را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد. این وزارتخانه استفاده از ... ممنوعیت یک رسم عجیب در چین؛ رقص برهنه در مراسم خاکسپاری - آفتاب aftabnews.ir/.../ممنوعیت-یک-رسم-عجیب-در-چین-رقص-برهنه-در-مراسم-خاکسپاری‎Cachedوزارت فرهنگ چین رقص برهنه را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد. ... منتشر شده اعلام کرده که لیست سیاهی از افراد و موسساتی را که در برگزاری مراسم رقص برهنه دخیل هستند تهیه کرده است. ... آتش شدید علیه تروریست‌ها درجنوب سیستان وبلوچستان/کشف صدها کیلوگرم مواد منفجره در قصرقند /+عکس ... چین رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran.../چین-رقص-برهنه-در-مراسم-خاکسپاری/.../4933469/ 25 آوریل 2015 ... روستائیان چین با حربه های مختلف، افراد بیشتری را به مراسم خاکسپاری عزیزان شان می کشانند وزارت فرهنگ چین رقص برهنه (استریپتیز) را در ... بهار نیوز - چین رقص‌برهنه در خاکسپاری را ممنوع کرد www.baharnews.ir/vdcfvede.w6dtyagiiw.html‎Cachedگروه جامعه: وزارت فرهنگ چین رقص برهنه (استریپتیز) را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد. چین رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد عکس yjcnews.ir/search/?...چین+رقص+برهنه...مراسم+خاکسپاری...ممنوع+کرد+عکس‎Cached1 آگوست 2017 ... چین رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد عکس ... تصاویر واقعی مراسم خاکسپاری و تشییع مریم میرزاخانی نابغه فقید ریاضی ایران در آمریکا. چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس yjcnews.ir/search/?...چین...رقص+برهنه...مراسم+خاکسپاری...ممنوع+کرد...عکس‎Cached9 جولای 2017 ... آنها ضمن بدرقه جنازه، با وی صحبت نیز می کردند.دونا که مالک یک شرکت است در این خصوص گفت: " شوهرم اگرچه به مراسم تشییع و خاکسپاری متداول ... چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد عکس yjcnews.ir/search/?...چین...رقص+برهنه...مراسم+خاکسپاری...ممنوع+کرد+++عکس‎Cached12 جولای 2017 ... باشگاه خبرنگاران/ گوردون"، مرد 49 ساله اهل ناحیه "لانکاشر" انگلیس که بر اثر سرطان لوزالمعده جانش را از دست داده بود طی یک مراسم خاکسپاری ... ممنوعیت یک رسم عجیب در چین؛ رقص برهنه در مراسم خاکسپاری - قطره www.ghatreh.com/.../ممنوعیت-رسم-عجیب-چین-رقص-برهنه-مراسم-خاکسپاری 26 آوریل 2015 ... وزارت فرهنگ چین رقص برهنه را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می شود ممنوع کرد. - ممنوعیت یک ر. ... نیکی کریمی مقابل دوربین «آذر» رفت / انتشار نخستین عکس ها ...