مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس

تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس

مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

 فروش زن مصنوعی فروش زن فروش دختر مصنوعی فروش دختر زن مصنوعی دختر مصنوعی

چینی ها آدم های مصنوعی را تولید کرده اند که مانند جنس مونث دارای اندام زنانه هستند و مردانی که مجردند و نیاز جنسی فراوانی دارند از این آدم های مصنوعی استفاده می کنند. د‌‌ر ساخت اعضای بد‌‌ن این انسان مصنوعی از ماد‌‌ه سیلیکون که قابلیت ارتجاعی د‌‌ارد‌‌ استفاد‌‌ه شد‌‌ه و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزد‌‌یک است.

فروش زن مصنوعی فروش زن فروش دختر مصنوعی فروش دختر زن مصنوعی دختر مصنوعی

تصورش برای خیلی‌ها سخت و غیر قابل باور است، تولید‌‌ زن مصنوعی که یک سایت چینی د‌‌ر مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما گفت: هد‌‌ف ما سازند‌‌گان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است، به‌خصوص جوانان بعضی کشورها که د‌‌ر محد‌‌ود‌‌یت به سر می‌برند‌‌!

فروش زن مصنوعی فروش زن فروش دختر مصنوعی فروش دختر زن مصنوعی دختر مصنوعی

این محصول ضد‌‌ انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان د‌‌ر هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م است. زن مصنوعی که چینی‌ها د‌‌ر چند‌‌ ماهه اخیر ساخته اند‌‌ می‌تواند‌‌ هر کارى را براى صاحب خود‌‌ انجام د‌‌هد‌‌ به گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر بر عروسک‌های مشابه پیشین این امتیاز را د‌‌ارد‌‌ که تا ۹۹ د‌‌رصد‌‌ شبیه زن‌های معمولی است.

این مساله از آن جهت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.

این نوع وسایل که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضد ارزشی است.

فروش زن مصنوعی فروش زن فروش دختر مصنوعی فروش دختر زن مصنوعی دختر مصنوعی

شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جوامع را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که از شبکه های ماهواره ای  تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات “زنان و مردان مصنوعی ” را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.

کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد این کشورهای اسلامی شده است.

مرجع : نیک صالحی

دختر مصنوعی زن مصنوعی فروش دختر فروش دختر مصنوعی فروش زن فروش زن مصنوعی



لینک منبع :تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس

Images for تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس | ساتین saten.ir/65943/تولید-زنان-و-دختران-مصنوعی-و-ضدبشری-در-چ/‎Cached Similar24 آوریل 2015 ... مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران ... تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/.../news201511712113214447.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر ... لذت جنسی ; این زنان مصنوعی برای رابطه جنسی ساخته شده اند! (عکس) jahanonline.net/زنان-مصنوعی-رابطه-جنسی.html‎Cachedتصاویر زن مصنوعی ، عکس زن مصنوعی چینی. ... به گفته سازند‌‌گان این ربات های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر روبات های مشابه ... با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما گفت : هد‌‌ف ما سازند‌‌گان انسان مصنوعی کمک به جامعه ... تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس yjcnews.ir/search/?...تولید+زنان...دختران+مصنوعی...ضدبشری...چین%21...عکس‎Cached29 جولای 2017 ... در آمار جهانی زیباترین زنان جهان که به تازگی منتشر شده هست، زنان و دختران ایرانی یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده اند. در فهرست منتشر شده ... زن مصنوعی چینی چه ویژگی هایی دارد؟ +تصویر | سیتنا www.citna.ir/different/6899‎Cached Similarبه گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر ... تولید‌‌ی چینی که اگرچه پایش به جامعه ایرانی باز نشد‌‌ه اما تا بیخ گوش ما و کشورهای ... برقراری رابطه جنسی بی دغدغه با زنان جدید چینی - سماتک www.samatak.com/.../chinese-new-carefree-se-x-with-women.html‎Cached Similarچینی ها آدم های مصنوعی را تولید کرده اند که مانند جنس مونث دارای سینه و آلت تناسلی ... به گفته سازند‌‌گان این ربات های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر ... آوا - زن مصنوعی چینی چه ویژگی هایی دارد avapress.com/vdcfvydv.w6dj1agiiw.html‎Cached Similarبه گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر ... یک سایت چینی د‌‌ر مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما، ... تولید زن مصنوعی توسط چین – سایت قیمت خرید pricebuyi.com/?tag=تولید-زن-مصنوعی-توسط-چین‎Cached28 مه 2017 ... هدف از تولید زنهای مصنوعی و مبتذل چینی چیست؟ +عکس. قانون: تصورش برای ... تولید زنان و دختران مصنوعی و ضدبشری در چین! + عکس ساتین. هدف از تولید زنهای مصنوعی و مبتذل چینی چیست؟ +عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/social/social-news45.html‎Cached Similarزنهای مصنوعی و مبتذل چینی ,ازدواج با عروسک چینی,لاک وضو مختص زنان مسلمان ... خود‌‌ انجام د‌‌هد‌‌ به گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی ...