مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر

این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر

یک دختر بچه ۴ ساله به دلیل نوعی اختلال به نام «پیکا» علاقه شدیدی به خوردن چیزهای عجیب و غریب پیدا کرده است. او از ۲ سالگی خوردن چرم صندلی خود را آغاز کرد، سپس به شن، ماسه و حتی تکه‌های سیمان رو آورد و اکنون فرش و موکت می‌خورد!
غذای عجیب دختر زیبا بیماری نادر بیماری عجیب
مادر «جسیکا نایت» می‌گوید از فرزندش از دو سالگی چرم صندلی خود را می‌خورد. وقتی پزشک او را معاینه کرد گفت که جسیکا به بیماری pica مبتلاست و به همین دلیل هوس شدیدی به خوردن چیزهای عجیب و غریب دارد.

غذای عجیب دختر زیبا بیماری نادر بیماری عجیب
دکتر آلیسون سنسام، مدیر بالینی یک مرکز خدمات کودکان با بیان این‌که جسیکا در لیست انتظار برای درمان است گفته است که پیکا نوعی بیماری پیچیده است و درمان آن باید در شرایطی خاص انجام گیرد. از همین رو جسیکا را تا زمانی که به رشد شناختی نرسد نمی‌توان بدرستی درمان کرد.

غذای عجیب دختر زیبا بیماری نادر بیماری عجیب
بیماری عجیب بیماری نادر دختر زیبا غذای عجیب



لینک منبع :این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر

Images for این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر | ساتین saten.ir/64539/این-دختربه-جای-غذا-،-فرش-و-موکت-می-خورد-ت/‎Cached15 آوریل 2015 ... یک دختر بچه ۴ ساله به دلیل نوعی اختلال به نام «پیکا» علاقه شدیدی به خوردن چیزهای عجیب و غریب پیدا کرده است. او از ۲ سالگی خوردن چرم صندلی ... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر | ساتین - Part 4 saten.ir/64539/این-دختربه-جای-غذا-،-فرش-و-موکت-می-خورد-ت/4/ یک دختر بچه ۴ ساله به دلیل نوعی اختلال به نام «پیکا» علاقه شدیدی به خوردن چیزهای عجیب و غریب پیدا کرده است. او از ۲ سالگی خوردن چرم صندلی خود را آغاز کرد، ... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! + تصاویر - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/.../news20151176562865266.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... یک دختر بچه ۴ ساله به دلیل نوعی اختلال به نام «پیکا» علاقه شدیدی به خوردن چیزهای عجیب و غریب پیدا کرده است. او از ۲ سالگی خوردن چرم صندلی ... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! تصاویر www.akairan.ir/4-این_دختربه_جای_غذا_،_فرش_و_موکت_می_خورد%21_%2B_تصاویر‎Cached17 مه 2017 ... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! تصاویر. کلمه این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! تصاویر هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. مبلمان و موکت به جای غذا ! - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/68487_مبلمان-و-موکت-به-جای-غذا.html/‎Cached Similar10 آوریل 2015 ... این کودک به طرز باورنکردنی به خوردن فرش و موکت و مبل علاقه دارد ... های خوشمزه ولی نه چندان سالم در لیست علاقه مندی های اغلب کودکان جای دارند. ... می تواند فرش را بخورد کاملاً متعجب و گیج شده بودم، باور این موضوع برایم غیر ممکن بود. دختری که فرش می‌خورد! +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/193688/دختری-که-فرش-می‌خورد-عکس‎Cached13 آوریل 2015 ... این دختر 4 ساله به نام جسیکا نایت علاقه شدیدی به خوردن فرش و موکت خانه دارد. مادر جسیکا از دو سالگی وی متوجه این علاقه عجیب در او شد. قم/شستشو و تعویض پرچم - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/search/?q=قم%2Fشستشو+و+تعویض+پرچم‎Cached1 روز پیش ... در این مراسم که صبح جمعه به انجام رسید مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی در فضائل و مناقب امام هشتم (ع) پرداختند.طبق اعلام آستان ... ورزش 3/ بازی دوستانه دو تیم استقلال برابر پرسپولیس با 4 تعویض انجام می شود.مسوولان ... اهتزاز پرچم داعش بالای سدی در آمریکا + تصویر .... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! روزنامه هدف چاپ شنبه - 31 تیر 1396 - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/news/143448‎Cached4 روز پیش ... چرا من این قدر بدشانسم؟ .... پدال/ نخستین تصاویر انتشار یافته از محصول آتی شرکت رووی (ROEWE) به ... این دختربه جای غذا ، فرش و موکت می خورد! باهم یک مجموعه داستان کوتاه بنویسیم - رنگی رنگی rangirangi.com/short-stories/‎Cached1 فوریه 2017 ... اما این را هم بگویم که جای خالی دندان هایش باعث می شد صورتش از بامزه هم بامزه تر باشد. ... پسر جعبه ی صورتی را از کیفش بیرون آورد و روی فرش صورتی گذاشت و به ..... به آغوش باز مامان بهی با بوی صابون و سبزی می رسیدیم ، پله های موکت شده ای که به ... زمانی که همه در اتاق می نشستیم و غذا های چرب و سنگین مامان بهی را ...