مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو حامله است! + عکس

زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو حامله است! + عکس

یک معلم ۶۵ ساله برلینی که صاحب ۱۳ فرزند است دوباره حامله شده. جنین او این بار چهارقلوست. وی ۷ نوه نیز دارد. آنه‌گرت معلم زبان‌های روسی و انگلیسی در دبستان است.

لقاح مصنوعی روش لقاح مصنوعی اهدا اسپرم

مادر ۶۵ ساله (نفر اول از سمت چپ) به همراه دختر ۹ ساله‌اش و یک مجری تلویزیونی

روزنامه “بیلد ام زونتاگ” چاپ آلمان روز یک‌شنبه ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) خبر از حامله شدن یک زن ۶۵ ساله داد که در حال حاضر مادر ۱۳ فرزند و مادربزرگ ۷ نوه است.

آنه‌گرت ر. که معلم زبان‌های روسی و انگلیسی در دبستانی در برلین است بارها از طریق لقاح مصنوعی و اهدای اسپرم در خارج از آلمان حامله شده است. حاملگی چهاردهم او تا کنون بدون مشکل بوده و او در حال حاضر در هفته بیست و یکم بارداری‌اش قرار دارد. بزرگترین فرزند او اکنون ۴۴ سال و آخرین فرزندش ۹ سال دارند.

او در رشته تعلیم و تربیت تحصیل کرده و در صورتی که حاملگی کنونی‌اش بدون مشکل پیش رود، مسن‌ترین مادری در دنیاست که چهارقلو به دنیا می‌آورد. آنه‌گرت با حضور در یک برنامه تلویزیونی آلمان گفته است اهمیتی به قضاوت دیگران نمی‌دهد و تنها آن کاری را می‌کند که به نظر خودش درست است.

او گفته وقتی پزشک خبر داده که جنین او چهارقلو است شوکه شده اما تصمیم دارد آنها را نگه دارد. آخرین حاملگی این معلم برلینی پیش از این در سال ۲۰۰۵ و به صورت طبیعی بوده ولی این بار از طریق لقاح مصنوعی باردار شده است.

اهدا اسپرم روش لقاح مصنوعی لقاح مصنوعی



لینک منبع :زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو حامله است! + عکس

Images for زن ۶۵ ساله آلمانی چهار قلو حامله است! + عکس زن 65 ساله آلمانی چهار قلو می زاید (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../زن-65-ساله-آلمانی-چهار-قلو-می-زاید-عکس‎Cached Similar13 آوریل 2015 ... یک زن 65 ساله آلمانی که صاحب 13 فرزند و 7 نوه است در شرف وضع حمل ... به دنیا آمده است دوباره حامله است و این بار قرار است با به دنیا آوردن چهارقلو ... زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو باردار شد!+ عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../زن-۶۵-ساله-آلمانی-چهارقلو-باردار-شد-عکس‎Cachedبه گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، بنا بر گزارش‌ها، یک زن ۶۵ ساله آلمانی که در حال حاضر مادر ۱۳ فرزند است در ... پیرزن 65 ساله آلمانی 4 قلو باردار شد + عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../پیرزن-65-ساله-آلمانی-4-قلو-باردار-شد-عکس‎Cached Similarدر یک پدیده باورنکردنی زن سالمند آلمانی با داشتن چندین فرزند باز هم خواستار داشتن ... یک زن آلمانی 65 ساله دارای 13 فرزند است و حال دوباره یک 4 قلو باردار است. زن 65 ساله آلمانی چهار قلو می زاید +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../زن-65-ساله-آلمانی-چهار-قلو-می-زاید-عکس‎Cached Similarیک زن 65 ساله آلمانی که صاحب 13 فرزند و 7 نوه است در شرف وضع حمل است و طبق ... دوباره حامله است و این بار قرار است با به دنیا آوردن چهارقلو رکورد دنیا را بشکند. پیرزن 65 ساله 4 قلو باردار است! +عکس - تاپ ناز www.topnaz.com/پیرزن-65-ساله-4-قلو-باردار-است-عکس/‎Cached Similarزن حامله پیر,زن باردار پیر,پیرترین زن حمله دنیا,عکس زن حامله,لقاح مصنوعی ... + عکس. زن آلمانی با 65 سال سن 4 قلو باردار است! یک زن 65 ساله آلمانی که صاحب 13 ... زایمان 4 قلو زن 65 ساله! + تصاویر - نمناک namnak.com/زایمان-4-قلو-زن-65-ساله.p19259‎Cachedزن 65 ساله آلمانی که برای اولین بار در جهان در این سن از طریق زایمان به روش سزارین 4 قلو به دنیا آورده است امروز پس از چند ماه بستری بودن در بیمارستان، بجه هاش رو به ... زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو حامله است! + عکس | ساتین saten.ir/64246/زن-۶۵-ساله-آلمانی-چهارقلو-حامله-است-عک/‎Cached Similar14 آوریل 2015 ... روزنامه “بیلد ام زونتاگ” چاپ آلمان روز یک‌شنبه ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) خبر از حامله شدن یک زن ۶۵ ساله داد که در حال حاضر مادر ۱۳ فرزند و مادربزرگ ۷ نوه ... زن65 ساله آلمانی 4 قلو باردار است - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/409035/society/family‎Cached Similar14 آوریل 2015 ... زن 65 ساله آلمانی که جزو پر اولاد ترین زنان آلمان است 4 قلو باردار است. زن 65 ساله آلمانی چهار قلو می زاید + تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../زن-65-ساله-آلمانی-چهار-قلو-می-زاید-تصاویر.html 13 آوریل 2015 ... آنگرت . آر" شهروند برلین که آخرین فرزند او در سن 55 سالگی و در سال 2005 به دنیا آمده است دوباره حامله است و این بار قرار است با به دنیا آوردن چهارقلو ...