مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس

ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس

یک زن مسیحی تصمیم گرفت برای همدلی و دوستی با مسلمانان برای چهل روز با حجاب از خانه خارج شود.

خانم «جسی ایگان» مدیر بخش کودکان یک کلیسا در آمریکا برای درک احساس دوستان و همسایگان مسلمانش به عنوان یک غریبه برای ۴۰ روز تصمیم گرفت که با حجاب بیرون برود.

زن مسیحی زن با حجاب حجاب مسیحی حجاب زنان جسی ایگان

یکی دیگر از دلایل جسی برای این کار مخالفتش با اسلام هراسی های ایجاد شده در آمریکاست که نوعی خصومت را میان مسلمانان و مسیحیان ایجاد کرده است. او تصمیم گرفت در راستای این همدلی مدتی را با حجاب در محافل عمومی ظاهر شود و ناراحتی خود از این موضوع را اعلام کند.

زن مسیحی زن با حجاب حجاب مسیحی حجاب زنان جسی ایگان

او در این مدت با پیشنهاد دوستان مسلمانش به خرید رفت و با کمک آنها روسری خرید و تمام خاطراتش را در وبلاگ پرخواننده اش ثبت کرد. این چالش زمانی برای جسی به وجود آمد که ۱۸ ماه به همراه همسرش در عمان و اردن زندگی کرد و زنان محجبه و مسلمان زیادی را در مدت اقامتش از نزدیک دید. او می گوید: « من زنی بودم که با محیط زندگیم در اردن بسیار غریبه بودم زنی با موهای بلوند و چشمانی آبی که چنین ظاهری در اردن مانند جیغ کشیدن در یک کتابخانه آرام است و بسیار عجیب به نظر می رسد. اما به مرور یاد گرفتم که چگونه کنار مسلمانان زندگی کنم.»

زن مسیحی زن با حجاب حجاب مسیحی حجاب زنان جسی ایگان

جسی می خواهد با این حرکت به مسیحیان بیاموزد که چطور با مردمی که با آنها متفاوت هستند برخورد کنند و حتی با آنها معاشرت داشته باشند. او تصمیم دارد در اقدام بعدی خود صورت خود را به رنگ تیره در بیاورد تا خودش را جای یک سیاهپوست قرار دهد. به نظر جسی باید برخورد مردم کشورش با بقیه مردم که شاید شکل و ظاهر و حتی عقاید متفاوت دارند اصلاح شود.

عطیه همتی

جسی ایگان حجاب زنان حجاب مسیحی زن با حجاب زن مسیحی



لینک منبع :ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس

Images for ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس ... saten.ir/63207/ابتکار-جالب-و-تحسین-برانگیز-زن-مسیحی-در/‎Cached7 آوریل 2015 ... یک زن مسیحی تصمیم گرفت برای همدلی و دوستی با مسلمانان برای چهل روز با حجاب از خانه خارج شود. خانم «جسی ایگان» مدیر بخش کودکان یک کلیسا ... ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس ... farspage.com/w/28/dcpot‎Cachedیک زن مسیحی تصمیم گرفت برای همدلی و دوستی با مسلمانان برای چهل روز با حجاب از خانه خارج شود. خانم «جسی ایگان» مدیر بخش کودکان یک کلیسا در آمریکا برای ... ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس yjcnews.ir/search/?...ابتکار+جالب...تحسین+برانگیز+زن+مسیحی...حمایت...مسلمانان...عکس‎Cachedایرنا/ آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید مسلمانان جهان را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند وگفت: در روز قدس همه مسلمانان باید دست‌به‌دست یکدیگر ... ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان عکس ... www.akairan.ir/.../ابتکار%20جالب%20و%20تحسین%20برانگیز%20زن%20مسیحی...‎Cachedابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ، س. تغییرات جالب و دیدنی موهای ستاره های هالیوودی. میکاپ و مدل های ... ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان عکس ... www.akairan.ir/.../ابتکار%20جالب%20و%20تحسین%20برانگیز%20زن%20مسیحی...‎Cachedابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ، س. آیا زیبایی چهره در زندگی مهم است؟ سرویس زناشویی آکا ایران ... ابتکار جالب بانوی مسیحی برای همدلی با مسلمانان+تصاویر - افغانستان af.farsnews.com/social/news/13940119000775‎Cached8 آوریل 2015 ... به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «جام جم آنلاین»، یک زن مسیحی تصمیم گرفت برای همدلی و دوستی با مسلمانان برای چهل روز با حجاب از خانه خارج ... کار تحسین برانگیز جوان مسیحی در دفاع از قبله نخست مسلمانان - مصاف masaf.ir/.../کار-تحسین-برانگیز-جوان-مسیحی-در-دفاع-از-قبله-نخست-مسلمانان-shia%20muslim‎Cached26 جولای 2017 ... کار تحسین برانگیز جوان مسیحی در دفاع از قبله نخست مسلمانان ... یکی از جوانان مسیحی ساکن قدس در اقدامی جالب و تحسن برانگیز در ... به گزارش مصاف، عبود جوان 24 ساله مسیحی شب پنجشنبه گذشته تصمیم به مشارکت در جمعه خشم در حمایت از ... نظامیان صهیونیست در حال سرکوب زنان، کودکان و نمازگزاران فلسطینی ... چرا مردم اروپا و آمریکا مسیحی هستند ،مگر حضرت عیسی فلسطینی نبود ... news.adbx.ir/d/2017/05/.../چرا-مردم-اروپا-و-آمریکا-مسیحی-هستند-،مگ/‎Cached25 مه 2017 ... چرا مردم اروپا و آمریکا مسیحی هستند ،مگر حضرت عیسی فلسطینی نبود ... ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس ... news – برگه 2367 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/2367/‎Cachedدر جالب و خواندنی ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۵ دیدگاه ۱,۷۷۷ بازدید ... شیعیان و اهل سنت در نقشه جهان + عکس · ابتکار جالب و تحسین برانگیز زن مسیحی در حمایت از مسلمانان + عکس ...