مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس

اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس

سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

تعدادی از ستارگان سرشناس هالیوود با انتخاب یکی از مساجد امارات به عنوان مکانی توریستی این مکان را با سالن‌های مُد اشتباه گرفتند!

یک بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

«سلنا مری گومز» هفته گذشته به همراه تعداد دیگری از بازیگران هالیوود در سفر به دبی، مسجد شیخ زاید را به عنوان مکانی توریستی انتخاب کرده و وارد این مکان شدند!

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

علاوه بر سلنا گومز، هالیوودی‌های مشهوری از جمله کندال جنر (خواهر کیم کارداشیان) و گیگی جدید و نامزد خواننده‌اش کودی سیمپسون و همچنین یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام دیون ویندسور با ژست‌های متفاوتی در مسجد شیخ زاید عکس گرفتند. این تصاویر با انتقادهای گسترده روبرو شده و کاربران شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را متهم به بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان کرده‌اند.

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

منتقدان از ستارگان هالیوود گفته‌اند که به نظر آنها مسجد مسلمانان را با سالن‌های مُد اشتباه گرفته‌اند و نباید به آنان اجازه ورود به مساجد داده شود.

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

این اولین بار نیست که چنین افرادی مسجد را به عنوان نقطه توریستی خود انتخاب می‌کنند و وارد آن می‌شوند. سال گذشته رابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می‌شود در این مسجد عکس انداخت که مورد انتقاد قرار گرفت و مقام‌های مسجد با اعتراض‌های به وجود آمده او را از مسجد بیرون کردند.

همسر سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی عکس سلنا گومز سلنا گومز بازیگران هالیوود

مقامات مسوول مسجد شیخ زاید گفته‌اند که افراد مشهور در این مکان ژست‌هایی می‌گیرند که در تضاد با حرمت یک مکان مقدس است و در این موارد افرادی خاطی به صورت مودبانه بیرون رانده می‌شوند.

 

بازیگران هالیوود سلنا گومز عکس سلنا گومز مسجد شیخ زاید دبی همسر سلنا گومز



لینک منبع :اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس

Images for اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد www.entekhab.ir/fa/news/183421/اقدام-جنجالی-زنان-هالیوود-در-مسجد‎Cached Similarاقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد ... سال گذشته رابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می‌شود در این مسجد عکس انداخت که مورد انتقاد قرار گرفت و مقام‌های مسجد ... اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/61182/اقدام-جنجالی-زنان-هالیوود-در-مسجد-عکس/5/‎Cached16 مارس 2015 ... سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر ... اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد - فرارو fararu.com/fa/news/218878/اقدام-جنجالی-زنان-هالیوود-در-مسجد 2 ژانویه 2015 ... اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد ... همچنین یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام دیون ویندسور با ژست‌های متفاوتی در مسجد شیخ زاید عکس گرفتند. اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد - روز نو https://roozno.com/fa/news/112200/اقدام-جنجالی-زنان-هالیوود-در-مسجد 2 ژانویه 2015 ... اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد ... همچنین یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام دیون ویندسور با ژست‌های متفاوتی در مسجد شیخ زاید عکس گرفتند. اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... www.akairan.com/biography/.../news20151167334349251.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته اخبار ... اقدام جنجالی زنان هالیوود در مسجد +عکس www.parvazia.ir/.../action-vociferous-hollywood-women-in-the-mosque.html سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با ... اهانت بازیگران زن هالیوودی به مسجد + تصاویر - خبرگزاری اهل بیت ... fa.abna24.com/service/america/archive/2015/01/.../story.html‎Cached Similar1 ژانویه 2015 ... ... مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید ... «سلنا مری گومز» هفته گذشته به همراه تعداد دیگری از بازیگران هالیوود در ... مسجد عکس انداخت که مورد انتقاد قرار گرفت و مقام‌های مسجد با اعتراض‌های ... این موضوع که کاربران شبکه های اجتماعی و اغلب، مسلمانان، نسبت به این اقدام موهن واکنش نشان ... اهانت بازیگران زن هالیوود در مسجد امارات + عکس | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/75754/‎Cached3 ژانویه 2015 ... اهانت بازیگران زن هالیوود در مسجد امارات + عکس ... بازیگر دیگر در مسجد«شیخ زاید» امارات عکس انداخته و با این اقدام به مکان مقدس ... مشهور آمریکایی جنجالی است که به همراه چند تن از بازیگران دیگر به مسجد آمده و در آنجا عکس گرفتند. بازیگران زن هالیوود و تصاویر اهانت بار در مسجد دبی - مصاف masaf.ir/.../بازیگران-زن-هالیوود-و-تصاویر-اهانت-بار-در-مسجد-دبی-shia%20muslim‎Cached3 ژانویه 2015 ... یکی از این بازیگران، «سلنا مری گومز» بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی جنجالی است که به همراه چند تن از بازیگران دیگر به مسجد آمده و در آنجا عکس ...