مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس

دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس

یک دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام «ساره بروتیگام» که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد.

 بیماری نادر بیماری قلبی بیماری عجیب

روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن نوشت، هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود گویی از خوب بیدار شده است.

وی از چهار سال قبل به این بیماری بسیار نادر و خطرناک مبتلاست که با افزایش سرعت تپش قلب همراه است.

بیماری نادر بیماری قلبی بیماری عجیب

همچنین در یک سال گذشته گاهی قلب وی به طور کامل از کار افتاده و دچار فشار خون شده که پزشکان آن را مرگ بالینی می نامند و حتی برخی اوقات ۳۰ دقیقه طول می کشد تا اعضای بدن و قلبش احیا شود.

بیماری نادر بیماری قلبی بیماری عجیب

وضع سلامتی ساره سال ۲۰۱۴ به قدری بد بود که ۶۴ بار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

بیماری عجیب بیماری قلبی بیماری نادر



لینک منبع :دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس

Images for دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس | ساتین saten.ir/60655/دختری-که-در-سال-،-۳۶-بار-می-میرد-و-زنده-می/‎Cached10 مارس 2015 ... یک دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام «ساره بروتیگام» که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد. روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن ... دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/60655/دختری-که-در-سال-،-۳۶-بار-می-میرد-و-زنده-می/2/ یک دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام «ساره بروتیگام» که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد. روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن نوشت، هر. دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/.../دختری-که-در-سال-،-۳۶-بار-می-میرد-و-زنده-می/‎Cached26 مه 2017 ... روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن نوشت، هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود گویی از خوب بیدار ... دختری که در سال، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود+عکس - تارود tarood.ir/دختری-که-در-سال،-۳۶-بار-می-میرد-و-زنده-می/‎Cached12 مارس 2015 ... روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن نوشت، هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود گویی از خوب بیدار ... دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود + عکس yjcnews.ir/search/?...دختری+که...سال...۳۶+بار+می+میرد...زنده+می+شود...عکس‎Cached16 جولای 2017 ... دختری که به ملکه عقرب ها مشهور شد (عکس) این دختر تایلندی در اقدامی وحشتناک عقرب های سمی را روی صورت خود و روی دهان خود آزاد گذاشت تا حرکت ... دختری که در سال ۳۶ بار می میرد و زنده می شود!! - سمعک نیوز samaaknews.com/22481/دختری-که-در-سال-36-بار-می-میرد-و-زنده-می-شود/ 10 مارس 2015 ... یک دختر در انگلیس هر سال ۳۶ بار می میرد یک دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام “ساره بروتیگام” که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار ... دختر 21 ساله ای سالی 36 بار می میرد و سپس زنده می شود!! + عکس www.akairan.com/fun/tanz/201546143048.html‎Cachedدختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد. هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می ... دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود عکس - صفحه اصلی zizijoom1.so24.ir/page-69193.html دختری که در سال ، ۳۶ بار می میرد و زنده می شود عکس. 5 فروردین 1394. روزنامه «دیلی استار» چاپ لندن نوشت، هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می ... دختری که هرسال ۳۶ بار می میرد! +عکس - آلامتو www.alamto.com/news-91618.html‎Cached13 مارس 2015 ... +عکس:روزنامه "دیلی استار" چاپ لندن نوشت، دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد. هر بار قلب و دس. ... 10 تروریست زنده و خطرناک دنیا + عکس ... بار می میرد. هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود.