مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس

خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس

با اقدام خریداران ثروتمند در منطقه «هورسلی شرقی» (East Horsley) در ایالت «ساری» (Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به قیمت بیش از یک میلیون پوند فروخته شده و این منطقه به گرم ترین بازار مسکن برای چنین خریدارانی تبدیل شده است.
گرانترین خانه عکس گرانترین خانه عکس روستا East Horsley
گرانترین خانه عکس گرانترین خانه عکس روستا East Horsley
میانگین ارزش خانه های این منطقه، یک میلیون و شش هزار و سیصد و چهار پوند اعلام شده است که از یک سال پیش، ۱۷ درصد افزایش یافته است.
گرانترین خانه عکس گرانترین خانه عکس روستا East Horsley
برابر آمار گروه کارشناسان املاک انگلیس مناطقی از جمله «بودون» (Bowdon) در کلانشهر «منچستر» و «چورلی وود» در «هرتفوردشایر» در صدر ۱۰ روستای گرانقیمت انگلیس قرار دارد.
گرانترین خانه عکس گرانترین خانه عکس روستا East Horsley
برخی ها می گویند علت گرانی قیمت مسکن در این مناطق این است که برخی از فوتبالیست های مشهور انگلیس مالک این خانه ها هستند و به آنها رفت و آمد می کنند.
East Horsley عکس روستا عکس گرانترین خانه گرانترین خانه



لینک منبع :خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس

Images for خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس روستایی با خانه های میلیاردی/عکس - فردا www.fardanews.com/fa/.../روستایی-با-خانه‎های-میلیاردیعکس‎Cached7 مارس 2015 ... شبکه خبر: با اقدام خریداران ثروتمند در منطقه «هورسلی شرقی» (East Horsley) در ایالت «ساری» (Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به قیمت ... خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/60141/خانه-های-میلیاردی-روستایی-در-ساری-عکس/4/ با اقدام خریداران ثروتمند در منطقه «هورسلی شرقی» (East Horsley) در ایالت «ساری» ( Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به قیمت بیش از یک میلیون پوند. خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/60141/خانه-های-میلیاردی-روستایی-در-ساری-عکس/5/ با اقدام خریداران ثروتمند در منطقه «هورسلی شرقی» (East Horsley) در ایالت «ساری» ( Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به قیمت بیش از یک میلیون پوند. خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... www.akairan.com/biography/.../news201511714514227280.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته اخبار ... خانه های میلیاردی روستایی در ساری + عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=خانه+های+میلیاردی+روستایی+در+ساری...عکس‎Cached14 جولای 2017 ... شایان ذکر است؛ خانه‌های روستای حیله‌ور به صورت زاغه‌های زیبایی در دل زمین کنده‌ شده‌اند و از دید رهگذران پنهان مانده‌اند. گفتنی است؛ به نظر می‌رسد یکی ... روستایی با خانه های میلیاردی/عکس - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/fa/news/1371/روستایی-با-خانه‎های-میلیاردیعکس 7 مارس 2015 ... با اقدام خریداران ثروتمند در منطقه «هورسلی شرقی» (East Horsley) در ایالت «ساری» ( Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به قیمت بیش از یک ... خرید و فروش و اجاره املاک در مازندران - شیپور https://www.sheypoor.com/مازندران/املاک‎Cachedآگهی های املاک در مازندران. زمین 780متری.فروشی . ... آپارتمان 105 متری-نوشهر،مدرس در شیپور-عکس کوچک ۵ ... خانه ی قدیمی در وسط شهر 238متری سندار. نکا، سای بهشهر. روستایی با خانه های میلیاردی + عکس - تکناز www.taknaz.net/photo-billion-rural-houses.html معمولا طرح خانه های روستایی بسیار ساده و دلپذیر هستند اما بد نیست با این روستای ... (East Horsley) در ایالت «ساری» (Surrey) از دو سال پیش تا کنون چهل و دو خانه به ... خانه های میلیاردی روستایی در ساری عکس - اکاایران www.akairan.ir/خانه_های_میلیاردی_روستایی_در_ساری___عکس‎Cachedخانه های میلیاردی روستایی در ساری عکس. کلمه خانه های میلیاردی روستایی در ساری عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۶. خانه های میلیاردی روستایی در ...