مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس

تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس

دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره.ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد.( لطفا به شکل زیر نگاه کنید) .

 حل معما تست هوش سخت تست هوش انواع تست هوش

ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند( مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم ).

شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید.

 شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.

 این معما را بیل گیتس در سال ۲۰۰۲ طراحی کرد تا از بین ۱۰۰ مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند.

سوال:مشخص کنید که هر کلید برای کدام لامپ است؟

انواع تست هوش تست هوش تست هوش سخت حل معما



لینک منبع :تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس

معما بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت - بیتوته www.beytoote.com/fun/enigma/memorable-crux.html‎Cached Similarمعما معما های جالب دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی ... پنج شنبه, 19 مرداد 1396. سرگرمیمعما و تست هوشمعما بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت ... معمای سه چراغ و سه کلید-معمای بیل گیتس - مهکام mehcom.com/معمای-سه-چراغ-و-سه-کلید-معمای-بیل-گیتس/‎Cached Similarمعمای سه چراغ و سه کلید معمای بیل گیتس در توضیح مربوط به این معمای بسیار سخت و ... را بیل گیتس ، رئیس ماکروسافت که همیشه بهترین ها را برای استخدام در شرکتش ... از میان ۱۰۰ مهندس که خودشان از بهترین ها بودند یکی را برای شرکتش انتخاب کند. ... دوم: این معما یک تست خلاقیت و تست هوش نیز می باشد پس بیشتر فکر کنید. تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس | ساتین saten.ir/58765/تست-هوش-جالب-بیل-گیتس-برای-استخدام-مهند/‎Cached Similar26 فوریه 2015 ... خانه / جالب و خواندنی / تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس ... این معما را بیل گیتس در سال ۲۰۰۲ طراحی کرد تا از بین ۱۰۰ مهندس یکی را ... تست هوش بیل گیتس به همراه جواب - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/50156/bill-gates-iqtest-results/‎Cachedتست هوش بیل گیتس به همراه جواب , معمای بیل گیتس, تست هوش بیل گیتس, تست ... این چیستان را بیل گیتس در سال ۲۰۰۲ طراحی کرد تا از بین ۱۰۰ مهندس یکی را ... تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news20151167314748435.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... معما های استخدامی - لاوینز ns-shop.ir/معما-های-استخدامی معما بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت ... هوش آنلاین چیستان سوال تست هوش معما تست هوش تصویری تست هوش معما های جالب . ... استخدام مهندس معماری karbank ir. تست هوش ساده و جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس! - آموزشی-تفریحی sajjadsky.rozblog.com/post/511 16 فوریه 2017 ... تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره.ندارند. درهایشان که بسته…,تست ... چیستان بیل گیتس - تبیان article.tebyan.net/133194/چیستان-بیل-گیتس‎Cachedاین چیستان را بیل گیتس در سال ۲۰۰۲ طراحی کرد تا از بین ۱۰۰ مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند. ... یک تست هوش جالب · هوش خود را بسنجید (تست هوش). تست راستگو و دروغگو ، مناسب برای تیز هوشان – news news.adbx.ir/d/.../تست-راستگو-و-دروغگو-،-مناسب-برای-تیز-هوش/‎Cached26 مه 2017 ... تست راستگو و دروغگو ، مناسب برای تیز هوشان ... تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس · ۱۰ معما و تست هوش ساده اما … تست هوش انیشتین ... استخدام انسان برای نوازش و بغل کردن گربه ها - ونسار news.vansar.ir/news/id/2246216‎Cachedرهتا: استخدام انسان برای نوازش و بغل کردن گربه ها ... برای سرقت + عکس · تست هوش جالب بیل گیتس برای استخدام مهندس · داعش برای نجات زن جهاد نکاح ، وکیل استخدام ...