مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس

جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس

دوقلوهای به‌هم چسبیده امریکایی با اندام‌های حیاتی مشترک نخستین مرحله از عمل جداسازی را بدون مشکلی جدی پشت سر گذاشتند.

عکس دو قلوها

این دوقلوهای ۱۰ ماهه که هر دو دختر هستند از زمان تولد از ناحیه شکم و سینه به یکدیگر متصل بودند و در معاینات اولیه مشخص شده بود آنها با شش، کبد، روده کوچک و بزرگ، حفره کلیوی و رگ‌های قلبی یکسان زندگی می‌کردند. از آنجا که تا پیش از این همه دوقلوهای به هم چسبیده با اندام‌های مشترک از عمل جراحی زنده بیرون نیامده‌اند، خانواده‌ این دختران با پذیرش خطر احتمالی به عمل جداسازی دوقلوها رضایت داده‌اند.

عکس دو قلوها

در این عمل جراحی نفسگیر که ۲۶ ساعت ادامه داشت ۱۲ جراح، شش متخصص اطفال و هشت پرستار ویژه اتاق عمل حضور داشتند که با تلاش بی‌وقفه توانستند مرحله اول جداسازی را برای نخستین‌بار در جهان با موفقیت به پایان برسانند.

عکس دو قلوها

این دوقلوها پیش از رفتن زیر تیغ جراحی پنج ساعت با روند خاصی در ناحیه شکم و سینه پوست‌ بدن‌شان با بافت‌های مصنوعی بزرگ‌تر شده تا در عمل جراحی مشکلی به وجود نیاید. این عمل که نخستین جراحی موفقیت‌آمیز در نوع خود برای دوقلوهای به‌هم چسبیده با اندام‌های مشترک بود، در بیمارستان تخصصی تگزاس انجام شده است.

عکس دو قلوها

در حال حاضر هر دو کودک در وضعیت نسبتاً خوبی به‌سر می‌برند اما به علت اینکه احتمال بروز واکنش‌های شدیدی بعد از عمل وجود دارد، تحت مراقبت ویژه قرار گرفته‌اند. تاریخ مرحله دوم این جراحی باتوجه به شرایط جسمانی کودکان تعیین خواهد شد. سخنگوی تیم پزشکی بیمارستان تگزاس پس از این عمل جراحی گفت: ما پیش از انجام این عمل، مدل شبیه‌سازی شده کامپیوتری این جراحی را بارها مرور کرده بودیم و با آگاهی کامل مرحله به مرحله پیش رفتیم.

عکس دو قلوها



لینک منبع :جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس

Images for جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/26/جداسازی-دوقلوهای-به-هم-چسبیده-دارای-ان/‎Cached26 مه 2017 ... دوقلوهای به‌هم چسبیده امریکایی با اندام‌های حیاتی مشترک نخستین مرحله از عمل جداسازی را بدون مشکلی جدی پشت سر گذاشتند. عکس دو قلوها. جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک + عکس yjcnews.ir/search/?...جداسازی+دوقلوهای+به+هم+چسبیده+دارای+اندام‌+مشترک...عکس‎Cachedمیزان/ روز جمعه دو دختر دوقلو بهم چسبیده در نیکشهر سیستان وبلوچستان به دنیا آمدند.با آبرو متخصص اطفال با اشاره به تولد دوقلوهای بهم چسبیده در شهرستان نیکشهر ... جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک عکس yjcnews.ir/search/?...جداسازی+دوقلوهای+به+هم+چسبیده+دارای+اندام‌+مشترک+++عکس‎Cached16 جولای 2017 ... جداسازی موفق دوقلوهای به هم چسبیده از سر/عملی جراحی نادر در جهان به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واشنگتن پست، این نوزادان 10 ماهه که ابی و ارین نام ... جداسازی دوقلوهای دارای اندام‌ مشترک persianv.com/.../جداسازی-دوقلوهای-دارای-اندام‌-مشترک.html‎Cached25 فوریه 2015 ... دوقلوهای به‌هم چسبیده امریکایی با اندام‌های حیاتی مشترک نخستین مرحله از عمل جداسازی را ... تصمیم بسیار سخت برای دوقلوهای به هم چسبیده + عکس ... جداسازی دوقلوهای عجیب عکس - onvansho onvansho.ir/result/جداسازی-دوقلوهای-عجیب-عکس.html عکس دوقلوهای به هم عجیب ترینپیچیده ترین مورد جراحی جداسازی دوقلوهای به . دو قلوهای به هم ... جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده دارای اندام‌ مشترک عکس ساتین. جداسازی ... 11 مورد از معروفترین دوقلوهای به هم چسبیده جهان | شگفتیها www.shegeftiha.com/16573-11-of-the-worlds-most-famous-conjoined-twins/‎Cached Similar10 نوامبر 2014 ... در این پست داستان شگفت انگیز 11 دوقلوی به هم چسبیده معروف در سراسر جهان به ... admin آبان ۱۹, ۱۳۹۳ شگفتی‌های بدن انسان, عکس ۲ دیدگاه 5,848 بازدید ... از یک تخمک شکل می گیرند، و معمولاً دارای ارگان ها و اندام های حیاتی مشترک اند. ... برادر را از هم جدا کرد، اما از آنجایی که عمل جراحی جداسازی در آن زمان ریسک بالاتری ... دهمین سالروز مرگ غم‌انگیز لاله و لادن + فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../دهمین-سالروز-مرگ-غم‌انگیز-لاله-و-لادن-فیلم‎Cached Similar8 جولای 2013 ... هرچند هنوز هم عمل جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده یک جراحی پرخطر و ... کدام قلب جداگانه‌ای داشتند اما وجود سایر اندام مشترک در داخل شکمشان، عمل جداسازی ... بی پولی مانع جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده هندی + تصاویر | | linkchee.com/hpdbaaaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... بررسی ها نشان می دهند، این دوقلو دارای دو قلب، دو ریهدختر گربه ای 20 ساله که ... و اندام های سالمجداسازی شگفت انگیز دوقلوهای از سر به هم چسبیده + تصاویر ... خواهران دوقلوی به هم چبسیده 4 سال با جمجمه ای تقریبا مشترک زندگی کردند تا ... جراحی خارق العاده 2 برادر دوقلوی بهم چسبیده - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../جراحی-خارق-العاده-2-برادر-دوقلوی-بهم-چسبیده‎Cached15 ا کتبر 2016 ... دکتر جیمز گودریچ تاکنون 7 عملی جراحی موفق جداسازی دوقلوها را انجام داده و به ... دوقلوهای به هم چسبیده ایرانی می‌اندازد که در عمل جراحی خود برای جداسازی به ... جداسازی دوقلوهای دارای اندام‌ مشترک · جدایی موفقیت آمیز «محمد» از «رضا»+عکس.