مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس

شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس

یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد.

 زن کلمبیایی دختر کلمبیایی بهترین فامیلی بهترین اسم

خانمی که با نام لیدیزونگا سایبورگ شناخته می شد ترجیح داد اسم خود را به حروف الفبای لاتین تغییر دهد تا اولین کسی باشد که در اسم و فامیل خود همه حروف الفبا را دارد.

نام این خانم کلمبیایی به ABCDEFGHIJKLMN و نام فامیلش OPQRSTUVWXYZ تبدیل شده است.

با اینکه هنوز معلوم نیست دوستان این خانم قرار است وی را چگونه صدا کنند اما مطمئنا نمی توانند همه حروف اسمش را در صحبت به کار ببرند و شاید وی را با نام «ABC» به اختصار صدا کنند.

زن کلمبیایی دختر کلمبیایی بهترین فامیلی بهترین اسم

این خانم که قبلا به اسم «لیدیزونگا سایبورگ» شناخته می شد به نظرش اسم قبلی اش از مد افتاده و قدیمی است! البته این خانم قبلا نیز سابقه عوض کردن اسمش را چندباری داشته اما به نظر می رسد این اسم جدید عجیب ترین آنهاست.

خانم الفبا در مصاحبه ای دلیل این انتخاب را تک بودن این اسم در کلمبیا و حتی جهان می داند و بعید می داند کسی این اسم را داشته باشد و یا بخواهد به این اسم تغییر دهد. همچنین خانم الفبا دوست دارد که همیشه شخصیت اعجاب آوری میان مردم باشد.

این خانم ۳۶ ساله برای ثبت این اسم از سال ۲۰۱۲ تلاش کرد تا اینکه بالاخره توانست کارت شناسایی اش را در سال ۲۰۱۳ بگیرد. حالا باید دید خانم الفبا روزی از این اسم عجیب منصرف خواهد شد و یا اینکه اسم عجیب تری به نظرش خواهد رسید؟(مهر)

بهترین اسم بهترین فامیلی دختر کلمبیایی زن کلمبیایی



لینک منبع :شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس

Images for شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس | ساتین saten.ir/58337/شهرت-جهانی-یک-زن-با-رندترین-اسم-و-فامیل/‎Cached Similar24 فوریه 2015 ... یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد. خانمی که با نام ... شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/58337/شهرت-جهانی-یک-زن-با-رندترین-اسم-و-فامیل/2/‎Cached24 فوریه 2015 ... یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد. خانمی که با نام ... شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/58337/شهرت-جهانی-یک-زن-با-رندترین-اسم-و-فامیل/4/ 24 فوریه 2015 ... یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد. خانمی که با نام ... شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا » سایت کوچولو kocholo.org/25399-شهرت-جهانی-یک-زن-با-رندترین-اسم-و-فامیل/ حالا باید دید خانم الفبا روزی از این اسم عجیب منصرف خواهد شد و یا اینکه اسم عجیب تری به نظرش خواهد رسید؟(مهر) شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا. شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/.../news201511623325413275.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد. خانمی که با نام ... رُندترین اسم و فامیل دنیا (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../رُندترین-اسم-و-فامیل-دنیا-عکس‎Cached Similar24 فوریه 2015 ... یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد. رُندترین اسم و فامیل ... شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا + عکس yjcnews.ir/search/?...شهرت+جهانی+یک+زن+با+رندترین+اسم...فامیل+دنیا...عکس‎Cached14 جولای 2017 ... خبرآنلاین: فقط کافی است در عکس های نقل و انتقالاتی این روزها نگاهی بیاندازید. بیش از همه این پندار توفیقی است که به چشم می اید. جالب است که ... رُندترین اسم و فامیل دنیا+ عکس - دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار ... vatanandroid.blogsky.com/1393/12/05/post-491/ یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. ... فامیلی جدید ، شهرت جهانی ، تغییر اسم ، رندترین اسم,زنی با رُندترین اسم و فامیل دنیا + ... شهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا عکس - اکاایران www.akairan.ir/شهرت_جهانی_یک_زن_با_رندترین_اسم_و_فامیل_دنیا___عکس‎Cachedشهرت جهانی یک زن با رندترین اسم و فامیل دنیا عکس.