مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجری اسکار ۲۰۱۵ روی صحنه لخت و عریان شد! + عکس

مجری اسکار ۲۰۱۵ روی صحنه لخت و عریان شد! + عکس

مجری اسکار امسال، همان «بارنی استینسونِ» بامزه سریال « آشنایی با مادر» بود، یعنی «نیل پاتریک هریس».

این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار ۲۰۱۵ وظیفه دشواری داشت. به خصوص این‌که همه ناخودآگاه او را با رقیب رکوردشکن و موفق سال گذشته‌اش مقایسه می‌کردند. این هنرپیشه ۴۱ ساله اجرای مراسم اسکار ۲۰۱۵ را برعهده داشت و همه تلاشش را کرد تا یک اجرای خوب داشته باشد.

مجری اسکار جایزه اسکار بیوگرافی نیل پاتریک هریس اسکار 2015
از جمله کارهایی که در این راستا انجام داد باید به تعریف جک و رقص اشاره کرد. اما یکی از نوآوری های نیل پاتریک هریس، این بود که پیش از معرفی هر فیلم، بازی یا نمایشی انجام می داد که حاضرین حدس بزنند قرار است منتظر کدام نامزد باشند.
مجری اسکار جایزه اسکار بیوگرافی نیل پاتریک هریس اسکار 2015

در این میان، برای معرفی فیلم «بردمن» او همه لباس های خود را در آورد و با یک لباس زیر سفید و جوراب های مشکی روی صحنه آمد. این دقیق مشابه صحنه ای غیرمعروف از فیلم بردمن است که Michael Keaton پس از سیگار کشیدن در بیرون از سالن تئاتر، با شورت سفید و جوراب سیاه روی صحنه تئاتر بر می گردد.

نیل پاتریک هریس، ۱۵ ژوئن ۱۹۷۳ به دنیا آمده است و وی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۸ با نام قلب کلارا بازی کرد. او همچنین مجری شصت و سومین دورهٔ جایزهٔ تونی در هفتم ژوئن ۲۰۰۹ و ۵۶ مین جایزه تونی و ۱۶ مین مراسم امی و ۸۲ مین مراسم اسکار بوده.

مجری اسکار جایزه اسکار بیوگرافی نیل پاتریک هریس اسکار 2015

او برندهٔ دو جایزهٔ امی بوده‌است. همچنین در سال ۲۰۱۰ نام او در صد شخصیت پرنفوذ بین مجلهٔ تایم قرار گرفت. در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ معرفی شد.

مجری اسکار جایزه اسکار بیوگرافی نیل پاتریک هریس اسکار 2015
اسکار 2015 بیوگرافی نیل پاتریک هریس جایزه اسکار مجری اسکار



لینک منبع :مجری اسکار ۲۰۱۵ روی صحنه لخت و عریان شد! + عکس

Images for مجری اسکار ۲۰۱۵ روی صحنه لخت و عریان شد! + عکس مجری اسکار 2015 برهنه شد! +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مجری-اسکار-2015-برهنه-شد-عکس‎Cached Similar23 فوریه 2015 ... در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ ... مجری اسکار روی صحنه لخت شد ... عکس سلفی جنیفر لوپز در اسکار 2015. مجری اسکار ۲۰۱۵ روی صحنه لخت و عریان شد! + عکس – news news.adbx.ir/d/.../مجری-اسکار-۲۰۱۵-روی-صحنه-لخت-و-عریان-شد/‎Cached26 مه 2017 ... مجری اسکار امسال، همان «بارنی استینسونِ» بامزه سریال « آشنایی با مادر» بود، یعنی «نیل پاتریک هریس». این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی ... عکس های جنجالی مجری لخت و برهنه در مراسم اسکار 2015 - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/news201771121464049575.html‎Cached11 جولای 2017 ... یک مجری در اقدامی عجیب در مراسم اسکار لباس های خود را درآورد و با بدنی لخت و ... مطلبی در مورد عکس های جنجالی مجری لخت و برهنه در مراسم اسکار 2015 ارائه شده ... های خود را در آورد و با یک لباس زیر سفید و جوراب های مشکی روی صحنه آمد. مجری اسکار 2015 برهنه شد! /عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sima/.../مجری-اسکار-2015-برهنه-شد-عکس‎Cached24 فوریه 2015 ... این دقیق مشابه صحنه ای غیرمعروف از فیلم بردمن است که Michael ... در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ معرفی شد. مجری اسکار ۲۰۱۵ بر روی سن برهنه شد! +تصاویر - دیارمیرزا diyarmirza.ir/1393/.../مجری-اسکار-۲۰۱۵-بر-روی-سن-برهنه-شد-تصاو/‎Cached23 فوریه 2015 ... این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار ۲۰۱۵ وظیفه دشواری ... به پشت صحنه رفت،در اقدامی احمقانه،بدون لباس و برهنه به روی صحنه آمد. مجری اسکار ۲۰۱۵ بر روی سن برهنه شد! +تصاویر - پایگاه اطلاع‌رسانی ... www.astankhabar.com/.../مجری-اسکار-۲۰۱۵-بر-روی-سن-برهنه-شد-تصاو/‎Cached24 فوریه 2015 ... هفتاد و هشتمین دوره مراسم اسکار ۲۰۱۵ با مجری گری بازیگر و کمدین معروف، ... نوشت: نیل پاتریک در اواسط مراسم » مجری اسکار ۲۰۱۵ بر روی سن برهنه شد! ... کوتاه به پشت صحنه رفت،در اقدامی احمقانه،بدون لباس و برهنه به روی صحنه آمد. مجری اسکار 2015 برهنه شد!!! +تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مجری-اسکار-2015-برهنه-شد-تصاویر.html‎Cached23 فوریه 2015 ... این دقیق مشابه صحنه ای غیرمعروف از فیلم بردمن است که Michael ... در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ معرفی شد. مجری مراسم اسکار برهنه شد! +عکس - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../مجری-مراسم-اسکار-برهنه-شد-عکس‎Cached Similar23 فوریه 2015 ... نیل پاتریک در اواسط مراسم زمانی که برای استراحتی کوتاه به پشت صحنه رفت،در اقدامی احمقانه،بدون لباس و برهنه به روی صحنه آمد. او با این وضعیت ... جنجال برهنه شدن مجری اسکار 2015 روی سن+عکس - فان پاتوق www.funpatogh.com/جنجال-برهنه-شدن-مجری-اسکار-2015-روی-سنعکس.html‎Cached Similarبرهنه شدن مجری اسکار,عکس های برهنه مجری اسکار 2015,جنجال آمیز شدنم مجری اسکار, اسکار امسال جنجال بر انگیز شد,اتفاق عجیب در اسکار 2015,مجری لخت اسکار 2015 ... لباس های خود را در آورد و با یک لباس زیر سفید و جوراب های مشکی روی صحنه آمد.