مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس

۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس

خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند.

به گزارش تلگراف، خانواده این دختران که دو نفر آن ۱۵ سال و یکی ۱۶ ساله هستند از طریق مرز ترکیه به سوریه رفته اند.

تصویر زیر مربوط به تردد آن ها از مرز ترکیه است که توسط پلیس انگلیس تهیه شده است.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر جهاد نکاح

خانواده یکی از این دختران در بیانیه ای خطاب به دخترش از وی خواسته است به کشورش بازگردد و به وی هشدار داده است سوریه محل خطرناکی است و آینده خوبی در انتظار وی نیست.

«شمشما بیگم» و «کادیزا سلطانه» نام دو تن از این دختران است که به بعنوان جهاد نکاح به داعش در سوریه پیوسته اند و نام نفر سوم اعلام نشده است.

تصویر زیر مربوط به پیش از پیوستن آن ها به داعش است.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر جهاد نکاح

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر جهاد نکاح

دختر جهاد نکاح زن جهاد نکاح زن داعش عکس جهاد نکاح



لینک منبع :۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس

Images for ۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس 3 دختر انگلیسی که عروس جهادی شدند (عکس) - تالاب www.talab.org/news/.../3-english-girl-bride-jihad-photos.html‎Cachedتصویر بالا مربوط به تردد آن ها از مرز ترکیه است که توسط پلیس انگلیس تهیه شده است. خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند ... 3 دختر انگلیسی که عروس داعش شدند (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../3-دختر-انگلیسی-که-عروس-داعش-شدند-عکس‎Cached Similar21 فوریه 2015 ... خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند. به گزارش عصرخبر به ... ۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس | ساتین saten.ir/57893/۳-دختر-دانشجوی-انگلیسی-که-عروس-جهادی-دا/‎Cached Similar22 فوریه 2015 ... خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند. به گزارش تلگراف، ... ۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس | ساتین ... saten.ir/57893/۳-دختر-دانشجوی-انگلیسی-که-عروس-جهادی-دا/4/ خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند. به گزارش تلگراف، خانواده این. (تصاویر) 3 دختر انگلیسی که عروس داعش شدند - فرارو fararu.com/fa/.../تصاویر-3-دختر-انگلیسی-که-عروس-داعش-شدند‎Cached Similar22 فوریه 2015 ... خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند. سه دختر انگلیسی که عروس جهادی شدند (عکس) - عصر خبر www.asrkhabar.com/.../سه-دختر-انگلیسی-که-عروس-جهادی-شدند-عکس‎Cached Similar21 فوریه 2015 ... خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش ... نام دو تن از این دختران است که به بعنوان جهاد نکاح به داعش در سوریه پیوسته اند و ... تصویری از 3 عروس انگلیسی داعش! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/181028/تصویری-از-3-عروس-انگلیسی-داعش 22 فوریه 2015 ... خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند. ۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند عکس - باشگاه ... yjcnews.ir/search/?...۳+دختر+دانشجوی+انگلیسی+که+عروس+جهادی+داعش+شدند+عکس‎Cachedوحشت عجیب داعش از این دختر زیبای کرد (عکس) به گزارش ایران ناز نیروهای داعشی در جنگ با کردهای غیور واقعا ترس و وحشت دارند، کردها زن و مرد همگی دست در دست هم داده ... ۳ دختر دانشجوی انگلیسی که عروس جهادی داعش شدند + عکس yjcnews.ir/search/?...۳+دختر+دانشجوی+انگلیسی+که+عروس+جهادی+داعش+شدند...عکس‎Cached17 جولای 2017 ... وحشت عجیب داعش از این دختر زیبای کرد (عکس) به گزارش ایران ناز نیروهای داعشی در جنگ با کردهای غیور واقعا ترس و وحشت دارند، کردها زن و مرد همگی ...