مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس

مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس

فرمانده گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در لیبی را عملیاتی کرد شناسایی شد.

فعالان شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر می‌گویند، حساب فرمانده عملیات سر بریدن ۲۱ قبطی مصری در لیبی، شناسایی شده است.

یک حساب در سایت توئیتر با نام «ابو سلیمان الجهبذی» باز شده و خود را فرمانده گروه تروریستی داعش معرفی می‌کند اما در پیامی که منتشر کرده مشخص شده وی فرمانده داعش است.

فرمانده داعش عکس داعش جنایات داعش جلاد داعش اخبار داعش

صاحب این حساب تصویر فرمانده عملیات سر بریدن قبطی‌ها را بر روی صفحه توئیتر قرار داده است.

ابو سلیمان الجهبذی، با انتشار نوشته‌هایی درباره فعالیت‌های داعش بر روی صفحه توئیتر، خود را هوادار این گروه معرفی می‌کند اما آخرین توئت وی نشان می‌دهد که او از عناصر اصلی داعش است.

وی در آخرین تویتش نوشته است: «به مسلمانان می‌گویم: به دوستی شما ادامه خواهیم داد، هر چند از ما بدتان بیاید، زندگی شما را می‌خواهیم، حتی اگر مرگ ما را خواستید، به خدا سوگند که بریدن گردنم را بر کشتن به ناحق مسلمان ترجیح می‌دهم.»

فرمانده داعش عکس داعش جنایات داعش جلاد داعش اخبار داعش

گفتنی است که صاحب این حساب در پیام‌های خود از پیام «امضا شده با خون امت صلیبی» استفاده کرده است.

گروه تروریستی داعش روز گذشته با انتشار فیلمی هولناک ۲۱ شهروند مسیحی مصری را که چند روز پیش ربوده بودند سر بریدند.

در این فیلم، تروریست‌های سیاهپوش داعش این شهروندان مسیحی مصر را در حالی که لباس‌های نارنجی بر تن داشتند در بخشی از سواحل دریای مدیترانه که در کشور لیبی قرار دارد ذبح کردند.

«ابو سلیمان الجهبذی» فرمانده این گروه، در این کلیپ خطاب به غربی‌ها اعلام می‌کند: امنیت شما بستگی به امنیت ما دارد؛ و اگر با ما بجنگید سرهای کسانی که با خود صلیب حمل می‌کنند را خواهیم برید؛ تا روزی که «عیسی مسیح» بازگردد!

وی دلیل انتخاب ساحل مدیترانه برای این جنایت را اینگونه ابراز می‌نماید: در این دریا بود که شما جنازه «شیخ اسامه بن لادن» را پنهان کردید.

اخبار داعش جلاد داعش جنایات داعش عکس داعش فرمانده داعش



لینک منبع :مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس

مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس – news news.adbx.ir/d/.../مسئول-ذبح-وحشیانه-۲۱-مصری-شناسایی-شد-ع/‎Cached26 مه 2017 ... فرمانده گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در لیبی را عملیاتی کرد شناسایی شد. فعالان شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر می‌گویند، حساب ... مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/superstar/news201511711362712638.html 7 نوامبر 2015 ... فرمانده گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در لیبی را عملیاتی کرد شناسایی شد. فعالان شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر می گویند، ... مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد عکس www.akairan.ir/مسئول_ذبح_وحشیانه_۲۱_مصری_شناسایی_شد___عکس‎Cachedمسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد عکس. کلمه مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶. مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد عکس - باشگاه خبرنگاران ... yjcnews.ir/search/?...مسئول+ذبح+وحشیانه+۲۱+مصری+شناسایی+شد+++عکس‎Cached13 جولای 2017 ... این مرد مسن در حالی که چرخ دستی‌اش را هل داده و مسیر پیاده‌رو را طی می‌کرد، به ناگاه با هجوم یک مرد به سمت خود مواجه شد. فرد مهاجم در یک لحظه و کاملا ... ذبح پسر ۱۲ - onvansho onvansho.ir/result/ذبح-پسر-۱۲.html مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد عکس ساتین. فرمانده گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در ۱۲ مهر ۱۳۹۵ نام این پسر بلند قد . مبارزه ۳ جودوکار پسر ... برچسب ها - گروگان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/tag/56/گروگان مسئول ذبح 21 مصری شناسایی شد +عکس ... روزنامه ایران نوجوانی که همراه دوستش به گروگان گرفته شده. ... سوزاندن خلبان اردنی و یا قتل وحشیانه گروگان ژاپنی لباس. اوپراتیو یا اطاق یخ Evaperator / آرشیو farspage.com/w/16/35cxl‎Cached... که از قسمت جلو در آن باز و بسته شده، لوله‌های مارپیچی شکلی را در شیاره‌های صفحات نازک آلومینیمی قرار ... مسئول ذبح وحشیانه ۲۱ مصری شناسایی شد + عکس | ساتین. ذبـح گاو فجیع | رسانه تی وی aparat.rasanetv.com/page-967267.html‎Cachedعجیب ترین و وحشیانه ترین نوع ذبح گاو در های کلیپ ... Video embedded · ذبح گاو وحشیانه در مکان عمومی الیگودرز . ... مسئول ذبح 21 مصری شناسایی شد +عکس ... گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در لیبی را عملیاتی کرد شناسایی شد. اخبار برگزیده Archives - صفحه 96 از 248 - آژانس خبری ایرانیان www.khabaremruz.com/featured/page/96/‎Cachedبا حضور صالحی و وزیر انرژی آمریکا مذاکرات هسته‌ای حساس‌تر شد ... احضار کعبی به دادسرا با شکایت قلعه‌نویی (عکس) ... قتل وحشیانه اوزگه جان دختر دانشجویی که قربانی خشونت علیه زنان شد، هنرمندان ترکیه ... مسئول ذبح ۲۱ مصری شناسایی شد ( عکس). فیلم/ کمک گرفتن از داعش برای پیروزی در انتخابات - شیعه نیوز ... khabarfarsi.com/u/949835/redirect/shia-news.com سرکرده داعش در عکس منتشر شده لباس زردرنگ زندانیان بوکا را بر تن داشته و عینک زده . ... پشت صحنه فیلم ذبح 21 مصری +عکس ... مسئول ذبح 21 مصری شناسایی شد ... از قبطیهای مصر را نشان داده است نشان می دهد این گروه قصد دارد این روش وحشیانه ...