مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رقیب سشوار به بازار آمد + عکس

رقیب سشوار به بازار آمد + عکس

محققان انگلیسی جایگزین مناسبی برای سشوارهای سنتی ابداع کرده‌اند که شامل یک جفت دستکش ساخته شده از ریز الیاف است که در مدت زمان کوتاهی، تمام موها را خشک می‌کند.

  لوازم نوین تجهیزات نوین بهترین سشوار Hair Drying Gloves

دستکش«Hair Drying Gloves» با استفاده از فناوری ریز الیاف (میکروفیبر) ساخته شده و ظاهری کاملا مشابه دستکش های معمولی دارد.

این دستکش می تواند با سرعت دو برابری نسبت به حوله های معمولی، موها را خشک کند. ریز الیاف درون این دستکش از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار هستند که بدون پاک کردن مواد نرم کننده از روی موها، آب را به خود جذب می کنند.

یک جفت دستکش خشک کن موها به قیمت ۸ یورو فروخته می شود.

Hair Drying Gloves بهترین سشوار تجهیزات نوین لوازم نوین



لینک منبع :رقیب سشوار به بازار آمد + عکس

Images for رقیب سشوار به بازار آمد + عکس رقیب سشوار به بازار آمد + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../رقیب-سشوار-به-بازار-آمد-عکس‎Cachedرقیب سشوار به بازار آمد + عکس. جمعه 12 دی 1393 ساعت 12:32. محققان انگلیسی جایگزین مناسبی برای سشوارهای سنتی ابداع کرده‌اند که شامل یک جفت دستکش ساخته ... رقیب سشوار به بازار آمد + عکس - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/en/.../رقیب-سشوار-به-بازار-آمد-عکس/.../4706461/‎Cachedاین دستکش می تواند با سرعت دو برابری نسبت به حوله های معمولی، موها را خشک کند. ریز الیاف درون این دستکش از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار هستند که بدون ... رقیب تازه سشوار آمد+عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/376503/رقیب-تازه-سشوار-آمد-عکس 2 ژانویه 2015 ... به گزارش مشرق، دستکش " Hair Drying Gloves" با استفاده از فناوری ریز الیاف ( میکروفیبر) ساخته شده و ظاهری کاملا مشابه دستکش‌های معمولی دارد. رقیب سشوار به بازار آمد عکس - ویکی آکا www.akairan.ir/رقیب_سشوار_به_بازار_آمد___عکس‎Cachedرقیب سشوار به بازار آمد عکس. کلمه رقیب سشوار به بازار آمد عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۲ خرداد ۱۳۹۶. رقیب سشوار به بازار آمد عکس · اکاایران · نقشه ... رقیب تازه سشوار! +عکس - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/201512511137.html +عکس سشوار,رقیب,دستکش,Hair Drying Gloves. ... به نظر می رسد یکی از انگیزه های مشارکت بالای 80 درصد هلندی ها در انتخابات اخیر نگرانی از احتمال پیروز. بهترین سشوار بایگانی - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/tag/بهترین-سشوار/ رقیب سشوار به بازار آمد + عکس. محققان انگلیسی جایگزین مناسبی برای سشوارهای سنتی ابداع کرده اند که شامل یک جفت دستکش ساخته شده از ریز الیاف است که در ... راه‌هایی ساده برای درمان «مو خوره» - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../راه‌هایی-ساده-برای-درمان-مو-خوره‎Cached5 آگوست 2013 ... یک متخصص پوست و مو گفت: ایجاد «مو خوره» به جنس مو و استحکام آن بستگی دارد. هرچه ضخامت تار مو ... تصویر رقیب سشوار به بازار آمد + عکس ... رقیب تلگرام به بازار آمد voice-changer.ir/رقیب+تلگرام+به+بازار+آمد+ رقیب تلگرام به بازار آمد | اخبار امروز ایران و جهان رقیب تلگرام به بازار آمد | اخبار ... آمد | گیل خبر رقیب سشوار به بازار آمد + عکس | ساتین (رقیب تلگرام به بازار آمد) ... گوش ها را سشوار بکشید - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/news/52676/گوش-ها-را-سشوار-بکشید گوش انسان دارای سدی به نام پرده صماخ است که گوش خارجی و میانی را از هم جدا و گوش میانی را از گزند ... تابستان که می‌آید، بازار استخرها گرم می‌شود و این روزها خیلی‌ها در فاصله بین افطار و سحر به این مراکز ... عکس; عکس نوشت; طرح; کاریکاتور; اینفوگرافیک .... رقیب اصلی روحانی، قالیباف است ... اولین نوشابه لبنی ایران به بازار آمد.