مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعرض مکرر جنسی به خواهر زن در تهران

تعرض مکرر جنسی به خواهر زن در تهران

در پی شکایت زن جوانی مبنی بر اینکه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران تشکیل و مأموران انتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز کردند.

این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

دختر ۱۸ ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و بعدها با تهدید اینکه اگر به او اجازه نزدیک شدن به خودم را ندهم، به پدرم خواهد گفت که در گذشته با پسری در ارتباط بوده ام، من را وادار به تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه پدرم مردی کاملا متعصب و خشن است، بیان کرد: اگر او می فهمید با پسری دوست هستم، قطعأ من را می کشت.

چراکه او در خانه اجازه نفس کشیدن نیز به ما نمی داد و اجازه نگاه کردن به نامحرم را نداشتیم. همچنین نمی خواستم زندگی خواهرم از هم گسسته شود و تا الان سکوت کردم، اما حالا آزارهای آن مرد، من را  خسته کرده و دیگر نمی توانم صبوری کنم.

ایران

تجاوز جنسی تجاوز جنسی به خواهر زن تجاوز جنسی در تهران عکس تجاوز جنسی فیلم تجاوز جنسی



لینک منبع :تعرض مکرر جنسی به خواهر زن در تهران

تعرض مکرر جنسی به خواهر زن در تهران | ساتین saten.ir/56616/تعرض-مکرر-جنسی-به-خواهر-زن-در-تهران/‎Cached Similar10 فوریه 2015 ... در پی شکایت زن جوانی مبنی بر اینکه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران ... تجاوز مردی به خواهر زنش در پایتخت - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../تجاوز-مردی-به-خواهر-زنش-در-پایتخت‎Cached Similar12 ا کتبر 2015 ... این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر ... دختر ۱۸ ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من ... تجاوز یک مرد به خواهر زنش در تهران - توریسم آنلاین www.tourismonline.co/10478/تجاوز-خواهر-زن-تهران.html‎Cached12 ا کتبر 2015 ... به گزارش"توریسم آنلاین" به نقل از شفاف،این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است. تجاوز مردی به خواهر زنش در پایتخت - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/324405/تجاوز-مردی-به-خواهر-زنش-در-پایتخت‎Cached Similar12 ا کتبر 2015 ... آفتاب‌‌نیوز : این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی ... دختر ۱۸ ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و .... متاسفانه در ایران مردان فقط به کار میاندیشند و عاطفه پدر و فرزندی هر روز ... تعرض مکرر جنسی به خواهر زن در تهران - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=تعرض+مکرر+جنسی+به+خواهر+زن+در+تهران‎Cached11 جولای 2017 ... او متهم است که می خواسته به یک خبرنگار روسی تعرض جنسی کند.در عکس زیر خبرنگار و فوتبالیست معروف را میبینیم گروه ایران ناز این قربانی ... جام نیوز :: JamNews - تعرض به خواهر زن jamnews.ir/detail/News/444383‎Cached10 فوریه 2015 ... به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از ایران ،این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است. مردی که در تجاوز جنسی به خواهر زن خودش هم رحم نکرد - روز نو roozno.com/.../مردی-که-در-تجاوز-جنسی-به-خواهر-زن-خودش-هم-رحم-نکرد‎Cached Similar23 سپتامبر 2014 ... مردی که در تجاوز جنسی به خواهر زن خودش هم رحم نکرد ... که نادر 40 ساله حدود یک ماه در تهران حضور داشت و بیشتر اوقات در خانه خواهر زنش بیتوته می کرد ... تجاوز برادر به خواهر در تهران shomanews.com/fa/news/802629/تجاوز-برادر-به-خواهر-در-تهران‎Cached6 جولای 2016 ... یک بار دیگر، موضوع تعرض مقتول به خواهرش پیش کشیده شد: «من سحر را زن خودم می‌دانستم، قبل از قتل، او را با مهریه یک بیسکوییت صیغه کرده بودم. تعرض به خواهر زن - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/social/1423535040024157‎Cached Similar10 فوریه 2015 ... به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از ایران ،این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است. آزار جنسی دختر ۱۸ ساله توسط شوهر خواهر!! - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_3732.html‎Cachedدر پی شکایت زن جوانی مبنی بر اینکه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران تشکیل و. ... این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته ...