مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس

جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس

 یک روزنامه انگلیسی، عکسها و اطلاعاتی را درباره شماری از جلادان گروه تروریستی داعش منتشر کرد.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

به گزارش العالم، روزنامه “تایمز” چاپ انگلیس با انتشار اطلاعات و عکسهایی درباره ۵ جلاد داعش تأکید کرد که سازمان اطلاعات این کشور هنوز هویت واقعی جلاد اصلی داعش را در فیلمهای سر بریدن اسرا نمی داند.

در گزارش این روزنامه آمده است که تیم جلادان داعش از ۵ نفر تشکیل شده است و این افراد فیلم سربریدن اسرا را کارگردانی و فیلم برداری می کنند.

سرپرست این تیم “نیرو سرایوا” (Nero Saraiva) تبعه پرتغال است.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Nero Saraiva

این تروریست پس از مهاجرت به لندن چندین سال در انگلیس زندگی کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۲ به سوریه سفر کرد و تروریستها در این کشور ملحق شد.

سرایوا یکی از ۵ نفری است که مدتها ساکن شرق لندن و تحت نظر اطلاعات انگلیس بود.

سرایوا ۴ فرزند دارد و قبلا عکسهایی را از خودش منتشر کرده که در آن سلاح هایش شبیه به فردی است که در فیلم‌های اعدام داعش با نام “جان” شناخته می شود.

تایمز اذعان کرد که این ۵ نفر پس از انتقال به انگلیس گرایشهای افراطی پیدا کردند. سرایوا سال ۲۰۱۴ نیز به عنوان یکی از طراحان حمله تروریستی در شرق آفریقا با همکاری گروه تروریستی “الشباب” القاعده معرفی شد.

این تروریست ۳۹ روز قبل از انتشار فیلم سربریدن “جیمز فولی” خبرنگار آمریکایی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت که به زودی داعش فیلم جدیدی را برای رساندن پیامی به آمریکا منتشر خواهد کرد.

این ۵ تروریست طبق گزارش تایمز از هواداران مسابقات فوتبال هستند؛ به صورتیکه یکی از آنان قبلا فوتبالیست بود. “فابیو پوکاس” که فقط ۲۲ سال دارد در سال ۲۰۱۲ از لیسبون به لندن رفت تا یک فوتبالیست حرفه ای شود.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Fabio Pocas

این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد که فابیو در یک تیم فوتبال معروف به نام “اسپورتینگ لیسبون” رشد کرده بود، تیمی که بازیکن معروفی به نام “کریستیانو رونالدو” نیز در آنجا توپ زده بود.

پوکاس اکنون نزد داعش با نام “عبدالرحمن الاندلسی” شناخته می شود.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

فابیو پوکاس

بر اساس این تحقیقات، “سالسو رودریگز داکوستا” جوان دیگری است که قصد داشت فوتبالیست حرفه ای شود.

این تروریست ماه قبل در یکی از فیلمهای داعش در سوریه سلاح به دست ظاهر شد. وی در آن فیلم معلمان مدارس غربی را تاجران مواد مخدر و کودک آزار توصیف کرد.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Saleso Rodrigues da – Costa

Nero Saraiva اخبار داعش اعضای داعش جلاد داعش جنایات داعش



لینک منبع :جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس

جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس | ساتین saten.ir/56186/جلادان-وحشی-داعش-را-بشناسید-عکس/‎Cached Similar8 فوریه 2015 ... یک روزنامه انگلیسی، عکسها و اطلاعاتی را درباره شماری از جلادان گروه تروریستی داعش منتشر کرد. به گزارش العالم، روزنامه "تایمز" چاپ انگلیس با ... جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس | ساتین / آرشیو www.farspage.com/w/28/mdbwn‎Cachedیک روزنامه انگلیسی، عکسها و اطلاعاتی را درباره شماری از جلادان گروه تروریستی داعش منتشر کرد. جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس | ساتین. به گزارش العالم، ... جلادان وحشی داعش را بشناسید عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=جلادان+وحشی+داعش+را+بشناسید+عکس‎Cached22 جولای 2017 ... خوش تیپ ترین مهمانداران هواپیما را بشناسید به گزارش ایران ناز این روزها سفر هوایی روشی ایده آل برای سفر اکثر مسافران است. در این میان چیزی که ... جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=جلادان+وحشی+داعش+را+بشناسید+%2B+عکس‎Cached26 ژوئن 2017 ... گاو وحشی در حالی به مرد فیلم بردار حمله ور می‌شود که با طناب بسته شده است و iPad موجود در دست مرد میانسال مانع از عکس العمل مناسب از سمت وی می‌شود ... بازگشت خونین جلاد وحشی داعش به سوریه +تصاویر - مجله اینترنتی ... www.dustaan.com/بازگشت-خونین-جلاد-وحشی-داعش-به-سوریه-تص/‎Cached26 جولای 2016 ... بازگشت خونین جلاد وحشی داعش به سوریه +تصاویر ,بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویری از اعدام گروهی از قربانیان جدید این ... تصاویر: بی رحم ترین جلاد تاریخ را بشناسید! +تصاویر - مجله ... www.dustaan.com/تصاویر-بی-رحم-ترین-جلاد-تاریخ-را-بشناسی/‎Cached5 ژانویه 2017 ... جلادی که به عمد تبر را به نقاط اشتباه می زد، او به خاطر خوی وحشی گری که ... دردناک ترین روش‌ های اعدام در جهان +تصاویر · عکس: جلاد بی رحم داعش به ... تصاویر/ جلاد «داعش» را بشناسید (+۱۸) | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/67810‎Cached Similar17 مارس 2014 ... فردی که در «داعش» به «ابو عبد الرحمن العراقی» معروف است به همراه شریک و همتای آمریکایی‌اش جنایات متعددی را در سوریه مرتکب شده و تصاویر اقدامات ... جلاد «داعش» و شریک آمریکایی‌اش را بشناسید (+۱۸) - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921225001536‎Cached Similar17 مارس 2014 ... فردی که در «داعش» به «ابو عبد الرحمن العراقی» معروف است به همراه شریک و همتای آمریکایی‌اش جنایات متعددی را در سوریه مرتکب شده و تصاویر اقدامات ... «ابوسیاف» جلاد مخوف داعش کشته شد + تصاویر - قدس آنلاین | پایگاه ... qudsonline.ir/news/.../ابوسیاف-جلاد-مخوف-داعش-کشته-شد-تصاویر‎Cached1 فوریه 2017 ... منابع عراقی روز سه شنبه ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ از کشته شدن یکی از مخوفترین جلادان داعش که به وحشیگری معروف بود خبر دادند. "جلاد داعش" چگونه دستگیر شد/فیلم و تصاویر + 18 - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../جلاد-داعش-چگونه-دستگیر-شدفیلم-و-تصاویر-18‎Cached10 ژوئن 2016 ... جلاد داعش از مرداد 1394 و با انتشار تصاویر گردن زدن دو جوان عراقی به اتهام توهین .... باید تیکه تیکه بشه و نمایشش بدن تا داعشی ها سرنوشت وحشی ...