مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم

حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم

شبکه «من‎وتو» (manoto) که مدت زیادی است به‎علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون‎های لس آنجلسی عمل می‎کند، در ادامه عملکرد غیرحرفه‎ای و دور از اخلاق خود، یکی دیگر از هنرمندان ایرانی را هدف هجمه و تمسخر قرار داد.

رویکرد ارزشی سرکار خانم «الهام چرخنده» که گویا من‎وتویی‎ها را خیلی عصبانی کرده است، سبب شد تا مجریان این شبکه مثل اوباش بی‎فرهنگ در مقابل دوربین از ایشان بدگویی کنند.

این شبکه لندنی با آنکه مدام شعار آزادی و احترام به عقاید دیگران را سرمی‌دهد، دوباره نقاب تزویر خود را کنار زد و به جای نقد منطقی، به خانم الهام چرخنده حمله کرد و عقاید و اعمال او را به سخره گرفت.

(با توجه به لحن زننده و ادبیات موهن تلویزیون من و تو، از نمایش کامل فایل ویدیویی معذوریم)

این تلویزیون ماهواره‎ای پیش‌تر نیز به سرکارخانم «بهاره رهنما» حمله کرده و تقدیر ایشان از عملکرد نیروی انتظامی را برنتابیده بود.
عوامل شبکه من‎وتو با ادبیات تخریبی خود کوشیدند چنین جلوه دهند که خانم رهنما با تطمیع یا تهدید وادار به چنین اظهاراتی شده است!
شایان ذکر است که بیشتر این حملات تخریبی در برنامه‎ای با تهیه‎کنندگی و اجرای “سالومه سیدنیا” انجام می‎گیرد؛ شخصی که قبل از خروج از کشور، در سریال‎های تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی نقش‌های رده پایین بازی می‎کرد.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”55664″]

 دانلود فیلم

بیوگرافی الهام چرخنده بیوگرافی سالومه سیدنیا حمله به الهام چرخنده لو رفته بهاره رهنما همسر الهام چرخنده همسر بهاره رهنما



لینک منبع :حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم

Images for حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم | ساتین saten.ir/55663/حمله-عجیب-به-الهام-چرخنده-و-بهاره-رهنما/‎Cached Similar5 فوریه 2015 ... شبکه «من وتو» (manoto) که مدت زیادی است به علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون های لس آنجلسی عمل می کند، در ادامه عملکرد ... حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم | ساتین - Part 2 saten.ir/55663/حمله-عجیب-به-الهام-چرخنده-و-بهاره-رهنما/2/ 5 فوریه 2015 ... شبکه «من وتو» (manoto) که مدت زیادی است به علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون های لس آنجلسی عمل می کند، در ادامه عملکرد ... حمله عجیب به الهام چرخنده و بهاره رهنما در ماهواره + فیلم | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/rrt0f‎Cachedشبکه «من وتو» (manoto) که مدت زیادی است به علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون های لس آنجلسی عمل می کند، در ادامه عملکرد غیرحرفه ای و دور از اخلاق. شبکه من وتو و حمله ناجوانمردانه این شبکه به بهاره رهنما -ماهواره zibao.ir/.../شبکه_من_وتو_و_حمله_ناجوانمردانه_این_شبکه_به_بهاره_رهنما 1 فوریه 2015 ... حمله ناجوانمردانه به «الهام چرخنده» و «بهاره رهنما» در شبکه ماهواره ای من و تو به گزارش جام نیوز، شبکه «من وتو» (manoto) که مدت زیادی است به علت افت ... آپارات - الهام چرخنده تبریک ب www.aparat.com/result/الهام_چرخنده__تبریک_ب سخنان الهام چرخنده در مورد تبریک وی به مقام معظّم رهبری · احمد. 665 بازدید. 1:08 ... حمله به خودروی بازیگری که به رهبرش تبریک فرستاد · سایبری جهاد. 3,618 بازدید ... انتقاد بهاره رهنما از توهین به الهام چرخنده ... فیلم/حرف های عجیب و پرکنایه ی الهام چرخنده در مورد · انتخاب TV ... عشوه های الهام چرخنده در شبکه ی ماهواره ای MITV (مهاجر) · محمّد اعمّی. آپارات - الهام چرخنده در شبکه قم www.aparat.com/result/الهام%20چرخنده%20در%20شبکه%20قم عشوه های الهام چرخنده در شبکه ی ماهواره ای MITV (مهاجر) ... شبکه من وتو و حمله ناجوانمردانه این شبکه به بهاره رهنما · محمد ... فیلم/حرف های عجیب و پرکنایه ی الهام چرخنده در مورد. تخریب ناجوانمردانه «بهاره رهنما» و «الهام چرخنده» در ماهواره +فیلم ... football.tnews.ir/news/797936768565 حمله ناجوانمردانه به «الهام چرخنده» و «بهاره رهنما» در ماهواره +فیلم ... تزویر خود را کنار زد و به جای نقد منطقی، به خانم الهام چرخنده حمله کرد و عقاید و اعمال او را به سخره گرفت. حمله مجری همجنس باز شبکه من و تو به کامران نجف زاده! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/network-attack-presenter-and-me-to-kamran.html‎Cached Similarبه گزارش ایران ناز هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت ... این زن نابینا با اتفاقی عجیب بینایی اش را به دست آورد (عکس) ... از برنامه ها و هنرمندان محبوب مردم ایران مانند بهاره رهنما، احسان علیخانی، الهام چرخنده و… ... البته تخریب کامران نجف زاده توسط شبکه ماهواره ای من و تو چندان جای تعجب ندارد چرا که ... جام نیوز :: JamNews - انتقاد تند الهام چرخنده از عریانی گلشیفته ... jamnews.ir/detail/News/441438‎Cached1 فوریه 2015 ... به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان ... اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس ... حمله ناجوانمردانه به «الهام چرخنده» و «بهاره رهنما» در ماهواره +فیلم.