مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس

پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس

پسر ۱۶ ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته از این عروسی اکنون از زندگی مشترک با دو عروس احساس خوشبختی می کند.

عکس عروس و داماد جوانترین داماد ازدواج جالب
این داماد نوجوان همراه با همسرانش در خانه پدری زندگی می کند و برای هر عروس اتاق جداگانه ای در نظر گرفته است.

این پسر ۱۶ ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و مراسم عروسی مفصلی برای دو نوعروسش تدارک دید.

این پسر ۱۶ ساله به نام محمد مدتی پیش در روستای دهمیان در مرز کاشمر و نیشابور عاشق دختر همسایه اش شد در حالی که خانواده ها دختر عمه اش را برای او نامزد کرده بودند که قرار بود با دختر عمه اش به نام فاطمه ازدواج کند.

عکس عروس و داماد جوانترین داماد ازدواج جالب

این پسر نوجوان وقتی موضوع ازدواج با دختر همسایه را در خانواده اش مطرح کرد با مخالفت شدید آنها روبه رو شد، چون در سنت آنها رسم بود که حتماً پسر جوان با دختر یکی از بستگان ازدواج کند. ضمن اینکه از بچگی خانواده ها قرار ازدواج این پسر دایی و دختر عمه را گذاشته بودند.

محمد وقتی مخالفت خانواده اش را برای ازدواج با دختر همسایه دید آنها را تهدید کرد که اگر این دختر را برایش نگیرند، روستا و خانواده را برای همیشه ترک می کند و قید ازدواج با دختر عمه اش را می زند.

به این ترتیب خانواده ها موافقت کردند محمد با دختر عمه برای رعایت سنت خانوادگی و با دختر همسایه به خاطر عشق و علاقه ازدواج کند.

داماد نوجوان بالاخره به خواسته اش رسید و شب عروسی هر دو عروس در کنارش نشستند و عاقد خطبه عقد را خواند. هر دو عروس بله را گفتند و محمد لبخند بر لبانس نقش بست چون به آرزویش رسیده بود و نوعروسشان کنارش نشسته بودند. اکنون که حدود دو هفته از عروسی این نوجوان با دو عروس می گذرد وی از زندگی اش راضی است.

او می گوید: من سربازی نرفته ام. امیدوارم حالا با داشتن دو عروس بتوانم معاف شوم چون باید خرج زندگی دو نفر را تامین کنم. در واقع مرد دو خانواده هستم.

ازدواج جالب جوانترین داماد عکس عروس و داماد



لینک منبع :پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس

Images for پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس ازدواج باور نکردنی و همزمان پسر 16 ساله با 2 دختر! - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_18887.html‎Cached Similarدر یک اتفاق نادر یک جوان بطور همزمان با دو دختر ازدواج کرد یک جوانبطور همزمان با دو دختر مورد ... معرفی فیلم های سینمایی ایرانی ممنوع اما پرطرفدار (عکس) ... داماد که یک پسر 16 ساله است دراتفاقی نادر دو دختر همسن و سال خودش را به عقد دائم در آورد تا ... ماجرای ازدواج همزمان پسر جوان با دو دختر - نمناک namnak.com/ازدواج-همزمان-پسر-جوان.p44404‎Cachedوقتی پسر 16 ساله ایرانی در یک شب با دو دختر ازدواج کرد. هشت سال از روزی که روستای دهمیان کوه سرخ در صدر اخبار کشور قرار گرفت، می گذرد. روزی که دو عروس همزمان ... پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس | ساتین saten.ir/55459/پسر-۱۶-ساله-ایرانی-همزمان-با-دو-دختر-ازد/‎Cached Similar4 فوریه 2015 ... پسر ۱۶ ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته از این عروسی اکنون از زندگی مشترک با دو عروس احساس ... داماد 16 ساله: در کنار همسرانم احساس خوشبختی می کنم - عصر ایران www.asriran.com/.../داماد-16-ساله-در-کنار-همسرانم-احساس-خوشبختی-می-کنم‎Cached Similar29 نوامبر 2006 ... پسر 16 ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است ... این پسر نوجوان وقتی موضوع ازدواج با دختر همسایه را در خانواده اش مطرح کرد ... پسر 16 ساله و ازدواج همزمان با دو دختر هم سن خود - فارسی مد www.farsimode.com/.../ازدواج-همزمان-پسر-16-ساله-با-2-دختر/‎Cached Similarعکس بازیگران ..... در یک اتفاق نادر یک جوان بطور همزمان با دو دختر ازدواج کرد. ... داماد که یک پسر 16 ساله است دراتفاقی نادر دو دختر همسن و سال خودش را به عقد دائم در ... شب زفاف پسر 16 ساله ایرانی با دو دختر همزمان - پارس ناز www.parsnaz.com/شب-زفاف-پسر-16-ساله-ایرانی-با-دو-دختر-همزم.html‎Cachedشب زفاف پسر 16 ساله ایرانی با دو دختر همزمان ،ازدواج نوجوانان در ایران،ازدواج با چند ... عکس های بازیگران و هنرمندان معروف ایران (308) ... او به آرزویش رسیده بود و هم با دختری که خانواده برایش در نظر گرفته بودند، ازدواج کرد و هم با دختر همسایه که از مدت‌ها ... ازدواج پسر 16 ساله با دو دختر همزمان - فتوکده photokade.com/ازدواج-پسر-16-ساله-با-دو-دختر-همزمان/‎Cached Similar17 آگوست 2015 ... پسر ۱۶ ساله ایرانی که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده، با ... فاطمه ازدواج کند؛ وقتی موضوع ازدواج با دختر همسایه را در خانواده اش مطرح کرد با ... ازدواج پسر ۱۶ ساله با دو دختر همزمان,ازدواج همزمان با دو دختر در ایران,عکس داماد ... پسر ۱۶ ساله ایرانی همزمان با دو دختر ازدواج کرد + عکس yjcnews.ir/search/?...پسر+۱۶+ساله+ایرانی+همزمان+با+دو+دختر+ازدواج+کرد...عکس‎Cachedازدواج همزمان این مرد با دوخواهر و خاله آنها (عکس) این مرد با این همه فرزند و سه همسر تعجب همگان را برانگیخته و خود را مشهور کرده به گزارش ایران ناز ازدواج یک مرد با 2 خواهر و ... تالار خبر | ازدواج همزمان پسر 16 ساله با دو دختر مورد علاقه اش!! talarekhabar.com/ازدواج-همزمان-پسر-16-ساله-با-دو-دختر-مورد/‎Cached10 فوریه 2016 ... در یک اتفاق نادر یک جوان بطور همزمان با دو دختر ازدواج کرد. یک جوان بطور همزمان با دو دختر مورد علاقه خود در یک روز ازدواج کرد.داماد که یک پسر ۱۶ ساله ...