مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مصرف قند اضافی و تخریب پوست

مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند آسیب های مختلفی به ما وارد کند.

مصرف قند اضافی و تخریب پوست

سعی کنید هوس مصرف شیرینی جات را از خود دور کنید و سبک تغذیه ای سالمی در پیش بگیرید به توصیه های تغذیه ای مهم در این زمینه دقت کنید.

کاهش مصرف قندها و مواد غذایی شیرین، یکی از بهترین تصمیم‌ها برای شروع سال جدید است که می‌تواند اثرات مثبتی در زندگی زنان داشته باشد. البته چنین کاری به این معنا نیست که شما باید همه شیرینی‌های مورد علاقه خودتان را کنار بگذارید. درواقع، منظور متخصصان از این کار، حذف کردن قندهای اضافی از مواد غذایی و به حداقل رساندن استفاده از خوراکی‌های شیرین است.

دکتر گانز (متخصص تغذیه) می‌گوید: «هیچ کس نمی‌گوید که شما نمی‌توانید یا نباید شیرینی مورد علاقه‌تان را بخورید! اما اگر در مصرف خوراکی‌های شیرین زیاده‌روی کنید و این کار را به‌طور منظم تکرار کنید، قطعا اندازه دور کمرتان بیشتر و بیشتر می‌شود. دریافت قند بیش از حد، به‌سادگی یعنی دریافت کالری زیاد بدون هیچ منفعت تغذیه‌ای برای بدن.

به‌علاوه، زیاده‌روی در مصرف خوراکی‌های شیرین، میزان استفاده از مواد غذایی سالم را کاهش می‌دهد و درنتیجه شانس ابتلا به بیماری‌ها، کاهش میزان انرژی و تخریب پوست را بیشتر می‌کند».

به‌گفته این متخصص تغذیه، باید از شکل‌گیری هوس شیرینی‌ها قبل از به‌وجود آمدن‌شان جلوگیری کنید و بهترین کار برای دستیابی به این هدف، استفاده از سه وعده غذایی اصلی در طول روز است. حذف کردن وعده‌های غذایی،‌ یکی از کارهایی است که مستقیما شما را به سمت انتخاب‌های غذایی ناسالم می‌کشاند.



لینک منبع :مصرف قند اضافی و تخریب پوست

مصرف قند اضافی و تخریب پوست - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/مصرف-قند-اضافی-و-تخریب-پوست/‎Cached30 مه 2017 ... مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند ... مصرف قند اضافی و تخریب پوست - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../مصرف-قند-اضافی-و-تخریب-پوست/8497127‎Cached30 مه 2017 ... مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند ... Btitr - مصرف قند اضافی و تخریب پوست www.btitr.com/.../مصرف-قند-اضافی-و-تخریب-پوست‎Cached30 مه 2017 ... مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند ... مصرف قند اضافی و تخریب پوست - فرامطلب www.faramatlab.com/.../مصرف-قند-اضافی-و-تخریب-پوست.htm‎Cached29 مارس 2017 ... مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می. مصرف قند اضافی و تخریب پوست - سایت خوبی khoubi.ir/news/123373‎Cachedمراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند آسیب های مختلفی ... مصرف قند اضافی و تخریب پوست | سلامتی vista.ir/news/34779937/مصرف-قند-اضافی-و-تخریب-پوست‎Cachedمراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند اضافی در بدن می تواند آسیب های مختلفی ... چه موادی بیشترین تأثیر را در تخریب پوست صورت دارد؟ - به اضافه ... healthplus.ir/1396/02/02/تخریب-پوست-صورت/‎Cachedدر این مطلب به شما می گوئیم چه ماده غذایی بیشترین تأثیر را در تخریب پوست صورت ... میوه و شیرینی را فریز نکنیدزیاده روی در مصرف قند تأثیر زیادی در وضعیت ... وقتی مصرف شکر پوست شما را خراب میکند! - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/182128_وقتی-مصرف-شکر-پوست-شما-را-خراب-میکند.html/‎Cachedمضرات مصرف شکر مصرف زیاد شکر مشکل پوستی قند و شکر شکر پوست ... این ملکول های جدید که برای بدن بسیار مضر هستند شروع به تخریب گروتئین های سالم ... تخریب پوست با مصرف قند :: بهداشت خانواده zibaee.blog.ir/tag/تخریب%20پوست%20با%20مصرف%20قند‎Cachedتخریب پوست با مصرف قند اضافی. قند. مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند ... عوارض مصرف قند بر پوست :: بهداشت خانواده zibaee.blog.ir/tag/عوارض%20مصرف%20قند%20بر%20پوست‎Cachedتخریب پوست با مصرف قند اضافی. قند. مراقب عوارض ناشی از مصرف شیرینی جات باشید این موادغذایی آسیب های فراوانی برای سلامتی پوست ما در بر دارند دریافت قند ...