مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاصیت خارشتر

از خاصیت های درمانی خارشتر چه میزان اطلاع دارید این گیاه پرخاصیت برای رفع چه مشکلاتی در بدن به ما کمک میکند پیشنهادات طب سنتی در این زمینه چگونه است مزایای استفاده از گیاه برای رفع چه امراضی ثابت شده است ؟

رفع مشکلات مختلف بدن با خارشتر

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: در فصل سرما با مصرف گیاه خار شتر اسهال، سرفه و تب را درمان کنید.شاهین اعلایی پژوهشگر طب سنتی  با بیان اینکه گیاه خار شتر جزو خانواده باقالا است، گفت: بوته های این گیاه نیمه چوبی و به اندازه ۶۵ الی ۱۶۰ سانتی متر است.

به گفته این پژوهشگر طب سنتی، مصرف گیاه خار شتر در زمستان بیماری هایی مانند رماتیسم , اسهال, تب,  کمردرد, سرفه, سنگ کلیه و بی خوابی را در افراد کاهش می دهد.

اعلایی با اشاره به اینکه بعضی افراد خار شتر را با نام های اشتر خار، شتر خار، علف ترنجبین و جوانا می شناسند، تصریح کرد: مصرف این گیاه از بروز عفونت و انگل به سیستم بدنی انسان جلوگیری می کند.به گفته این پژوهشگر طب سنتی، مصرف ترکیب ۵ الی ۷ گرم گیاه خارشتر با آب جوش باعث تصفیه خون و کاهش تپش قلب می شود.

 اعلایی یادآور شد: برای کاهش و یا درمان بیماری خود با تجویز متخصص دمکرده و یا دمنوش گیاهی را مصرف کنید.



لینک منبع :خاصیت خارشتر

عکس هایی از خارشتر و خواص این گیاه - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/59517_عکس-هایی-از-خارشتر-و-خواص-این-گیاه.html/‎Cached Similarعرق خارشتر یکی از عرق هایی است که برای لاغری از آن استفاده می شود همچنین این عرق برای دفع سنگ کلیه همچنین ریشه خارشتر در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر ... گیاه دارویی خارشتر و خواص گیاه خارشتر | طب سنتی گیاهان دارویی itmt.ir/گیاه-دارویی-خارشتر-و-خواص-گیاه-خارشتر/‎Cached Similarخارشتر, خارشتر+خواص, خارشتر+مقاله, عرق خارشتر, خاصیت خارشتر, عرق خارشتری , فواید خارشتر, عرق خارشتری, گل خارشتر, عسل خارشتر, گیاه خارشتر, گیاه ... خواص عرق خارشتر چیست + طریقه مصرف عرق خارشتر | ستاره setare.com/.../خواص-عرق-خارشتر-چیست-طریقه-مصرف-عرق-خارشتر‎Cached2 ژانویه 2017 ... عرق خارشتر یکی از عرق‌هایی است که برای لاغری از آن استفاده می‌شود، همچنین عرق خارشتر برای دفع سنگ کلیه و تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر ... خواص پزشکی خارشتر - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_14374.html‎Cachedخواص پزشکی خارشتر. اسهال – برونشیت مزمن – عفونت ریه – رماتیسم – عرق النساء – تپش قلب – سرطان – شستشوی زخم – انگل روده – هضم غذا – تقویت دستگاه هاضمه ... خارشتر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خارشتر‎Cached Similarخواص و کاربردها. طبیعت خارشتر از نظر حکمای طبّ سنتی، خیلی گرم‌وخشک است و به‌عنوان مُدرّ و مُسهِل از آن بهره می‌برند. همچنین، جوشاندة آن مُعرِّق است و مالیدن روغن برگ‌های ... آشنایی با گیاه خار شتر و خواص پزشکی آن - کوکا www.coca.ir/camel-thorn-familiar-plant-medical-properties/‎Cached Similarدانستنی های جالب درباره گیاه خار شتر، خار شتر چه فواید و خواص درمانی دارد، مُدرّ و مُسهِل، گیاه مفید برای درمان روماتیسم، طب سنتی، درمان و مهار بیماری ایدز. خواص عرق خارشتر چیست؟+ طریقه مصرف - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../خواص-عرق-خارشتر-چیست-طریقه-مصرف‎Cached8 ژانویه 2017 ... یک پژوهشگر طب سنتی گفت: در فصل سرما با مصرف گیاه خار شتر اسهال، سرفه و تب را درمان کنید. خواص خارشتر - سلامتی salamati.ir/2017/03/27/خواص-خارشتر/‎Cached27 مارس 2017 ... یکی از خواص خارشتر (Alhagi) تقویت سیستم دفاعی بدن است، لذا گیاه دارویی مفیدی برای مهار بیماری ایدز می‌باشد. در ادامه با خواص خارشتر آشنا ... خواص گیاهی و درمانی خارشتر | عرق خارشتر یکی از نوشیدنی های - قطره www.ghatreh.com/news/nn25566771/خواص-گیاهی-درمانی-خارشتر‎Cached Similar19 آوریل 2015 ... عرق خارشتر یکی از نوشیدنی های مفید است که در رفع رسوبات کلیه و مبارزه با اضافه وزن و چاقی معجزه می کند. - مینا محÙ. عرق خارشتر با خاصیت سنگ شکن | بوعلی boalii.ir/1789/عرق-خارشتر-با-خاصیت-سنگ-شکن‎Cached Similar12 آوریل 2015 ... خواص درمانی عرق خارشتر Alhagi: عرق خارشتر باعث دفع سنگ هـای کلیـه و مجاری ادارا با منشاء اگزالات کلسیم می باشد عرق خارشترضداسپاسم کلیوی ...