مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مزایای وزنه های آزاد

وزنه های آزاد از دستگاه های بدن سازی کاربردی ترند.

مزایای وزنه های آزاد

در حالی که دستگاه فقط برای کار خاصی طراحی می شود با یک جفت دمبل صدها نوع تمرین قابل اجرا است.

برای مثال در تمرین سر شانه دمبل را بالای سر ببرید برای تقویت عضله ی سه سر بازویی آن را به سمت عقب حرکت دهید و برای ران ها و عضلات سرینی با یک دمبل در هر دست حرکت اسکوات انجام دهید. علاوه بر آن تنها با تغییر نحوه ی در دست گرفتن دمبل زاویه ی حرکت و عضله را نیز تغییر می دهید.

امتیاز دیگر کار با وزنه های آزاد امکان به کارگیری عضلات در حرکاتی شبیه فعالیت های روزمره ی زندگی است این در حالی است که دستگاه ها فقط روی عضله ی خاصی کار می کنند و بقیه ی بدن فعالیتی ندارد. تمرین با وزنه ی آزاد مستلزم وجود حرکت تعادل و ثبات چندین عضله هنگام بالا بردن وزنه است.

در این تمرینات عضلاتی تقویت می شوند که در تمرینات دستگاهی به منظور تفکیک عضلات کار زیادی انجام نمی دهند. بعضی از افراد با اختصاص دادن بخش اعظم تمرینات خود به وزنه های آزاد احساس قدرت بیشتری می کنند.



لینک منبع :مزایای وزنه های آزاد

مزایای وزنه های آزاد - سلامتی salamati.ir/2017/05/29/مزایای-وزنه-های-آزاد/‎Cached29 مه 2017 ... وزنه های آزاد از دستگاه های بدن سازی کاربردی ترند. مزایای وزنه های آزاد. در حالی که دستگاه فقط برای کار خاصی طراحی می شود با یک جفت دمبل صدها نوع ... وزنه های آزاد در مقابل دستگاه های بدنسازی - مردمان www.mardoman.net/body/machines‎Cachedبا اینکه هم دستگاه ها و هم وزنه های آزاد معایب و مزایایی دارند، اما تقریباً وزنه های آزاد برای همه ی افراد انتخاب بهتری به شمار می رود. حتی افراد مبتدی هم باید تا جایی که می ... وزنه های آزاد در برابر دستگاه اسمیت - بادی فول | دستگاه بدنسازی ... bodyfull.ir/6839/وزنه-های-آزاد-در-برابر-دستگاه-اسمیت-باد.html‎Cached Similarهر دو این دسته تجهیزات مزایای خاص خود را دارند. وزنه های آزاد افزایش قدرت بهتر و استفاده بیشتر از عضلات تثبیت کننده را در پی دارند، در مقابل دستگاهها امکان تمرکز ... مزایا و معایب وزنه های آزاد - روزنه آنلاین rozanehonline.com/وزنه-3/‎Cached16 ژوئن 2017 ... ورزش با وزنه آزاد: حرکات وزشی با وزنه های آزاد برای برخی از کسانی که تازه این کار را شروع کرده اند سخت است و در مقایسه با کار با دستگاه به م. مزایای تمرین با دستگاه‌ های بدنسازی نسبت به تمرین با وزنه های آزاد ... ar6starclub.com/?p=1137‎Cachedدستگاه‌ها مزایای زیادی دارند که وزنه‌های آزاد ندارند، ما توصیه نمی‌کنیم دمبل و هالتر را از برنامه‌تان حذف کنید و یا حتی استفاده از آن‌ها را کاهش دهید. وزنه‌های آزاد باید در مرکز ... دستگاه‌ ها یا وزنه‌ آزاد مسئله این است - تمرینو tamrino.ir/دستگاه‌-ها-و-وزنه‌-آزاد/‎Cachedحالا دستگاه‌ها بهتر هستند یا وزنه‌های آزاد؟ همین الان بدنسازان حرفه‌ای وجود ... یکی دیگر از مزایای حرکات وزنه آزاد استفاده از کل دامنه حرکتی است. این باعث می‌شود که عضله ... وزنه های آزاد در برابر دستگاه اسمیت... - Sport for men & women ... https://www.facebook.com/sport.for.men.../412761932129148/‎Cachedهر دو این دسته تجهیزات مزایای خاص خود را دارند. وزنه های آزاد افزایش قدرت بهتر و استفاده بیشتر از عضلات تثبیت کننده را در پی دارند، در مقابل دستگاهها امکان تمرکز ... تمرین با وزنه های آزاد بهتر است یا دستگاه های بدنسازی؟ | takandam.ir ... takandam.ir/14955/تمرین-با-وزنه-های-آزاد-بهتر-است-یا-دستگا.html‎Cached21 نوامبر 2016 ... واقعیت این است که وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی نقش متفاوتی را در ... هر کدام مزایای خاص خود را دارند،وزنه های آزاد به ما اجازه می دهند تا علاوه بر ... آشنایی با دستگاه های بدنسازی - محصولات جدید www.parsianfitness.com/ArticleShow.aspx?ID=122&Title...های...‎Cachedبه گزارش گروه ورزشی تبیان؛ مروری بر مزایا و معایب برخی از این دستگاه‌ها می‌تواند به ... مزایا : 1) )افزایش استفاده از عضلات گوناگون : با استفاده از وزنه‌‌‌های آزاد، با هر ... مزایای وزنه های آزاد - مجله اینترنتی ژرفـــــنما jarfnama.com/medicine-and.../the-benefits-of-free-weights.html‎Cachedوزنه های آزاد از دستگاه های بدن سازی کاربردی ترند. مزایای وزنه های آزاد. در حالی که دستگاه فقط برای کار خاصی طراحی می شود با یک جفت دمبل صدها نوع تمرین قابل اجرا ...