مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش درست کردن اسکراب پا

در تعطیلات آخر هفته، می توانید اسکراب خانگی آماده و بعنوان لایه بردار پا استفاده کنید.

آموزش درست کردن اسکراب پا

هر دو نمک و شکر به عنوان  لایه بردار  سلولهای مرده پوست  را از بین برده و پوست را نرم  و  انعطاف پذیر نگه میدارد.در اینجا چند گزینه برای اسکراب خانگی پا  است که شما می توانید یک بار در هفته استفاده کنید.

یک مشت نمک را با کمی روغن نارگیل مخلوط کرده سپس به آرامی  کف پای خود را مالش دهید  به مدت ۱۰ دقیقه  بماند سپس  پای خود را با آب ولرم شسته و کامل خشک کنید و  یا   تا ۳ قاشق غذاخوری شکر در چند قاشق غذاخوری عسل بریزیدبه آرامی  در حرکت دایره ای مالش داده   به مدت حداقل ۱۰ دقیقه  بماند سپس  شسته و با حوله نرم خشک کنید.

برای مراقبت از پاها لازمست توصیه های زیر را مورد توجه قرار دهید:

روزانه  دو بار جوراب خود را عوض کنید و جورابهایی بپوشید که عرق را به خود جذب کند تا پا بهتر نفس بکشد.

پوشیدن کفش مناسب  بسیار توصیه می شود. مطمئن شوید که کفشهایتان  خیلی تنگ نباشد و هنگام راه رفتن یا دویدن راحت  باشید اگر کفش  هایتان  قابل شستشو  باشد،  آنها را بشویید. مطمئن باشید که قبل از پوشیدن کامل خشک شوند چون پوشیدن کفش نمناک برای پاها زیان آور است.

 پابرهنه در خانه؛( به خصوص در شب)، راه بروید از  پابرهنه  رفتن در مناطق عمومی خودداری کنید.
اگر  اهل شنا کردن هستید پاهای خود را شسته و کامل خشک کنید.
از صابون ضد عفونی کننده قوی، مواد شیمیایی و یا لوسیون معطر روی پای خود استفاده نکنید.
درد پا را نادیده نگیرد، حتی اگر  خفیف باشد. برای علت درد به پزشک مراجعه کنید.
اگر مبتلا به دیابت هستند،  هر روز کف پا و همچنین انگشتانتان و ناخن پاها  را بررسی کنید . اگر  متوجه  ضربه، تاول یا بریدگی  شوید به پزشک مراجعه کنید.



لینک منبع :آموزش درست کردن اسکراب پا

آموزش درست کردن اسکراب پا - سلامتی salamati.ir/2017/05/28/آموزش-درست-کردن-اسکراب-پا/‎Cached28 مه 2017 ... در تعطیلات آخر هفته، می توانید اسکراب خانگی آماده و بعنوان لایه بردار پا استفاده کنید. آموزش درست کردن اسکراب پا. هر دو نمک و شکر به عنوان لایه ... Images for آموزش درست کردن اسکراب پا طرز تهیه بهترین اسکراب و لایه بردارهای پوست خانگی – مجله تخصصی ... lifemag.ir/طرز-تهیه-بهترین-اسکراب-و-لایه-بردارهای/‎Cached Similar18 آگوست 2013 ... این اسکراب را 10 تا 15 دقیقه بعد از ماسک کردن روی صورت با آب نیمه ولرم بشویید. ... بهترین اسکراب برای پوست پاشنه پا ترکیبی از دانه‌های جو، عسل و ... اگر می‌خواهید برای پوست حساس‌تان اسکرابی ساده و کم دردسر درست کنید که ... آموزش درست کردن اسکراب پا - فرامطلب www.faramatlab.com/27645/use-a-foot-scrub-weekly.htm‎Cached2 مه 2017 ... در تعطیلات آخر هفته، می توانید اسکراب خانگی آماده و بعنوان لایه بردار پا استفاده کنید.هر دو نمک و شکر به عنوان لایه بردار سلولهای مرده پوست را از. 8 اسکراب عالی برای ماساژ پاها - مجله سلامت www.majalesalamat.com/beauty/.../homemade-foot-scrub-recipes/‎Cached10 مارس 2016 ... در مورد اسکراب قبلا صحبت کرده‌ایم و حتی مقاله اسکراب صورت نیز مورد استقبال خوب شما عزیزان قرار گرفت، در این مقاله قصد داریم ۸ دستورالعمل ... آموزش درست کردن اسکراب جوان کننده‌ی پوست - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/lifestyle/.../128347-اسکراب-جوان-کننده‌ی-پوست‎Cached Similar8 فوریه 2015 ... آموزش درست کردن اسکراب جوان کننده‌ی پوست-اسکراب جوان کننده‌ی ... دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت ، ارنج ، زانو و قوزک پا می شوند . طریقه تهیه لایه برداری برای پوست دست و پا - ایران ناز www.irannaz.com/how-to-prepare-for-a-skin-peel-and-c.html‎Cached Similarتهیه این اسکراب تنها 5 دقیقه و با وسایلی که احتمالا در منزل دارید انجام می شود ولی تاثیر آن در عین سادگی ... طریقه تهیه لایه برداری برای پوست دست و پا. طرز تهیه: تمام مواد را داخل یک کاسه کوچک ریخته و مخلوط کنید تا ... بهترین روش صاف کردن موها. طرز تهیه بهترین اسکراب و لایه بردارهای پوست خانگی | بلگا (حکیم) belga.ir/archiv/260/طرز-تهیه-بهترین-اسکراب-و-لایه-بردارهای/‎Cached Similarاین اسکراب را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد از ماسک کردن روی صورت با آب نیمه ولرم بشویید. ... کنید و از آن برای لایه‌برداری پاشنه پا و پوست زبر و سیاه رنگی که در زانو ایجاد می‌شود، ... اگر می‌خواهید برای پوست حساس‌تان اسکرابی ساده و کم دردسر درست کنید که ... آموزش مرحله مرحله پدیکور پاها در منزل +عکس - پرشین وی persianv.com/.../آموزش-مرحله-مرحله-پدیکور-پاها-در-منزل-ع.html‎Cached7 ژانویه 2014 ... شما می توانید در خانه به پاهای خود آرامش داده و پاها و ناخن های پایتان را دوباره زیبا سازید. برای انجام این ... یک اسکراب پا به تمام سطح روی پا و همچنین ساق پا بزنید. سپس برای ... نحوه ضدعفونی و تمیز کردن قلموهای آرایشی با روش های ساده ... آموزش ساخت : با آب نبات اسکراب خانگی درست کنید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1394/07/19641‎Cached10 ا کتبر 2015 ... در این پست ساختنی دستور تهیه اسکراب خانگی مخصوص پا را یاد می گیرید.این اسکراب با آب نبات درست میشود و سلول های مرده پا را جدا میکند.