مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسموتی سالم برای تقویت بدن

اسموتی موز و پرتقال یک نوع نوشیدنی میوه ای ویتامین دار است که به طور کلی در صبحانه یا ناهار استفاده می شود منفعت های تغذیه ای متعددی دارد و به رژیم غذایی که شامل پنج وعده میوه در روز است کمک میکند.

اسموتی سالم برای تقویت بدن

مخلوط کردن موز با پرتقال یک منبع سالم از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است که بدن برای حفظ سلامتی به آن احتیاج دارد .

این نوشیدنی مقدار قابل توجهی ویتامین C، دارد که هر دو موز و پرتقال و یا آب پرتقال آن را داراست. اسید فولیک یکی دیگر از ویتامین های پیچیده است که در آب پرتقال وجود دارد که غالبا در ترکیب این اسموتی وجوددارد ، و علاوه بر این موز یک منبع پتاسیم و ویتامین B۶ و مواد مغذی گیاهی دیگر مانند کاروتنوئیدها و بیوفلاونید است.

این نوشیدنی مغذی و پرفایده که ترکیبی از دو میوه است فواید زیادی برا سلامتی و تندرستی بدن دارد یک راه مناسب حفظ سطح کلسترول خوب و خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهد. یک رژیم غذایی سالم کم چرب با مصرف منظم این نوشیدنی با سرطان مقابله میکند. علاوه بر این، به طور منظم نوشیدن یک اسموتی موز و پرتقال می توانید به بهبود و یا حفظ و کنترل فشار خون کمک کنید،

و ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد، سیستم ایمنی بدن راتقویت کرده ، و حتی از بیماریهای چشمی هم پیشگیری میکند و در کل چشم را تقویت میکند.

اضافه کردن طعم و مزه به اسموتی موز و پرتقال می تواند طعم و مزه کلی این نوشیدنی را را افزایش دهد. مواد افزودنی برای طعمش بستگی به ذائقه شخص دارد، با این حال، به این اسموتی میتوانیم سبزیجات دیگر مانند هویج، آناناس، زغال اخته منجمد، و یا انواع دیگر توت ها را اضافه کنیم و ویتامینهای لازم را از این طریق به بدن برسانیم.



لینک منبع :اسموتی سالم برای تقویت بدن

اسموتی سالم برای تقویت بدن - سلامتی salamati.ir/2017/05/28/اسموتی-سالم-برای-تقویت-بدن/‎Cached28 مه 2017 ... اسموتی موز و پرتقال یک نوع نوشیدنی میوه ای ویتامین دار است که به طور کلی در صبحانه یا ناهار استفاده می شود منفعت های تغذیه ای متعددی دارد و به ... اسموتی سالم برای تقویت بدن - فرامطلب www.faramatlab.com/27748/اسموتی-سالم-برای-تقویت-بدن.htm‎Cached7 مه 2017 ... مخلوط کردن موز با پرتقال یک منبع سالم از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است که بدن برای حفظ سلامتی به آن احتیاج دارد . این نوشیدنی مقدار قابل ... با این اسموتی خوشمزه سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید +دستوالعمل roozplus.com/.../با-این-اسموتی-خوشمزه-سیستم-ایمنی-بدنتان-را-تقویت-کنید-دستوالعمل‎Cached9 جولای 2017 ... با این اسموتی خوشمزه سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید + ... 3-مواد مغذی سالم مانند الکترولیت ها در آب نارگیل را برای بدن شما تامین می کند. هفت توصیه برای تقویت بدن - تبیان article.tebyan.net/179914/هفت-توصیه-برای-تقویت-بدن‎Cached15 سپتامبر 2011 ... هفت توصیه برای تقویت بدن ... ویتامین C نیز سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند و احتمال ابتلا به عفونت به ... توصیه‌هایی برای سالم زیستن. اسموتی های تابستانی مفید برای سلامت بدن | Hendevaneh hendevaneh.com/اسموتی-های-تابستانی-مفید-برای-سلامت-بد/‎Cachedاسموتی های مفید علاوه بر ایجاد حس خوشایند در انسان باعث می شوند سلامت بدن افراد ... این اسموتی تابستانی را ترک نمی‌کنید تا سالم بمانید و عمری طولانی داشته باشید. ... می دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی شده و بدن شما را آلکالیز و سمی زدایی می‌کند. 15 غذای تقویت کننده سیستم ایمنی - wiki 5040 wiki.5040.ir/غذای-تقویت-کننده-سیستم-ایمنی.html‎Cached Similarغذاها نقش مهمی در تقویت و محافظت از سیستم ایمنی بدن دارند ما در این مقاله شما را با 15 ... آکای بری را میتوان به شکل آب میوه یا اسموتی، خشک و در ترکیب با گرانولا ... تقویت بدن با نوشیدنی های پاییزی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تقویت-بدن-با-نوشیدنی-های-پاییزی‎Cached24 ا کتبر 2015 ... اگر سیستم ایمنی بدن قوی نباشد هر باکتری، قارچ، ویروس و انگلی به آن حمله کرده و خدای ناکرده ... این گیاه معطر برای تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثر است اما در صورت ابتلا به پرفشاری ... 5 اسموتی برای پوستی درخشان و موهایی سالم. 5 اسموتی برای پوستی درخشان و موهایی سالم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../5-اسموتی-برای-پوستی-درخشان-و-موهایی-سالم‎Cached Similar6 ژوئن 2015 ... اسموتی ها نوشیدنی های بسیار سالم و طبیعی هستند که برای داشتن پوست و مویی زیبا و ... 1) انبه بسیار مقوی بوده و تقویت کننده بدن است . ۱۰ عادت ساده برای تقویت سیستم ایمنی بدن تان - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۱۰-عادت-ساده-برای-تقویت-سیستم-ایمنی-بدن/‎Cached15 آوریل 2017 ... وقتی سیستم ایمنی بدن تان به درستی کار کند، سالم می‌مانید و احتمال ... با این حال، هر کسی می‌تواند برای شروع خوب روز خود یک اسموتی درست کند. 10 راهکار برای تقویت سیستم ایمنی بدن - باور دینی bavaredini.ir/10-راهکار-برای-تقویت-سیستم-ایمنی-بدن/‎Cached15 آوریل 2017 ... برترین راهکارها را برای تقویت سیستم ایمنی بدن برای شما داریم که می ... وقتی سیستم ایمنی بدن تان به درستی کار کند، سالم می مانید و احتمال بیمار ... با این حال، هر شخصی می تواند برای شروع خوب روز خود یک اسموتی درست کند.