مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند نکته درباره فواید روغن نارگیل

درست مثل روغن زیتون، روغن نارگیل هم یک مرطوب کننده پوست خوب است.

چند نکته درباره فواید روغن نارگیل

اسیدهای چرب موجود در  این روغن تا عمق پوست را بخوبی هیدراته میکند  به غیر از  رطوبت، روغن نارگیل نیز مواد مغذی ضروری دارد که  برای سلامت پوست مطلوب است و استفاده از این روغن بسیار مفید است.

علاوه بر آن این روغن مناسب هر نوع پوستی است.پژوهشهای انجام یافته  در سال ۲۰۰۴  منتشر شده گزارش داد که روغن نارگیل  روغن معدنی  موثر و بدون خطری است که به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می شود. روغن نارگیل را در مایکروویو برای چند ثانیه گرم کنید. سپس بر روی پوست بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا روغن به عمق پوست نفوذ کند ده دقیقه بعد به حمام بروید این کار را یک بار در روز انجام دهید

روغن نارگیل  علاوه بر پوست به صورت خوراکی هم منفعت های زیادی دارد سرشار از چربی های طبیعی اشباع شده است.

چربی های اشباع نه تنها باعث افزایش کلسترول سالم  میشود  بلکه برای تبدیل  کلسترول بد به کلسترول خوب هم کمک زیادی میکند و همین باعث  سلامت قلب، و خطر بیماری های قلبی را کاهش میدهد برای داشتن بدنی سالم باید یک هفته تا دو هفته  ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل بخورید و بتدریج آن را افزایش داده تا به ۲ قاشق برسد

نارگیل تازه  یکی از بهترین غذاهای چاق کننده است که اگر میخواهید چاق شوید باید هر روز نارگیل تازه بخورید این نه تنها خوشمزه است، اما سرشار از چربی های زنجیره ای تری گلیسرید متوسط است که سوخت و ساز بدن  را بهبود داده ، و به بهتر شدن جریان خون کمک میکند , غذا را خوب هضم داده  به از بین بردن باکتری ها و  به دفع افسردگی هم کمک فراوانی میکند.

به عبارت دیگر، روغن نارگیل درمان قدرتمند برای یبوست  است که  فواید  بسیاری برای سلامتی  دارد با این حال، مصرف ۲ یا حتی ۳ قاشق غذاخوری روغن نارگیل بویژه  با معده خالی می تواند یبوست را درمان کند و باعث اسهال شود.



لینک منبع :چند نکته درباره فواید روغن نارگیل

چند نکته درباره فواید روغن نارگیل - سلامتی salamati.ir/2017/05/28/چند-نکته-درباره-فواید-روغن-نارگیل/‎Cached28 مه 2017 ... درست مثل روغن زیتون، روغن نارگیل هم یک مرطوب کننده پوست خوب است. چند نکته درباره فواید روغن نارگیل. اسیدهای چرب موجود در این روغن تا عمق ... چند نکته درباره فواید روغن نارگیل - فرامطلب www.faramatlab.com/27811/coconut-oil-2.htm‎Cached9 مه 2017 ... درست مثل روغن زیتون، روغن نارگیل هم یک مرطوب کننده پوست خوب است.اسیدهای چرب موجود در این روغن تا عمق پوست را بخوبی هیدراته میکند. 30 ترفند زیبایی با روغن نارگیل - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../30-ترفند-زیبایی-با-روغن-نارگیل-‎Cached Similar24 ژوئن 2014 ... در این میان روغن نارگیل از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. ... چند قطره گلاب به آن بیافزایید ومرطوب کننده ای بسازید که از هر مرطوب کننده خارجی ... خواص و فواید نارگیل - نمناک namnak.com/خواص-فواید-نارگیل.p10812‎Cachedخواص نارگیل و فواید نارگیل و ویتامین های نارگیل و همه چیز درباره نارگیل را در نمناک بخوانید. ... نارگیل ،شیره ،روغن و آب نارگیل چه خاصیت دارویی و درمانی دارند؟ خواص روغن نارگیل - آفتاب aftabnews.ir/vdcfexdycw6dcja.igiw.html‎Cached Similar8 دسامبر 2012 ... آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از فواید روغن نارگیل وقتی در آشپزی مورد استفاده قرار ... یک نکته خوب دیگر درمورد این روغن سالم این است که بدن انسان برای ... تغذیه/ چند نکته درباره فواید روغن نارگیل - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/ce9086724869.html‎Cached28 مه 2017 ... بی باک/ درست مثل روغن زیتون، روغن نارگیل هم یک مرطوب کننده پوست خوب است. اسیدهای چرب موجود در این روغن تا عمق پوست را بخوبی هیدراته میکند ... فواید روغن نارگیل برای پوست - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/coconut4-oil.html‎Cachedخاصیت روغن نارگیل خواص درمانی روغن نارگیل فواید روغن نارگیل,فوایده روغن ... بهتر است از نمک دریایی استفاده کنید و چند قطره عصاره ی روغنی مانند عصاره ی روغنی ... چند نکته بسیار مفید برای زیبایی در مورد روغن نارگیل - روزنه rozanehonline.com/روغن-نارگیل-مفید-برای-زیبایی/‎Cached12 ژانویه 2017 ... در مورد فواید بسیار مغید روغن نارگیل برای زیبایی بیشتر بدانید. در اینجا در رابطه با فواید روغن نارگیل در ارتباط با زیبایی اطلاعات مفیدی در ... چند نکته درباره فواید روغن نارگیل | خبرگزاری سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../چند-نکته-درباره-فواید-روغن-نارگیل/‎Cached28 مه 2017 ... چند نکته درباره فواید روغن نارگیل. اسیدهای چرب موجود در این روغن تا عمق پوست را بخوبی هیدراته میکند به غیر از رطوبت، روغن نارگیل نیز مواد مغذی ... خواص روغن نارگیل – ۲۱ خاصیت روغن نارگیل برای سلامتی، پوست و مو ... www.noavard.co/خواص-روغن-نارگیل-20-خاصیت‎Cached18 ژوئن 2016 ... روغن نارگیل دارای خواص و فواید فراوانی برای سلامتی و پوست می باشد. ... هر چند در گذشته روغن نارگیل به دلیل برخورداری از مقادیر بالای چربی اشباع، ... نکته دیگر اینکه توانایی روغن نارگیل از لحاظ نفود به لایه های زیرین .... 10 دیدگاه درباره “خواص روغن نارگیل – ۲۱ خاصیت روغن نارگیل برای سلامتی، پوست و مو”.