مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷

عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷

حرفه خلبانی یکی از حرفه هایی است که در جهان عنوانی مردانه دارد اما ما در این مقاله از پورتال وهاران به یک خلبان زن پرداخته ایم به نام نیلوفر رحمانی که عنوان زیباترین خلبان دنیا را از آن خود کرده است. در ادامه شما می توانید ضمن دیدن عکس های این خلبان زن جوان، بیوگرافی نیلوفر رحمانی که یک خلبان افغان است را ببینید.

زیباترین خلبان زن از نگاه روزنامه بیلد آلمان

نیلوفر رحمانی دختر اهل افغانستان، توانسته عنوان زیباترین زن خلبان در جهان را از آن خود کند. وی با سختی های موجود برای زنان در افغانستان به این جایگاه رسیده هست.

روزنامه عامه پسند بیلد در کشور آلمان در اقدامی عکس هایی از یک زن خلبان افغان به نام نیلوفر رحمانی منتشر کرده و از وی بعنوان زیباترین خلبان زن جهان یاد کرده هست.

وی در نیروی هوایی افغانستان فعال هست که پس از سقوط طالبان در این کشور تغییر بزرگی می باشد که یک زن در یگان نظامی و در سمت یک کاپیتان فعالیت نظامی می‌کند.

وی نشان های مختلفی نیز به علت خدماتش دریافت کرده هست.

عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان 2017

عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان 2017

نیلوفر رحمانی خلبان ۲۵ ساله بوده و تنها زن در افغانستان هست که در این حرفه مشغول به فعالیت هست.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  بیوگرافی شیما بخشنده عروسک گردان کلاه قرمزی 96 + عکس



لینک منبع :عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷

Images for عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷ عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان 2017 www.vaharan.ir/niloufar-rahmani-the-prettiest-aviatrix-the-world-2017/‎Cached30 مه 2017 ... عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷. حرفه خلبانی یکی از حرفه هایی است که در جهان عنوانی مردانه دارد اما ما در این مقاله از پورتال وهاران ... عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷ iroplus.ir/news/140687‎Cachedحرفه خلبانی یکی از حرفه هایی است که در جهان عنوانی مردانه دارد اما ما در این مقاله از پورتال وهاران به یک خلبان زن پرداخته ایم به نام نیلوفر رحمانی که عنوان زیباترین ... نیلوفر رحمانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نیلوفر_رحمانی‎Cached Similarنیلوفر رحمانی (متولد ۱۳۷۰ در افغانستان) نخستین زن خلبان هواگرد ثابت‌بال در ... هوایی افغانستان خدمت می‌کند را به عنوان زیباترین خلبان جهان معرفی کرده است. عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷ - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...عکس%20های%20نیلوفر%20رحمانی%20زیباترین%20خلبان%20ز...‎Cachedدر ادامه شما می توانید ضمن دیدن عکس های این خلبان زن جوان، بیوگرافی نیلوفر رحمانی که یک خلبان افغان است را ببینید. زیباترین خلبان زن از نگاه روزنامه بیلد آلمان ... عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷ - برترین ها bartarinaa.ir/search/?...عکس%20های%20نیلوفر%20رحمانی%20زیباترین%20خلبان%20ز...‎Cachedزیباترین خلبان زن از نگاه روزنامه بیلد آلمان نیلوفر رحمانی دختر اهل افغانستان، توانسته عنوان زیباترین زن خلبان در جهان را از آن خود کند. وی با سختی های موجود برای ... عکس های نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان ۲۰۱۷ - پارسی دون parsidon.ir/search/?...عکس%20های%20نیلوفر%20رحمانی%20زیباترین%20خلبان%20ز...‎Cachedدر ادامه شما می توانید ضمن دیدن عکس های این خلبان زن جوان، بیوگرافی نیلوفر رحمانی که یک خلبان افغان است را ببینید. زیباترین خلبان زن از نگاه روزنامه بیلد آلمان ... نیلوفر رحمانی به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا انتخاب شد! – مجله ... nasimnaz.ir/2017/05/.../نیلوفر-رحمانی-به-عنوان-زیباترین-خلبان/‎Cached30 مه 2017 ... روزنامه عامه پسند بیلد در کشور آلمان در اقدامی عکس هایی از یک زن خلبان افغان به نام نیلوفر رحمانی منتشر کرده و از وی بعنوان زیباترین خلبان زن ... افغانستان می کوشد زنان بیشتری به اردو بپیوندند | افغانستان | DW ... www.dw.com/fa-af/افغانستان-می-کوشد-زنان...به.../a-37299951‎Cached27 ژانویه 2017 ... در ماه دسمبر سال گذشته نیلوفر رحمانی پیلوت ۲۵ ساله ای که به طور گسترده ای همچون انسان ... آلبوم عکس: زیباترین پیلوت زن جهان در افغانستان! ... رادمنش گفت که در حال حاضر حدود ۴۰۰ جلب شده اناث در نهاد های وزارت دفاع آموزش می بینند. دختری که در پی آرزوی پدر پرواز کرد تنها زن پیلوت طیاره های بال ... - dw www.dw.com/fa-af/دختری-که-در-پی-آرزوی-پدر.../a-18409138‎Cached Similar26 آوریل 2015 ... کپتان نیلوفر رحمانی حالا می تواند با طیاره های بال ثابت و چرخ بال پرواز کند. او دو سال آموزش ... آلبوم عکس: زیباترین پیلوت زن جهان در افغانستان!