مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اخبار جدید از سبد کالا سال ۹۶ + جزئیات

اخبار جدید از سبد کالا سال ۹۶ + جزئیات

همانطور که می دانید مرحله دوم توزیع سبد کالا بهمن ۹۵ در کشور اجرا شد. هیات دولت از توزیع سبد کالا اردیبهشت ۹۶ خبر دارد. سایت سبد کالا شماره هایی برای دریافت اطلاعات سبد کالا اعلام کرد که مردم با ارسال کد ملی خود به این شماره ها از وضعیت خود جهت دریافت و یا عدم دریافت سبد کالا مطلع شدند. پورتال وهاران در این مقاله اخبار جدید سبد کالا ۹۶ به همراه شماره پیامک سبد کالا را برای شما عزیزان منتشر می کند.

این مقاله با انتشار اخبار سبد کالا به صورت روزانه بروزرسانی می شود.

اخبار سبد کالا ۷ خرداد ۹۶

آغاز توزیع سبد کالا از فردا دوشنبه ۸ خرداد

علی ربیعی ضمن عرض تبریک ورود به ماه مبارک رمضان و آرزوی کسب فیض برای هموطنان اظهار کرد: امسال سبد حمایت غذایی ماه مبارک رمضان را با ۲۲۰ میلیارد تومان پوشش دادیم.

به گزارش پورتال وهاران ، وی افزود: خانوارهایی که تحت پوشش قرار می‌گیرند سه میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۷۴ خانوار هستند که با بعد خانوار تقریبا بیش از ۱۰ میلیون نفر می شوند. علاوه بر آن زنان باردار و کودکان دارای سوء تغذیه نیز از قبل شناسایی شده اند که آنها در این پوشش حمایتی قرار می گیرند .

وزیر کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از آنجایی که در ماه مبارک رمضان قرار داریم و مصرف بیشتر به سمت پروتئین است کالاهای درنظر گرفته شده شامل گوشت قرمز، گوشت سفید ، روغن ، برنج ، خرما، حبوبات و سایر کالاهای مصرفی ماه مبارک است که هرکسی می تواند از هریک از اقلام به هر مقداری که می خواهد خرید کند .

ربیعی افزود: تنوع نیز وجود دارد و افراد می توانند به فروشگاه هایی که قبلا در سایت اعلام شده مراجعه کنند و با اختیار خود می توانند نه یک بار بلکه چند بار خرید خود را انجام دهند . مطالعه ای انجام شده که نشان می دهد معمولا خرید ها در سه ماه انجام می شود و سه ماه نیز فرصت دارند .

به گفته وی برای خانوارهای یک نفره حدود ۳۰ هزار تومان ، دونفره ۶۰ هزار تومان خانوار های ۳ نفره به بالا به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان افزوده می‌شود که در نهایت تا سقف ۱۲۰ هزار تومان کالا دریافت خواهند کرد .

ربیعی با اشاره به اینکه توزیع این اولین سبد حمایت غذایی ماه مبارک رمضان است که مطابق سیاست هایی که در گذشته داشته ایم آن را گسترش خواهیم داد گفت: روز گذشته جلسه ای درکمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه برگزار کردیم و یکی از مباحث ما این بود که جمعیت تحت پوشش سبد حمایت غذایی را مقداری تجدید نظر کنیم و بیشتر به سمت هزار روز اول زندگی برویم و اگر بتوانیم همین جمعیت فعلی را با یک سری جمعیت جدید شاید درمقاطع خاص نیازمند سبد غذایی باشند را هم پوشش دهیم برای آینده ارائه سبد غذایی گسترش این چنینی نیز خواهد داشت .

ماه رمضان رسید، ۱۱ میلیون ایرانی منتظر سبد کالا

 در حالی سخنگوی دولت دو روز پیش از توزیع سبد کالا قبل از ماه مبارک رمضان خبر داده بود، که ۱۱ میلیون نفر منتظر توزیع این سبد کالایی هستند.

علی ربیعی وزیر تعاون ۱۶ فروردین امسال در حاشیه جلسه هیات دولت از تصمیم دولت برای توزیع سبد کالا در اردیبهشت امسال خبر داده و گفته بود: با تصمیمی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزیر جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد در راستای برنامه دولت یازدهم برای تامین امنیت غذایی و مقابله با سوء تغذیه، تأمین اعتبار برای توزیع این سبد کالا انجام شود.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت هم دو روز پیش با بیان اینکه دولت یارانه را قطع نخواهد کرد، گفت: قبل از ماه مبارک و ظرف روزهای آینده سبد غذایی بین اقشار کم‌درآمد توزیع خواهد شد.

سخنگوی دولت درباره برنامه دولت برای ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دولت مانند سنوات گذشته تلاش می‌کند همه اقلام مورد نیاز مردم را برای نیازمندی‌های ویژه ماه رمضان تأمین کند و نظارت کافی درباره قیمت‌ها داشته باشد.

نوبخت ادامه داد: قبل از ماه مبارک، ظرف روزهای آینده سبد غذایی به‌تناسب نیازهای ماه مبارک رمضان بین اقشار کم‌درآمد توزیع خواهد شد.

در حالی که ماه مبارک رمضان از فردا شروع می شود که حدود ۱۱ میلیون ایرانی که مشمول دریافت سبد کالا می شوند، منتظر تحقق این وعده دولت هستند.

اخبار سبد کالا ۳ خرداد ۹۶

زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان خرداد ۹۶

محمدباقر نوبخت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی، افزود: تردید نکنید که آن چه در توان دولت باشد را برای تامین نظر ایشان به کار خواهیم گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: قطعا اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی در دولت پیگیری می‌شود.

وی همچنین درباره تصویب لایحه پیشنهادی دولت برای استفاده از ۱٫۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تسهیلات ویژه اشتغال در روستاها د رمجلس شورای اسلامی، گفت: امروز هم در مجلس جزئیات آن مورد بحث قرار گرفت و به جهت ابهاماتی که در ماده یک وجود داشت قرار شد مجدداً در کمیسیون برنامه و بودجه آن را بررسی کنیم و هفته آینده بتوانیم برای رسیدگی کامل در مجلس به نتیجه مناسب دست پیدا کنیم تا اقدامات اجرایی برای افزایش اشتغال در روستاها را انجام دهیم.

همچنین بخوانید:  وضعیت قیمت خودرو در ماههای آینده اعلام شد

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که اگر در دولت آینده باشید برنامه‌تان چیست، تصریح کرد: این صحبت من را به یاد کاندیداهایی می‌اندازد که برای ثبت‌نام به وزارت کشور می‌رفتند و از آنها درباره دولت آینده‌شان پرسیده می‌شد و اظهار نظر می‌کردند.

نوبخت با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان یادآور شد: دولت تلاش می‌کند همه اقلام مورد نیاز مردم برای نیازمندی‌های ویژه ماه مبارک رمضان را تهیه کند و نظارت ویژه‌ای بر قیمت‌ها داشته باشد. حسب آن اقدامی که ما هر فصل برای سبد غذایی خانوارهای تحت پوشش و نیازمند انجام می‌دهیم با توجه به اینکه اردیبهشت‌ماه قرار بود این کار انجام شود برای اینکه شائبه انتخاباتی پیش نیاید آن را به بعد از انتخابات و قبل از ماه رمضان موکول کردیم که طی روزهای آینده این سبد غذایی با اقلام بیشتر به تناسب نیازهای ماه رمضان توزیع خواهد شد.

وی درباره برنامه دولت برای خروج از رکود مسکن عنوان کرد: آنچه درباره مسکن وعده داده شد در چارچوب مصوباتی بود که هیأت وزیران درباره تکمیل مسکن مهر و مواردی که باقی مانده بود و دولت باید انجام می‌داد ۱۰۰۰ میلیارد تومان دولت در سال گذشته برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی مهر در کنار افزایش سقف وام در نظر گرفت. مسأله دیگر که در دولت تصویب شد افزایش ۱۰۰ هزار مسکن روستایی بود که با توجه به مصوبات اجرایی خواهیم کرد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره روند رأی‌گیری در انتخابات و اعتراضاتی که در این زمینه صورت گرفته است، یادآور شد: بخشی از آن ناشی از کمیت قابل ملاحظه و افزایشی نسبت به انتخابات قبل بود. طبق گزارش وزیر کشور تعداد صندوق‌ها در هر شعبه بیش از یک مورد بود ولی تعدادی که در نهایت باقی ماند ناشی از الزامی بود که وزارت کشور در جهت تأمین نظر شورای نگهبان داشت. در سال‌های گذشته اگر کسانی تا ساعت ۱۲ شب باقی می‌ماندند درب‌های شعبه بسته می‌شد و از آنهایی که حضور داشتند رأی‌گیری به عمل می‌آمد اما در این انتخابات نظر شورای نگهبان این بود که اگر حتی به ساعت ۱۲ و ۱ دقیقه رسیدیم رأی‌گیری انجام نشود. وزیر کشور این موضوع را مشروح در هیأت دولت توضیح دادند.

وی همچنین درباره پرداخت یارانه کسانی که رئیس‌جمهوری برای جلوگیری از شائبه انتخاباتی بودن پرداخت یارانه آنها را متوقف کرده بود، گفت: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار سبد کالا ۲۷ اردیبهشت ۹۶

علی ربیعی  گفت: توزیع سبد کالا به بعد از انتخابات موکول شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد پیامک به بعضی از افراد برای راه اندازی دوباره یارانه آنن ها تاکید کرد: طبق دستور رئیس جمهور ادامه پیگیری این موضوع به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد تا هیچ گونه شبهه انتخاباتی نداشته باشد لذا بعد از انتخابات در این باره تصمیم می‌گیریم.

وی اظهار کرد: دولت پرهیزکار حتی ارائه سبد غذایی ماه مبارک رمضان را که من باید در این مقطع اعلام می‌کردم را به زمان بعد از انتخابات موکول کرد.

اخبار سبد کالا اردیبهشت ۹۶

سبد کالا از اردیبهشت ماه توزیع می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصمیم جدید دولت برای تامین اعتبار توزیع سبد کالا در اردیبهشت ماه و نیز افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.

علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع سبد کالا در اردیبهشت ماه اظهار داشت: امنیت غذایی در مقابله با سوءتغذیه کماکان از برنامه های دولت در سال جاری است و بر اساس تصمیم امروز در دولت اعتبار مورد نیاز سبد کالا تامین شد.

ربیعی در خصوص افزایش حقوق پلکانی بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: برای این کار بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال (سه هزار میلیارد تومان) از سوی دولت تامین اعتبار شد و سعی می کنیم ۲۰ درصد به حداقل ها افزوده شود.

* افزایش یارانه ها یعنی برداشت از جیب فقرا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اظهارات و وعده های برخی افراد برای افزایش چند برابری یارانه ها گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این نوعی دروغ بد است و باید به فکر بهتر شدن وضعیت دهک های پایین باشیم.

وی تاکید کرد: یارانه ها باید در مسیر اشتغال، درمان، آموزش و به صورت نقدی به دهک پایین جامعه تعلق بگیرد.

ربیعی تصریح کرد: دادن یارانه ای ۲۵۰ هزار تومانی به کل جامعه به معنی خارج کردن چهار برابری از جیب فقرا است که تنها سبب افزایش مشکلات خواهد شد.

* ۲۰۰ هزار نفر به جمع کارگران بیمه شده ساختمانی افزوده می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد کارگران بیمه شده ساختمانی را ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبات جدید ۲۰۰ هزار نفر به این تعداد افزوده شد.

ربیعی یادآور شد: بر اساس مطالعات صورت گرفته عده ای به ناحق تحت بیمه کارگران ساختمانی بودند که حذف شدند.

وی گفت: تعداد ۱۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی در فروردین ماه و یکصد هزار نفر دیگر در اردیبهشت به این بیمه شدگان افزوده خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت گزارش حادثه ساختمان پلاسکو نیز گفت: امروز جلسه تصمیم گیری در این زمینه برگزار خواهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد که گفت: در سال جاری برنامه طرح اشتغال فراگیر استان ها برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:  علت پشیمانی وزارت خارجه آمریکا از پیام تبریک به اصغر فرهادی / عکس

اخبار سبد کالا فروردین ۹۶

توزیع سبد کالا به ۲۵۰۰ خانوار تحت حمایت در چادگان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چادگان گفت: در ایام نوروز سبد کالا بین ۲۵۰۰ خانوار تحت حمایت این شهرستان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اردشیر فرخوند  اظهارکرد: درجشن نیکوکاری مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال نقدی وکالا از طریق خیرین، حامیان طرح اکرام و تلاش مراکز نیکوکاری شهدای چادگان وآل یاسین شهر زیارتی رزوه جمع‌آوری و نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: پرداخت کمک های موردی، فرهنگی، درمانی، ساختمانی و تغدیه کوکان زیر ۵ سال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از جمله اقداماتی است که این نهاد ظرف یک سال انجام داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چادگان گفت: کمک‌های مالی در طی دومرحله به عنوان سبد کالا بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چادگان توزیع شد.

اجرای طرح حمایت غذایی (توزیع سبد کالا) در فراشبند

هم زمان با سراسر کشور اجرای طرح حمایت غذایی(توزیع سبد کالا)ویژه مددجویان کمیته امداد،بهزیستی و برخی اقشار خاص آغاز گردید.

به گزارش وهاران به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی فراشبند طرح مذکور از عصر روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۵ با شارژ ریالی کارتهای مشمولین طرح آغاز و از روز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۲/۹۵ توزیع کالا در چهار فروشگاه سطح شهرستان :

تعاونی مصرف فرهنگیان فراشبند واقع در بلوار انقلاب ،روبه روی بانک کشاورزی

تعاونی روستایی واقع  در خیابان سپاه،چهار راه سپاه

فروشگاه برادران پروینی واقع در خیابان انقلاب، جنب بانک کشاورزی

و فروشگاه روستا به آدرس نرسیده به پل آبپا عملیاتی گردید.

رفعت پناه سرپرست اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی فراشبند با اعلام این خبر افزود به منظور هرچه بهتر انجام شدن طرح مذکور و همچنین نظارت بر روند توزیع مناسب کالا بازرسی های میدانی از فروشگاههای عامل طرح حمایت غذایی از امروز با همکاری بازرس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آقای فخرالدین بیابانی آغاز گردیده است که در مرحله اول مشکلات و ناهمآهنگی های موردی که در کار بعضا مشاهده شده بود به عاملین توزیع تذکر داده شد و در مراحل بعد نیز در صورت تکرار تخلفات وفق مقرارت قانونی با عاملین توزیع برخورد خواهد شد.

لازم بذکر است مشمولین این طرح برخی از مددجویان بهزیستی،کمیته امداد و اقشار خاص می باشند که بروز رسانی کارت یارانه افراد طبق آخرین گزارش سازمان هدفمندی یارانه ها مورخ ۱۸/۱۲/۹۵ صورت گرفته است و مشمولینی که تا قبل از این تاریخ نسبت به ثبت کارت خود در سامانه یارانه ای بانک(e bank) اقدام نموده باشند می توانند در روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۲/۹۵ به فروشگاهها مراجعه نسبت به دریافت موجودی دو مرحله بهمن و اسفند ۹۵ اقدام نمایند و شارژ ریالی انجام شده برای مشمولین دراین مرحله به ازای خانوار یک نفره و موردی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال،دونفره ۵۰۰ هزار ریال و سه نفره و بیشتر به ازای هر یک از نفرات سوم به بعد ۱۰۰ هزار ریال تا سقف ۱۲۰۰ هزار ریال اضافه می گردد.

اخبار جدیدی از توزیع سبد کالا

سید پرویز فتاح در نشست خبری گفت: برای تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با وزارت رفاه و دولت هماهنگ کرده‌ایم که یک سبد کالا در همین ایام باقیمانده به عید به این افراد داده شود.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری نیز برپاست که کمک‌های مردمی جمع‌آوری و پس از تفکیک به تناسب خانواده‌ها و سن آنها بینشان توزیع می‌شود و مابقی کمک‌های شب عید همان پرداخت ماهانه و عیدی برابر با مستمری است که باید مدیریت شود.

فتاح گفت: استان‌های تهران، البرز و قم نیز بن فروشگاه‌های رسمی را تهیه کرده‌اند و خارج از مستمری به مددجویان خود می‌دهند. تمام سعی‌مان این است که هدایای مردمی از جشن نیکوکاری شب عید به دست مددجویان و نیازمندان برسد.

رئیس کمیته امداد در رابطه با نداشتن ضامن برای برخی از مددجویان و عدم پرداخت وام به آنها گفت: ۸۰ درصد معرفی‌شدگان موفق به دریافت وام می‌شوند و ۲۰ درصد مابقی اغلب بدهکاری بانکی دارند و متوسط کمتر از ۲ درصد مددجویان ما بدحسابی داشته‌اند. آنهایی هم که ضامن ندارند به دنبال این هستیم که از ظرفیت صندوق به عنوان تضمین برایشان استفاده کنیم.

فتاح در مورد واگذاری مسکن مهر به مددجویان گفت: ۴ هزار واحد مسکن را امضاء کرده‌ایک که تا پایان سال یا فروردین‌ماه به مددجویان متقاضی داده می‌شود البته شرایطی دارد که باید این مددجویان فاقد مسکن یا بار اولی باشند و وام مسکن مهر به نام این مددجویان می‌شود.

فتاح ادامه داد: همچنین از وزارت مسکن طلبی داشته‌ایم بابت زمینی بوده که به این وزارتخانه داده‌ایم اما پولش را پرداخت نکرده‌اند در نتیجه با پیگیری‌هایی که کردیم توافق شد ۱۰ هزار واحد مسکونی به ما بدهند بنابراین در مجموع ۱۴ هزار واحد شامل حال مددجویان کمیته امداد می‌شود.

وی گفت: لیستی تهیه و به وزارت مسکن داده شده، مشکلی در واگذاری نیست و شاید مددجویان ما تا این لحظه شرایط آن را نداشته باشند.

وی گفت: ما از ورود به حوزه‌های اقتصادی پرهیز داریم چرا که به حیثیت کمیته امداد لطمه می‌زند، ما می‌خواهیم انرژی را برای جلب کمک‌های مردمی، جشن‌ها، اکرام، صدقات و زکات خرج کنیم چون ما را بیشتر موفق می‌کند.

همچنین بخوانید:  خبرهای خوش برای دارندگان سهام عدالت آذر 95

رئیس کمیته امداد در رابطه با انتخابات پیش رو و ورود این سازمان به حوزه انتخاباتی گفت: به شدت مراقبت می‌کنیم که کمیته امداد در جناح‌بندی سیاسی وارد نشود، بارها گفته‌ام این نهاد فرا جناحی، فرامذهبی و فراقومی عمل می‌کند برای اثبات آن سال گذشته وزارت کشور از عملکرد ما راضی بود و گفته که موردی از تخلف نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته ۹۷ نفر از کارمندان ما به دلیل ورود به حوزه انتخاباتی ابلاغ کردیم که برکنار شوند اما با واسطه‌هایی که شد فقط ۱۷ نفر آنها اخراج شد که این یک درس عبرت است و امسال هم بخشنامه‌ای ابلاغ کرده‌ایم که خیلی تند، سختگیرانه و جدی‌تر است.

فتاح تصریح کرد: کمیته امداد در این وادی‌ها وارد نمی‌شود و اجازه نمی‌دهیم از سکو، نام و عواطف امداد و جمعیت تحت پوشش آن کسی استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی کند.

وی در رابطه با اینکه نامش در یکی از لیست‌های انتخاباتی آمده، گفت: من اطلاعی از اینکه نامم در لیست‌های انتخاباتی می‌گذارند ندارم و من هم از سایت دیده‌ام. چند بار باید اعلام کنم که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی‌کنم.

فتاح در مورد املاک تاریخی این نهاد گفت: از املاکی که تحویل امداد شده مراقبت داریم و تاکنون از محل معروف نخست‌وزیری یا از سوی رهبری به عنوان پشتوانه نیازمندان امداد این املاک داده شده، مسائل حقوقی خود را دارد که پیگیری می‌کنیم و اگر از طرف شهرداری یا سازمان میراث فرهنگی نامه‌ای به ما داده شود حتماً طبق آن عمل می‌کنیم اما علم غیب نداریم که خانه‌ای قدیمی است و نام تاریخی دارد.

وی گفت: بنابراین هر اقدامی که در رابطه با این خانه‌های قدیمی شده یا مجوز رسمی شهرداری داشته و تذکری بوده رعایت کرده‌ایم.

فتاح در مورد مجتمع اقتصادی گفت: این مجتمع مربوط به مددجویان امداد است، اگر مددجویان ما فرش می‌بافند یکی باید بخرد و انبارداری کند که مجتمع این کار را می‌کند چرا که در این بازار رکود فرش ممدجویان ما چه کنند، اینکه این اقلام فروخته شود یا نه بحث دیگری است اما پول همه بافنده‌ها را ما می‌دهیم.

وی در مورد خانه‌سازی مجتمع نیز گفت: مجتمع زمین‌هایی دارد که به درد مددجویان ما می‌خورد در نتیجه مجتمع بسیاری از این خانه‌ها را در اختیار ما قرار داده و باری از دوش ما بر می‌دارد.

فتاح در مورد وضعیت دفاتر کمیته امداد در خارج از کشور گفت: اکنون در دفاتر ما حضور نیروهای ایرانی در خارج از کشور به عدد صفر نزدیک می‌شود، همه بومی شده‌اند و زمانی که خواسته‌ایم این دفاتر را ببندیم وزارت امور خارجه مدعی است به طوریکه چند مورد بوده که آقای ظریف نامه نوشته یا معاونان وی و گفته‌اند که این دفاتر باری روی دوش ایران نیست چون پولی داده نمی‌شود و از عملکرد ما راضی بوده‌اند اما گاهی این دفاتر به دلایل سیاسی بسته شده در هر صورت ما دفاتر را کند یا متوقف کرده‌ایم و قصد توسعه نداریم.

رئیس کمیته امداد در مورد افرادی که اسناد هویتی ندارند و در مناطق مرزی کشور زندگی می‌کنند، گفت: ما طبق قانون کشور عمل می‌کنیم، هنوز به ما اجازه داده نشده که آنها را تحت پوشش قرار دهیم، شناسایی شده‌اند و خدمات موردی می‌گیرند اما به عنوان مستمری بگیر قلمداد نمی‌شوند، با وزارت کشور بحث‌های مفصلی داشته‌ایم که اگر مصوبه قانونی بیاورند ما مانعی برای پوشش آنها نداریم.

وی در مورد اشتغال و خودکفایی مددجویان گفت: این موضوع بسیار مهم است، امسال توانسته‌ایم ۱۰۰۰ میلیارد تومان از منابع دولتی و از منابع امداد حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان جمع‌آوری کنیم و به مددجویان نیازمند وام اشتغال بدهیم، تاکنون ۱۰۰ هزار فقره وام داده‌ایم و سعی داریم در سال آینده تا ۱٫۵ برابر یعنی تا ۱۵۰ هزار فقره وام را پرداخت کنیم.

وی گفت: ۱۴۰ خانواده که از پوشش کمیته خارج می‌شوند ۲۵ درصد آنها از محل اشتغال است که این رقم خوب نیست و می‌خواهیم خروج این افراد از حوزه اشتغال بیش از این باشد.

وی در بحث اعتماد‌سازی مردم گفت: اولین سئوالی که به محض ورود به کمیته پاسخ دادم افزایش اعتماد عمومی بوده است چون دولت‌ها فراز و نشیب دارند اما فرهنگ دینی و قرآنی ما به خیر و احسان تأکید دارد و مردم این را نشان داده‌اند. هرچه ما دقیق عمل کنیم و رفتار شفافانه داشته باشیم میزان اعتماد مردم بیشتر می‌شود.

وی کاهش هزینه‌های امداد، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی نسبت به اینکه کمک مردم کجا خرج می‌شود و استفاده از فناوری IT را از مصادیق افزایش اعتماد بین مردم دانست.

شماره پیامک ۷۰۰۷۹۹ برای دریافت اطلاعات سبد کالا

،سایت اطلاع رسانی سبد کالا به منظور ایجاد دسترسی بیشتر مردم دو درگاه اطلاع رسانی را اعلام کرده که ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و گرفتن شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه و سپس وارد نمودن کد ملی از جمله آنها است

شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ نیز پیش تر برای این منظور اعلام شده بود

البته هنوز برخی سؤالات و ابهامات در زمینه مشمولان وجود دارد که مسئولان پاسخگو نیستند و تنها اصلاعات را بر روی سایت yaranehkala.ir درج می‌کنند. کسانی که مشمول دریافت این سبد نشده اند می توانند از طریق پیامک با شماره مورد اشاره اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی شوند

شماره پیامک برای دریافت سبد کالا بهمن 95

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :اخبار جدید از سبد کالا سال ۹۶ + جزئیات

اخبار جدید از سبد کالا سال 96 + جزئیات | وهاران www.vaharan.ir/number-sms-reception-basket-of-goods-bahman-95/‎Cachedسبد کالا بهمن 95,پیامک دریافت سبد کالا,شماره اس ام اس دریافت سبد کالا,آموزش دریافت سبد کالا,سایت سبد کالا,توزیع سبد کالا,نحوه گرفتن سبد کالا,سبد کالا ... سبد کالای جدید (خرداد ۹۶) به چه کسانی می رسد +زمان توزیع | ساتین saten.ir/128347/سبد-کالای-جدید-بهمن-۹۵-به-چه-کسانی-می-رس/‎Cached5 آوریل 2017 ... خانه / آخرین اخبار / سبد کالای جدید (خرداد ۹۶) به چه کسانی می رسد +زمان توزیع ... دولت در سال جاری است و بر اساس تصمیم امروز در دولت اعتبار مورد نیاز سبد کالا ... جزئیات سامانه جدید ثبت‌نام سبد کالا / زمان توزیع سبد کالای کارگران ... سبد کالا سال 96 کی توضیع می شود؟ زمان توضیع و جزئیات - شهر مطلب shahrematlab.com/سبد-کالا-سال-96/‎Cachedسبد کالا سال ۹۶ : وزیر کار از توزیع سبد کالا از اردیبهشت ماه و همینطور افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و از آن ها به عنوان تصمیم های جدید دولت یاد کرد. زمان توزیع سبد کالا در سال 96 - نمناک namnak.com/زمان-توزیع-سبد-کالا-.p47175‎Cached6 آوریل 2017 ... وزیر کار از توزیع سبد کالا از اردیبهشت ماه و همینطور افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و از آن ها به عنوان تصمیم های جدید دولت یاد کرد. زمان توزیع سبد کالا در سال 96 yasamindl.rozbloog.ir/زمان-توزیع-سبد-کالا-در-سال-96/‎Cached1392080813403480933764 سبد کالا سال 96 کی توضیع می شود؟ زمان … 3 . اخبار جدید از سبد کالا سال 96 + جزئیات – وهاران 31 مه … همانطور که می دانید مرحله دوم ... اخبار جدید از سبد کالا سال ۹۶ + جزئیات - ایران نیوز irtcr.ir/news/77601 همانطور که می دانید مرحله دوم توزیع سبد کالا بهمن ۹۵ در کشور اجرا شد. هیات دولت از توزیع سبد کالا اردیبهشت ۹۶ خبر دارد. به چه انی سبد کالای جدید اسفند 95 تعلق می گیرد ؟ زمان توزیع onvansho.ir/.../به-چه-انی-سبد-کالای-جدید-اسفند-95-تعلق-می-گیرد-؟-%20زمان-توزیع.html اخبار جدید از سبد کالا سال ۹۶ جزئیات. به چه کسانی می رسد زمان سبد کالای جدید اسفند از توزیع جدید سبد . توزیع سبد کالا در ماه رمضان 95 خبر گزاری نمناک پارسی ... جزئیات توزیع سبد کالا در سال 96 - ایران بانو iranbanou.com/.../147162-جزئیات-توزیع-سبد-کالا-در-سال-96‎Cachedاخبار اقتصادی - اقلام سبد کالا در سال 93 افزایش می‌یابد بر اساس پیشنهادات مطرح ... اردیبهشت ماه نخستین سبد سال 93 توزیع خواهد شد اما بر اساس تصمیمات جدیدی که ... شماره پیامک ۵۰۰۰۷۹۹ برای اطلاع از سبد کالا - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/781119‎Cachedسایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/02/11 ساعت انتشار:00:08:10 ... با راه‌اندازی پورتال اطلاع رسانی سامانه سبد کالای حمایتی دولت، مردم می‌توانند با ارسال شماره ... پاسخ: ارزش ریالی هر ﺳﺒﺪ ﮐﺎﻻ برای سال آینده معادل 800 هزار ریال می‌باشد. ... پرسش: برای آگاهی از جزئیات اطلاعات سبد کالای تعلق گرفته به خانواده خود باید به کدام ... شماره پیامک دریافت سبد کالا اعلام شد/ چه کسانی در لیست هستند؟ www.yjc.ir/.../news/.../شماره-پیامک-دریافت-سبد-کالا-اعلام-شد-چه-کسانی-در-لیست-هستند‎Cached7 ژوئن 2016 ... اعطای سبد کالا به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در آستانه سال 95 ...... من کارت یارانه ام شکست و یه کارت جدید جدید گرفتم رفتم سبد کالا بگیرم ...