مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

یکی از اهداف ازدواج کردن، رفع نیازهای جنسی زن و مرد در قالب شرع و قانون است. اما گاهی بنا به دلیل اینکه زوجین اطلاع دقیقی از نقاط تحریک آمیز بدن یکدیگر ندراند و یا به دلیل شرم و مسائلی از این دست در رفع نیازهای جنسی شان موفق نیستند و چه بسا بسیاری از خانواده ها به دلیل عدم رضایت از زندگی زناشویی و روابط زناشویی شان از هم پاشیده شده اند. ما در این مطلب برای زوجین عزیز آموزش ماساژ جنسی بدن شامل: ماساژ جنسی بدن مرد، ماساژ جنسی بدن زن که مهمترین آن ماساژ سینه است را در نظر گرفته ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

روشهای ماساژ جنسی بدن مرد

ماساژ جنسی چیست؟

معمولا همه افراد از اینکه بدنشان توسط فردی از روی احساس مورد لمس و نوازش قرار گیرد، لذت فراوانی میبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن برای شما چند برابر خواهد بود. گاهی ماساژ فقط برای رفع خستگی انجام می شود. ولی گاهی هم انجام ماساژ می تواند مقدمه عشق بازی و سکس باشد. به این نوع ماساژ در اصطلاح ماساژ جنسی گفته می شود.

نکات مهم برای ماساژ جنسی زن و شوهر

مهمترین نکته ای که در رخ دادن یک ماساژ جنسی نتیجه بخش قبل از رابطه جنسی باید در نظر داشت، گوش دادن به بدن و طبیعی برگزار شدن روند آن می باشد. سپردن خود به دست جریان رودخانه و همراهی با نوسانات امواج آب است. لیکن عدم توجه به چهار نکته روانشناسانه از نزدیک شدن به اهداف بیدارسازی حسی ممانعت بعمل میاورد.

۱- نگرانی از درستی و یا نادرستی حرکات و رفتارم حین ماساژ
۲- تعیین استاندارد برای ارزیابی آنچه انجام می دهیم.
۳- مقایسه فرد و بدن او در حین نوازش او
۴- انتظارات محقق شده و یا نشده از انجام آنچه انجام می دهیم.

آموزش گام به گام ماساژ جنسی بدن زن

حتما” برای یکبار هم که شده لذت یک سکس واقعی به دنبال عشق بازی و ماساژ خوب را تجربه کنید. برای انجام این کار مفرح در اتاق خوابتان شما باید با چند تکنیک ساده آشنا باشید. در اینجا ما چند نکته ساده را به شما آموزش می دهیم تا شبی خوب و بیادماندنی با یکدیگر داشته باشید:

۱٫ ابتدا یک روغن ماساژ مرغوب تهیه کنید. روغن نباید خیلی چرب باشد تا باعث ناراحتی شما بشود. از طرف دیگر این روغن نباید به سرعت هم جذب پوست شود، تا شما بتوانید به کمک آن مدت زیادی بدن یکدیگر را بمالید. همچنین روغن نباید بوی زننده و نامطبوعی هم داشته باشد. ممکن است بتوانید روغن یا لوسیون هایی با عطرهای گوناگون که عطر بعضی از آنها بسیار محرک هم هست، تهیه کنید.

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

روش آماده کردن زن برای نزدیکی

۲٫ محیط مناسب: چراغها را خاموش کرده، چند شمع یا چراغ خواب با نور کم روشن کنید. هیچ عاملی که آرامش شما را برهم بزند نباید در محیط وجود داشته باشد. در صورت تمایل می توانید یک موزیک ملایم و مورد علاقه تان را پخش کنید. حالا فضای مناسب برای یک ماساژ جنسی فوق العاده آماده است.

۳٫ بهتر است لباس های خود را در آورده و بدنتان را با حوله بپوشانید تا بتوانید در زمان مناسب به راحتی لخت شوید. برای شروع مقدار کمی از روغن مخصوص ماساژ روی دست ها ریخته و ابتدا بدن خودتان را ماساژ دهید! پشت گردن، شانه و بازوها را به آرامی با نوک انگشت بمالید. بهتر است فک و شقیقه خود را هم با حرکات دایره ای بمالید تا عضلات این نواحی شل شود. بعد از اینکه قسمت هایی از بدن خود را مالش دادید حالا دست های شما آماده ماساژ طرف مقابل است.

۴٫ شریک جنسی شما باید با بدن لخت یا نیمه لخت روی شکم بخوابد. مطمئن شوید که او کاملا” راحت است. مقدار زیادی از روغن ماساژ را روی سراسر پشت او ریخته و با کف دست هایتان آنرا پخش کنید. بدن او را به آهستگی مالش دهید. بیاد داشته باشید که این عمل را حتما” باید با احساس انجام دهید. به او این اختیار را هم بدهید که هر وقت که خواست بدن شما را ماساژ بدهد. هرگز گوشت بدن یکدیگر را چنگ نزنید. بدن طرف مقابل را به آرامی فشار داده و گاهی قسمت هایی از آن را به نرمی درست مثل حالت نیشگون گرفتن، بین انگشتانتان بگیرید.

همچنین بخوانید:  ترفندهای خانه تکانی : شستشوی پرده و شستشوی کاشی و سرامیک و... نوروز 96

۵٫ ماساژ را از ناحیه پشت گردن او شروع کرده به سمت شانه ها پایین بیایید. مراقب باشید که با فشار بیش از حد به گردن اون آسیب وارد نکنید. بازوهای شریک جنسی تان را از هم باز کرده و ماهیچه های بازو را با نوک انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید. بعد از دو طرف از سمت بازو به سمت ستون مهره ها بیایید ولی روی خود استخوان مهره ها زیاد فشار نیاورید. اطراف مهره ها را در دو طرف ماساژ دهید و همینطور به سمت استخوان دنبالچه پایین بیایید. مراقب باشید که قسمت انتهایی مهره ها بسیار حساس است و نباید آنرا زیاد فشار دهید.

۶٫ بعد از ماساژ بازو و پشت، حالا به سراغ پاهای او بروید. مخصوصا” قسمت داخلی رانها را که از تحریک پذیری بالایی برخوردار است را با دقت بمالید. از ران تا ساق پا و نوک انگشتان را با ظرافت نوازش کنید. در نظر داشته باشید که مهمترین نکته در ماساژ جنسی موفق، آرامش و عجله نداشتن است. سعی کنید با حوصله و آرامش این کار را انجام دهید.

۷٫ پشت او را به شکلی ماساژ بدهید که گاهی سینه شما با پشت و کمر او تماس پیدا کند. انجام این عمل تاثیر زیادی در تحریک شریک جنسی تان دارد. همچنین در حین ماساژ می توانید سایر قسمت های بدن خود را هم به او بمالید! هر از چند مدت یکبار بازدم خود را روی بدن او بدمید. تماس هوای گرم بازدمی شما می تواند او را تا مرز جنون ببرد. همچنین گاهی بدن خود را به او چسبانده و گوشهای او را به آرامی بمکید یا اینکه بخورید. (از رابطه جنسی دهانی لذت ببرید!)

۸٫ هیچوقت کلمات محبت آمیز و عاشقانه به همراه بوسه های داغ را فراموش نکنید. همیشه در نظر داشته باشید که انجام یک ماساژ صحیح علاوه بر از بین بردن خستگی از بدن شما، می تواند تاثیر شگرفی در روح و روان داشته و ضمن ایجاد آرامش ذهنی، لذت جنسی سکس را برای شما دو چندان سازد. ماساژ جنسی بدن زن همواره بعنوان یکی از بهترین مقدمات سکس و معاشقه مورد توجه بوده و تاثیر زیادی در رضایت جنسی و تسهیل ارگاسم رسیدن زن دارد.

۹٫ توجه داشته باشید که در صورت تحریک شدن و ارضا شدن، حتی اگر هیچ‌گونه دخولی صورت نگرفته باشد احتمال بارداری وجود دارد. بنابراین سعی کنید با رعایت نکات لازم از استرس‌های تلخ ترس از حاملگی دوری کنید.

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

روش ماساژ سینه خانمها

آموزش گام به گام ماساژ جنسی بدن مردان

۱-مالیدن تمام جلوی بدن از بالا به پایین و از یک سمت به سمت دیگر با استفاده از مقداری روغن ماساژ.در این مرحله ضمن آنکه یک دست به ماساژ بدن از رانها تا پیشانی میپردازد با دست دیگر به ارامی آلت جنسی نوازش میشود …

۲ با استفاده از مقداری روغن یا لوسیون تمام جلوی بدن ماساژ داده میشود

۳ در حالی که با یک دست آلت به سمت پایین کشیده میشود با دست دیگر بدنه آن را از بالا به پایین ماساژ میدهد

۴ با یک دست سطح زیرین آلت را گرفته و در جهت عقربه ساعت بچرخاند. باید در محل ساعت ۶ قدری صبر کند وآلت را به سمت پایین بکشد. در همین حال باید با دست دیگر آلت را ماساژ داد

۵ با انگشت یک دست روی فرنولوم (سطح زیرین ناحیه سر آلت) و با دست دیگر بیخ آلت و بیضه ها را فشار میدهد

۶ در این هنگام با دو انگشت یک دست روی ناحیه بین فرنولوم تا چند سانتیمتر زیر آن را بالا و پایین میکشد وبا دست دیگر بیخ آلت را نگه میدارد. به تناوب جای دستها را باید با هم عوض کرد.

۷ کف یک دست را روی سطح زیرین آلت گذاشته و انگشتان را دور آن حلقه میکند وضمن خم کردن آلت آن را ازبالا به پایین ماساژ میدهد

۸ جای دست راعوض کرده وبه شکلی ماساژمیدهیم که کف دست درتماس با سطح شکمی آلت وانگشتهادر سطح زیرین آن قراربگیرن.

۹ بایک دست آلت را ماساژداده وبا دست دیگررانها بیضه وتمام سطح جلوی بدن را مالش دهید

همچنین بخوانید:  طرز تهیه بامیه خانگی ویژه ماه رمضان 96 (آموزش تصویری تهیه شیرینی بامیه)

۱۰ بایک دست پوست آلت را در بیخ آن پایین کشیده دست دیگر را دور آلت گرفته مانندحالت بازکردن در بطری بچرخانید

۱۱ مثل حالت قبل عمل کرده گاهی آلت را به سمت ساعت۶ آن پایین بکشید

۱۲ ضمن ماساژ آلت با کف دست دیگربیضه ها را بشکل دورانی مالش دهید

۱۳ سینه را بطور دایره های کوچکی ماساژ دهید.

۱۴ ضمن ماساژ آلت نوک سینه ها(پستان)رابمالید

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

آماده کردن همسر برای آمیزش

۱۵ ماساژ ناحیه بین سینه ولگن توسط سطح زیرین بازو وساعد

۱۶ ماساژآلت با یک دست وماساژشکم به سمت بیضه ها با دست دیگر

۱۷ زانوی مرد را روی پای خود قراردهی دتا کمی به بالاخم شود سپس قسمتهای داخلی وزیری ران را مالش دهید.با دست دیگر به آرامی آلت را نوازش کنید

۱۸ حین ماساژ آلت با دست دیگرتان قسمت بین بیضه و مقعد را فشار دهید

۱۹ با یک دست کیسه بیضه ها را به آرامی گرفته و با ناخن قلقلک دهید. میتوانید دست دیگر را دور سر آلت بچرخانید

۲۰ با یک دست بیخ آلت را گرفته و با دست دیگر سر آنرا مانند حالت آبگرفتن لیمو گرفته ضمن چرخش به سمت پایین فشار دهید. این حالت را با حالت شماره ۱۱ یک در میان انجام دهید

۲۱ با یک دست سطح زیر آلت و با دست دیگر سطح مقابل آن را در خلاف جهت هم ماساژ دهید. هر چند یکبار ماساژ را متوقف کرده و آلت را از بین انگشت میانی هر دو دست بیرون بلغزانید

۲۲ برانگیختن آتشین: این مرحله نیاز به مقدار زیادی روغن دارد. با کف دو دست آلت را گرفته و ضمن تغییر فشار و سرعت ماساژ دهید

۲۳ آلت را با یک دست گرفته و کف دست دیگر را روی سر آن بمالید

۲۴ دستها را بصورت لوله درآورده و آنها را یکی یکی روی آلت از پایین به بالا بکشید

۲۵ آلت را با دو دست گرفته انگشتها را به هم قفل کنید وبا کف دو دست یک واژن مصنوعی بسازید وماساژ دهید

۲۶ با یک دست بیضه ها را به سمت پایین کشیده و با دست دیگر آلت را به سمت بالا بکشید ودرخلاف جهت هم نوازش کنید. پایان این مرحله میتواند به ارگاسم منجر شود

۲۷ آمستردام: با یک انگشت پرینه ( منطقه بین بیضه ومقعد ) و با انگشت دست دیگر بین ابروها را فشار دهید

۲۸ در این مرحله میتوانید تمام عضلات خود را سفت کرده و بعد از چند لحظه به مدت نیم ساعت بدون حرکت ریلاکس باقی بمانید

بعد از انجام این مراحل شما یا میتوانید شریک جنسیتان را ماساژبدهید یا اینکه او به کار خود ادامه دهد تا شما انزال داشته باشید.انجام این ماساژعلاوه بر زیادکردن حجم منی باعث لذت بیشتر ارگاسم میشود .

فرم های مهم برای ماساژ جنسی

فرم معاشقه :

آماده اید آن چه را که شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

۱ – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ………………..
۲ – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : ……
۳ – وقتی همسرم ………………. می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم .
۴ – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …………………..
۵ – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم …………………….. می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

آماده کردن مرد برای رابطه جنسی

چک لیست تحریک :

حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.
گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :

……….. در آغوش گرفتن همسرم
……….. رقصیدن با همسرم
……….. گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم
……….. ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره
……….. این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .
……….. وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )
……….. فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم .
……….. دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است
……….. ماساژ دادن بدن همسرم
……….. این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .
……….. لخت دیدن همسرم
……….. حمام کردن با همسرم
……….. گفتن امیال جنسی ام به او
……….. شیطنت های جنسی همسرم
……….. گفتگوی تلفنی تحریک آمیز
……….. این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است .
……….. احساس کردن بدن همسرم در کنار خود
……….. بوسیدن همسرم
……….. لمس کردن سینه های همسرم
……….. لمس کردن آلت تناسلی همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم
شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .

همچنین بخوانید:  متن مصاحبه دردناک با خانواده یکی از آتش نشانان مفقود در ساختمان پلاسکو

اصول ماساژ جنسی و شهوانی:

• بهتر است ماساژ جنسی روی یک پارچه نرم و لطیف و روی زمین انجام شود. تخت خوابهای فنری برای اینکار مناسب نیستند.

• برای انجام ماساژ جنسی باید محیط شما راحت و امن بوده و نگران آمد و رفت سایرین و مزاحمت دیگران نباشید.

• قبل از شروع ماساژ جنسی دستهای خود را تمیز شسته و آنها را گرم کنید.

• مواظب باشید که روغن ماساژی که استفاده می کنیدخیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

• در هنگام ماساژ جنسی ساعت مچی انگشتر و زیورآلات خود را خارج کنید تا به پوست او آسیبی نرسد.

• همیشه اول روغن ماساژ را روی دستهای خود ریخته بعد به بدن همسرتان بمالید. گاهی اگر روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.

• از شروع ماساژ جنسی تا پایان آن هیچ وقت هردو دست خود را باهم از بدن او برندارید.

• همیشه با نرمی و صرف وقت ماساژ دهید و هیچگاه عجله نکنید.

اگر هر دو شما پی برده اید که ماساژ جنسی، مقدمه ای با شکوه برای عشقبازی است آنگاه یکبار که تمایل جنسی زیادی داشته و تمام بدنتان در حالت آرامش است، می توانید با نوازش قسمت تحریک شونده شریکتان، موجب افزایش حالت جنسی وی شوید.

مهیا شدن جهت ماساژ جنسی:

در هنگام ماساژ جنسی می توانید یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید

هرگاه که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، برای خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک موقعیت خاص است. جهت ایجاد یک محیط خوشبو و معطر، دور تا دور اتاق را بوسیله گلهای خوشبو تزئین کنید و برای ایجاد یک محیط عاشقانه از تعدادی شمع کمک بگیرید، البته آنها را در فاصله ای امن از محل ماساژ قرار دهید.

تشک یا سطحی را که بر روی آن قصد انجام ماساژ جنسی را دارید، بوسیله ملحفه های تمیز و پاک پوشانده و همچنین ملحفه های اضافی و حوله های تمیز برای مواقعی که شریک شما احساس سرما می کند در کنار خود داشته باشید. بعنوان موسیقی پس زمینه در ماساژ، یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما مراقب باشید که صدای زیاد موسیقی سبب برهم خوردن ریتم طبیعی حرکات ماساژ شما نشود.

بدقت برنامه و حرکات ماساژتان را انتخاب کنید تا بدین صورت هر دو شما احساس راحتی کنید. درصورتی که تمامی لباسها را از تن خارج کرده اید، باید حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن یک محیط شخصی(Privacy) اطمینان حاصل کنید تا بدین طریق فرد گیرنده ماساژ جنسی قادر باشد تمامی افکار و نگرانیها را از خود دور کرده، و فرد ماساژ دهنده نیز بتواند تمام توجه خود را معطوف انجام ماساژ نماید.

در یک ماساژ جنسی کامل (بر روی تمام بدن)، هر دو شریک به یک زیرانداز محکم مانند یک لایه فوتن(Futon)، یا لایه ای از اسفنج، و یا یک تشک محکم نیاز دارند که بتواند وزن بدن آنها را در زیر فشارهای مالش و حرکات ماساژ تحمل کند. البته پتوهای تاشده، کیسه خوابهای پوشیده شده بوسیله ملحفه، و یا بالشهای محکم قرارگرفته بر روی زمین نیز کفایت می کنند. حوله ها و روغنهای ماساژ جنسی باید در کنار و دسترس شما باشند.

مترجم: ندا رحیمی

اختصاصی سایت وهاران

www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین)

Images for آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین) آموزش ماساژ جنسی بدن (ویژه متاهلین) - تاپ ناز www.topnaz.com/آموزش-ماساژ-جنسی-بدن-ویژه-متاهلین/‎Cachedماساژ جنسی زن, اموزش ماساژ جنسی, ماساژ جنسی بدن زن در سکس, روغن ماساژ جنسی در رابطه جنسی , ماساژ جنسی بدن, روشهای ماساژ جنسی, ماساژ جنسی ویژه متاهلین, روغن ... آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) - تالار همیاری ایرانیان hamyaryiran.ir/thread5381.html‎Cachedآموزش ماساژ جنسی بدن و سایر اندام ها این ماساژ به هردوی شما کمک میکند تا از استرس و. آموزش ماساژ بدن و سایر اندام ها - Body Massage (ویژه زوجین) www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/961--body-massage-‎Cached Similarبسیاری از زوجها که بعد از کار روزانه خسته بوده و میلی به انجام رابطه جنسی ندارند بوسیله ماساژ بخوبی تحریک و آماده انجام رابطه جنسی میشوند.ازطرف دیگرماساژ ارتباط ... آموزش ماساژ جنسی (ویژه متأهلین) | وهاران www.vaharan.ir/massage-training-especially-married/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ماساژ جلوی بدن مردان,ماساژ بدن به بدن,آموزش ماساژ بدن زن,آموزش ماساژ اندام تناسلی مرد, آموزش ماساژ اندام تناسلی زن,اندام تناسلی مردان,آموزش ماساژ جنسی. آموزش تصویری ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) - بیست زوج https://www.20zoj.net/.../آموزش-تصویری-ماساژ-جنسی-ویژه-متاهلین.html‎Cached25 ژانویه 2015 ... آموزش ماساژ جنسی ویژه متاهلین (تصویری), آموزش ماساژ جنسی , آموزش ماساژ جنسی تصویری , ماساژ جنسی تصویری , ماساژ جنسی , ماساژ , ماساژ زن ... آموزش اصول ماساژ جنسی و عاشقانه ویژه ی زن و شوهرها همراه با عکس - دوترکه 2tarke.com/1543/how-to-give-a-romantic-massage/‎Cached Similar19 مارس 2014 ... آموزش ماساژ عاشقانه ویژه ی متاهلین همراه با عکس. آموزش اصول ماساژ عاشقانه همراه با عکس. نکاتی کلیدی در آموزش ماساژ. آموزش تصویری ماساژ بدن برای ... آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) - تهران آی پی | دانستنیهای جنسی ... https://in.pinterest.com/pin/352406739571081501/ آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) - تهران آی پی | See more about Html. آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) • مجله اینترنتی پارسی وان www.parsi1.com/12306_آموزش-ماساژ-جنسی-ویژه-متاهلین.html‎Cachedبه دستور کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه این پست حذف شد. آموزش ماساژ جنسی بدن زن ویژه متاهلین - آموزش مسائل جنسی zojeshad.rozblog.com/post/48‎Cachedپیش نوازشی مرحله ای است که قبل از انجام عمل دخول صورت می گیرد تا دو طرف رابطه آمادگی لازم را برای یک رابطه خوب و کامل پیدا کنند. بوسه دادن و بوسیدن بدن یکی از ...