مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم

روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم

پیتزا یکی از فست فودهای مورد علاقه اکثر اقشار جامعه است و ما در این مطلب از وهاران روش درست کردن پیتزا گیاهی را در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

پیتزا گیاهی خوشمزه درست کنید

مواد لازم برای پیتزا خوشمزه گیاهی

گل کلم: ۳۰۰ گرم
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
قارچ خورد شده: نصف پیمانه
فلفل قرمز دلمه ای خورد شده: نصف پیمانه
ریحان تازه: مقداری
سیر: ۳ حبه
پنیر ماتسرلا: ۳۰۰ گرم
سفیده تخم مرغ: ۲ عدد
پنیر پارمسان: ۳۰۰ گرم
گوجه فرنگی خورد شده: نصف پیمانه
اسفناج تازه: نصف پیمانه
نمک و فلفل و ادویه: به میزان دلخواه

روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم

طرز تهیه پیتزا از نوع گیاهی

گل کلم را خوب بشویید و خورد کنید. قارچ، فلفل قرمز دلمه ای، اسفناج، ریحان را هم خوب شسته و نگینی آنها را خورد کنید. خمیر پیتزا را به دو روش می توان تهیه کرد: یا خودتان خمیر را تهیه کنید و یا خمیر آماده را مورد استفاده قرار دهید.
گل کلم، روغن زیتون، قارچ و فلفل دلمه ای را با سفیده تخم مرغ و پنیر پارمسان مخلوط کنید و تا زمانی که پنیر آب می شود آنها را با هم تفت دهید. این مواد را روی خمیر پیتزا پهن کنید و روی آنها گوجه فرنگی، اسفناج، ریحان، سیر و نمک و فلفل را بچینید و در فر با درجه حرارت ۳۵۰ درجه در فر به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید. بعد از این زمان، پنیر پیتزا را روی آن بریزید و اجازه دهید تا روی آن طلایی شود.

همچنین بخوانید:  آموزش تهیه کیک شکلاتی بدون آرد

ارزش غذایی:

کالری: ۳۵۰
پروتئین: ۳۲
آهن: ۶۵۸
سدیم: ۴۸۸

مترجم: ندا رحیمی

اختصاصی سایت وهاران

www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم

روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم - مجله اینترنتی وهاران www.vaharan.ir/method-of-preparation-of-vegetarian-pizza-with-of-cauliflower/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... روش تهیه پیتزا گیاهی با گل کلم. پیتزا یکی از فست فودهای مورد علاقه اکثر اقشار جامعه است و ما در این مطلب از وهاران روش درست کردن پیتزا گیاهی ... طرز تهیه مینی پیتزا ی گل کلم - نمناک namnak.com/مینی-پیتزا.p21681‎Cachedمینی پیتزای گل‌ کلم و طرز تهیه مینی پیتزای گل‌ کلم و انواع غذاهای خارجی و طرز ... پیتزاهای همیشگی، خمیر یا نان ندارد بلکه با خود گل کلم باید لایه خمیری پیتزا را ... خوشمزه روز: پیتزای گل کلم، مخصوص گیاه خوارها [تماشا کنید] - روزیاتو rooziato.com/.../خوشمزه-روز-پیتزای-گل-کلم،-مخصوص-گیاه-خو/‎Cachedفرق این غذا با دیگر نمونه های پیتزا در این است که خمیرش به جای آرد، از پودر گل کلم سفید تهیه شده است.برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با ما همراه باشید. مواد لازم (۲ ... طرز تهیه پیتزا مینی گل کلم فست فود رژیمی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016651431084723.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... پیتزا مینی گل کلم فست فود گیاهی و رژیمی است که می توانید در خانه درست کنید و با خیال راحت نوش جان کنید پیتزا مینی گل کلم با استفاده از ... مینی پیتزا با خمیر گل کلم رژیمی - ایران کوک https://irancook.ir/05/20/مینی-پیتزا-با-خمیر-گل-کلم.../25227/‎Cachedگیاهی کم‌کالری و خوشمزه که خواص زیادی هم دارد. در واقع گل‌کلم جایگزین بی‌نقصی برای آرد است. بعد از تهیه خمیر پیتزا کافی است روی آن کمی سس پیتزا بریزید ... آموزش طرز تهیه پیتزا سبزیجات با خمیر گل کلم - آپارات www.aparat.com/.../آموزش_طرز_تهیه_پیتزا_سبزیجات_با_خمیر_گل_کلم‎Cached11 جولای 2017 ... دارلی فود یک پیتزای خوشمزه رژیمی آموزش طرز تهیه پیتزا سبزیجات با خمیر گل کلم آموزش آشپزی , آشپزی , آموزش پخت پیتزای مخصوص گیاهخوارها ... طرز تهیه پیتزا سبزیجات با لایه پنیر و گل کلم | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/36862‎Cached20 فوریه 2016 ... در این دستور پخت به جای نان پیتزا از لایه پنیر و گل و کلم استفاده می‌کنیم تا مقدار کربوهیدرات را پایین بیاوریم و مقدار فیبر، پروتئین و مواد ... مینی پیتزا با خمیر گل کلم | پیتزا رژیمی | پیتزا گل کلم | آی همـســر ihamsar.ir/مینی-پیتزا-با-خمیر-گل-کلم-پیتزا-رژیمی-پ/‎Cached20 مه 2017 ... کلمات کلیدی: آشپزی با گل کلم,آشپزی رژیمی,انواع پیتزا,پیتزا,پیتزا ... سالم, پیتزا سبزیجات,پیتزا گیاهی,پیتزا لقمه ای,طرز تهیه پیتزا,طرز ... تماشا | طرز تهیه پیتزا مارگاریتا با پوسته گل کلم | سرآشپز tamasha.com/v/oweN3‎Cachedمواد لازم برای خمیر: آرد=2 ¼ تا 3 ¼ پیمانه مخمر=1 بسته نمک=4/1 قاشق چایخوری آب گرم=1 پیمانه روغن مایع یا روغن زیتون=2 قاشق سوپخوری. مینی پیتزا با خمیر گل کلم رژیمی – خوندی https://khoondi.com/entries/931001‎Cachedگیاهی کم‌کالری و خوشمزه که خواص زیادی هم دارد. در واقع گل‌کلم جایگزین بی‌نقصی برای آرد است. بعد از تهیه خمیر پیتزا کافی است روی آن کمی سس پیتزا بریزید ...