مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

طرز دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

این تاپ مجلسی دارای آستین مدل حلقه ای است با یقه هفت که به شکل جدیدی طراحی می شود و البته دارای دوخت ساده ای هم هست. امیدواریم بتوانید با استفاده از این آموزش سایت وهاران، با کمترین هزینه شیک ترین تاپ را برای خود یا اطرافیانتان بدوزید.

وسایل مورد نیاز

پارچه حریر دلخواه با عرض ۱۱۵ یا ۱۵۰ سانت (با توجه به سایزتان و با توجه به الگوی آماده شده، میزان پارچه را تهیه کنید.)
پارچه آستری با عرض ۱۱۵ یا ۱۵۰ سانت (با توجه به سایزتان و با توجه به الگوی آماده شده، میزان پارچه را تهیه کنید.)
نوار اریب یا نوار تزیینی
زیپ و نخ همرنگ پارچه

روش دوخت

در ابتدا الگو را با توجه به سایز خودتان آماده کنید و پارچه حریر و ساتن را مطابق آن برش بزنید، سپس پارچه حریر و آستر را در ابتدا به کمک کوک به هم وصل کنید و سپس با چرخ خیاطی آنها را به هم بدوزید. دقت کنید چون حریر پارچه ای است که دوخت آن نیاز به مهارت دارد توصیه می شود در ابتدا حتما با کوک آنها را بدوزید. در نهایت زیپ را به تاپ وصل کنید.

در ادامه دوخت این تاپ مجلسی، دور حلقه آستین ها و دور یقه را با کمک نوار تزیینی تزیین کنید.

به همین سادگی می توانید یک تاپ شیک برای خودتان بدوزید. امیدواریم از این آموزش سایت وهاران راضی باشید.

تصاویر دوخت تاپ مجلسی حریر

آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

دانلود الگوی تاپ مجلسی

مترجم: ندا رحیمی

www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  طرز تهیه یک دسر فوری و مجلسی + دانلود فیلم آموزش



لینک منبع :آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو

Images for آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو | وهاران www.vaharan.ir/sewing-training-evening-pattern-silk-tops/‎Cached30 سپتامبر 2016 ... دوخت تاپ حریر,تاپ حریر مجلسی,مدل تاپ ریون,مدل تاپ حریر,تاپ شلوار,تاپ شلوارک, تاپ شلوارک مجلسی,مدل بلوزمجلسی,تاپ مجلسی دخترانه,تاپ ... آموزش دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو – news news.adbx.ir/d/2017/05/30/آموزش-دوخت-تاپ-حریر-مجلسی-الگو/‎Cached30 مه 2017 ... طرز دوخت تاپ حریر مجلسی + الگو. این تاپ مجلسی دارای آستین مدل حلقه ای است با یقه هفت که به شکل جدیدی طراحی می شود و البته دارای دوخت ساده ای ... لباس های بدون الگو من عاشق خیاطی کردنم فقط - زیباکده https://www.zibakade.com/Topics/لباس-های-بدون-الگو-TP18690-PI374492/‎Cachedلباس های بدون الگو امروز یک آموزش جالب براتون آوردم ،خیلی من عاشق خیاطی کردنم فقط ... دوخت این تاپ احتیاجی به الگوی خاص نداره و کاملا بدون الگو و با اندازه های حدسی هم .... این بلوز را با پارچه غیر حریر هم می توانید بدوزید فقط باید ریزش داشته باشد ... تونیک بدون الگو، تونیک با دایره ، دوخت تونیک مجلسی ، تونیک ساده ، تونیک با ... آموزش لباس عصر حریر | الگو www.olgoo.net/Article/Details/51‎Cachedبا یادگیری این مدل لباس مجلسی در جشن هاو مجالس بدرخشید و از پوشیدن آن لذت ... تاپ · سارافون · لباس خواب · متدهای خیاطی · اصلاحات الگوها و اشکالات اندامی ... توسط مکیه سادات ابراهیم زاده منتشر شده در 16 خرداد 1396 پیراهن مجلسی حریر لباس عصر لباس مجلسی ... برش عصایی را طراحی کرده و بعد به الگو قد پیراهن را اضافه می کنیم. آموزش دوخت یک تاپ شیک و زیبا بدون الگو • دونفره https://www.2nafare.com/آموزش-خیاطی-دوخت-تاپ-بدون-الگو-sewing/‎Cachedآموزش کامل و مرحله به مرحله دوخت تاپ زیبا و خیاطی بدون الگو و آسون رو برای تازه ... مخصوصا دوخت لباس شب های بدون الگو که اگر عمری کفاف داد و فرصتی پیش اومد ... آموزش دوخت تاپ بندی دخترونه بدون الگو • دونفره https://www.2nafare.com/آموزش-دوخت-تاپ-بندی-دخترونه-بدون-الگو/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله دوخت تاپ بندی بدون الگو با روش ساده به صورت مرحله به مرحله با عکس برای دختر کوچولوهای تا 10 سال. فیلم / تاپ مجلسی film.tebyan.net/film/152094‎Cached Similar20 آوریل 2015 ... آموزش دوخت یک مدل تاپ مجلسی توسط خانم افضلی در بخش هنری برنامه زندگی زیباست از شبکه کرمان. آموزش خیاطی - ریون honarekhayati.blogfa.com/tag/ریون‎Cached Similarحریر بعد از برش هم اندازه باشن از قسمت حریر کش هم به شکلی که الگو رو اصلاح کردم لقی بگیرید. ... برچسب‌ها: آموزش خیاطی, بالاتنه, ریون, پیراهن کوتاه, لباس مجلسی ..... معمول اینه که برای سرشانه ی تاپ اول وسط شونه رو پیدا میکنیم و بعد از وسط ... راهنمای دوخت دو لباس مجلسی زیبای زنانه با یک الگو 1 . آموزش ... - رزبلاگ seenlibrary.rozblog.com/.../راهنمای-دوخت-دو-لباس-مجلسی-زیبای-زنانه-با-یک-الگو آموزش دوخت دو مدل لباس مجلسی با یک الگو رنگ سال 2016 - عکس 96|مد ... آموزش دوخت دو ... آموزش دوخت لباس مجلسی،تونیک و تاپ - آموزش خیاطی با الگو | خیاطی . .... ایرانسل آهنگ هوا دو نفرست با صدای علی عبدالمالکی · پیراهن حریر مجلسی زنانه 94 ... 35 .