مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، ایرج حریرچی در ارتباط با تب کریمه کنگو اظهارداشت: این بیماری در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و این بیماری کاملاً تحت کنترل است.

وی افزود: همانطور که قبلاً نیز اعلام شده است از بیست سال پیش که اولین مورد بیماری در کشور دیده شد، این بیماری رصد می شود. داروی این بیماری در کشور موجود است و مبتلایان به این بیماری در هرسال به صورت رایگان درمان می شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنان تأکید کرد: مردم باید از گوشت هایی که از مراکز متعبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه می شود استفاده کنند و از خرید گوشت ذبح مستقیم خودداری کنند.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت مراقبت های بهداشتی درمانی را براساس پروتکل های موجود انجام می دهد و مردم نگران نباشند.



لینک منبع :مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند

مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-رایگان-درمان-می‌شوند‎Cached1 ژوئن 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملاً تحت کنترل است، ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند - خبرگزاری موج www.mojnews.com/.../161210-مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-رایگان-درمان-می-شوند‎Cached31 مه 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملاً تحت کنترل است، ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند www.javanonline.ir/.../مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-رایگان-درمان-می‌شوند‎Cached31 مه 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملاً تحت کنترل است، ... آنا | مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند www.ana.ir/news/223939‎Cached31 مه 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملا تحت کنترل است، ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند - تفریحی taffrihi.ir/news/13428‎Cachedسخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملاً تحت کنترل است، گفت: مبتلایان به ... خبرگزاری آریا - مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند www.aryanews.com/.../مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-رایگان-درمان-می‌شوند‎Cached1 ژوئن 2017 ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند. خبرگزاری آریا - سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند - جام جم آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14962686600663‎Cached1 ژوئن 2017 ... سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه کنگو در کشور نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این بیماری کاملاً تحت کنترل است، ... کاهش شمار مبتلایان به تب کریمه کنگو در کشور/ تمام این بیماران ... www.yjc.ir/.../کاهش-شمار-مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-در-کشور-تمام-این-بیماران-رایگان-درمان-می-شوند‎Cached29 مه 2017 ... سخنگوى وزارت بهداشت گفت: موارد اخیر به جز یک مورد که ناشى از بى احتیاطى بوده، ... کاهش شمار مبتلایان به تب کریمه کنگو در کشور/ تمام این بیماران رایگان درمان می شوند ... اعمال سلیقه شخصی سد راه درمان بیماران سرطانی می‌شود ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می شوند - روزنامه شهروند | خبر ... khabarfarsi.com/u/39253754 31 مه 2017 ... شهروند| مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می شوند. ... گویا اظهار کرد: موارد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو و نیز موارد مرگ ناشی از آن امسال ... مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند - روزنامه شهروند shahrvand-newspaper.ir/.../مبتلایان-به-تب-کریمه-کنگو-رایگان-درمان-می‌شوند‎Cachedشهروند| «مبتلایان به تب کریمه کنگو رایگان درمان می‌شوند.» این خبری است که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد و این اطمینان خاطر را داد که موارد ابتلا به تب کریمه ...