مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لاغری و تناسب اندام با نوشیدن آب

– بدن بدون آب درست عمل نمی ‌کند و به طور مؤثر به سوخت و سوز چربی‌ها نمی ‌پردازد.

لاغری و تناسب اندام با نوشیدن آب

– کمبود آب در بدن در اثر مصرف کمتر از نیاز آن، خود را به صورت اضافه وزن ظاهری نشان خواهد داد.

– برای رهایی از آب‌های زاید و مزاحم بین سلولی باید آب بیشتری بنوشید.

جهت کاهش وزن، نوشیدن آب ضروری است، ولی چقدر آب کافی است؟

به طور متوسط هر انسانی به نوشیدن هشت لیوان آب در شبانه روز احتیاج دارد، این یعنی حدود دو لیتر آب آشامیدنی، با این حال،‌ افرادی که اضافه وزن دارند به ازای هر ۵/۱۲ کیلو اضافه وزن احتیاج به نوشیدن یک لیوان آب اضافی دارند. اگر شما ورزش می‌ کنید، یا یک روز گرم و خشک تابستان را بیشتر زیر نور خورشید پشت سر می ‌گذارید میزان مصرف آب نیز باید به تناسب افزایش یابد.

آب نوشیدنی شما بهتر است خنک باشد( نه خیلی سرد) چون آب خنک بهتر جذب سیستم می‌ شود تا آب گرم و شاید به همین دلیل است که همه ما نوشیدن آب خنک را ترجیح می ‌دهیم. همچنین شواهدی وجود دارد که اثبات می ‌کند، نوشیدن آب خنک در واقع به سوخت و سوز کالری‌ها هم کمک می‌ کند.

وقتی بدن میزان مورد نیاز آبی را که برای عملکردش در سطح مطلوب لازم است دریافت کند، تمام مایعات تداوم بخش حیات در آن به غلظت مطلوب و متوازن می‌ رسند. زمانی که این اتفاق بیفتد شما به قله موفقیت زیستی دست یافته‌اید. این به این معنی است که: فعالیت غده اندوکرین بهبود پیدا می ‌کند. بازدارندگی دفع مایعات بین سلولی متوقف می‌ شود، چون دیگر آب ذخیره شده‌ای در بدن وجود ندارد.

چربی بیشتر به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف می ‌شود، چون کبد برای متابولیسم چربی‌های ذخیره شده کاملا آزاد است.

چنانچه شما نوشیدن آب کافی را متوقف کنید، مایعات بدنتان مجدداً از حالت تعادل مطلوب خارج می ‌شود، و شما ممکن است، بازدارندگی دفع مایعات را دوباره تجربه کنید و باز شروع به چاق شدن کنید، و احساس تشنگی طبیعی خود را از دست بدهید. برای درمان این عوارض لازم است مجدداً سعی کنید قله موفقیت زیستی را فتح کنید.



لینک منبع :لاغری و تناسب اندام با نوشیدن آب

لاغری و تناسب اندام با نوشیدن آب - مریم جراح زاده www.jarahzadeh.com/.../1614-لاغری-و-تناسب-اندام-با-نوشیدن-آب.html‎Cachedبه طور متوسط هر انسانی به نوشیدن هشت لیوان آب در شبانه روز احتیاج دارد، این یعنی حدود دو لیتر آب آشامیدنی، با این حال، افرادی که اضافه وزن دارند به ازای هر 5/12 ... آب لاغری | کی و چقدر نوشیدن آب موجب لاغری می شود - نمناک namnak.com/زمان-نوشیدن-آب-برای-لاغری.p29685‎Cachedنمناک سبک زندگیتناسب اندام زمان نوشیدن آب برای لاغری ... آب نیستید؟ سعی کنید با آب معدنی یا خوردن میوه جات و سبزیجات آبدار جایگزینش کنید. آب برای لاغری ... Images for لاغری و تناسب اندام با نوشیدن آب حفظ تناسب اندام با نوشیدن آب | تناسب اندام | مقالات - اسلیم فکتوری slimfactory.ir/مقالات/تناسب-اندام/حفظ-تناسب-اندام-با-نوشیدن-آب‎Cachedمجموعه ی اسلیم فکتوری در صدد برآوردن تمامی نیازهای مشتریان و مراجعه کنندگان خود می باشد. به این خاطر در اسلیم فکتوری شما کاملا تحت مراقبتهای لاغری پوستی و ... با نوشیدن این آب، هم شکم تان صافِ می شود، هم پهلوهایتان آب - تی وی پلاس plus.ir/.../با-نوشیدن-این-آب-هم-شکم-تان-صاف-می-شود-هم-پهلوهایتان-آب‎Cachedبا نوشیدن این آب، هم شکم تان صافِ می شود، هم پهلوهایتان آب ... شکم هایی شش تکه وتناسب اندامی رویایی؛ هدیه این ورزش جدید و پرطرفدار در ایران. ۱۲۲. 05:23 ... شوک زدگی چاقالوهای بچه معروف تهران در مدرن ترین کلینیک لاغری شهر/جدیدترین متد و. ۳۶. چرا زیاد نوشیدن آب لاغر می کند؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/drinkingwater.html‎Cached Similarحال ما به شما می گوییم که نوشیدن حداقل ۸ لیوان آب در روز چگونه باعث لاغری می شود: ۱ - غذا را هضم می کند. آب برای ... ۴- با نوشیدن آب کافی، نیازی به نوشابه های گازدار نخواهید داشت. این نوشابه ها دارای شکر، ... تغذیه و تناسب اندام. بعد از ورزش کردن ، چه می ... تاثیر نوشیدن آب برای لاغری و کاهش وزن - مجله سلامت www.majalesalamat.com/.../drinking-water-helps-with-weight-loss/‎Cached10 جولای 2017 ... این مقاله شرح می‌دهد که چگونه نوشیدن آب می‌تواند به لاغری کمک کند. ... نوشیدن آب بیشتر با کاهش مصرف کالری و عدم ابتلا به افزایش وزن پیوند خورده ... آب گرم بنوشید تا لاغر شوید! » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=1465‎Cached Similarنوشیدن آب گرم، مخصوصاً‌ در صبح، به سلامتی بدن، هضم و کاهش مواد زائد بدن، کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که در وعده صبح، آب گرم همراه با لیمو یا چای نوشیده ... با نوشیدن این آب، هم شکم تان صافِ می شود، هم پهلوهایتان - آپارات ► 5:06www.aparat.com/v/BZzyN/با_نوشیدن_این_آب،_هم_شکم_تان_صافِ_می_شود، May 20, 2015 - 5 min با نوشیدن این آب، هم شکم تان صافِ می شود، هم پهلوهایتان ... پزشکی · رژیم لاغری · لاغری و تناسب اندام · تی وی پلاس ریتم زندگی · rezhim ... کم کردن وزن با نوشیدن آب - آپارات ► 1:57www.aparat.com/v/mqrHN/کم_کردن_وزن_با_نوشیدن_آب May 29, 2017 - 2 min آشپزباشی http://ashpazbashy.com/s/2p کم کردن وزن با نوشیدن آب کاهش وزن , لاغری , سلامت رژیم غذایی و تناسب اندام , آشپزباشی.