مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید

امروزه استرس به یکی از اجزای جداناپذیر زندگی تبدیل شده است.استرس های روزانه مانع از انجام فعالیت های افراد به درستی می شوند.

در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید

از این رو دانستن روشی برای برطرف کردن استرس موضوعی ضروری است.در این مطلب قصد داریم شما را با تکنیکی آشنا کنیم که بتوانید استرس خود را در کمتر از ۵ دقیقه رفع کنید.

تنفس با یک سوراخ بینی

تنفس با یک سوراخ بینی تکنیک سنتی است که برای باز شدن کانال‌های مسدود شده‌ انرژی بکار می‌رود. تنها کافی است راحت بنشینید و پشتتان را صاف نگه دارید به طوری که شانه‌ها به سمت عقب باشند.سوراخ سمت چپ بینی خود را با انگشت اشاره و میانی دست چپ بسته و با سوراخ راست بینی یک نفس عمیق بکشید. سپس سوراخ سمت راست را بسته و نفستان را از سمت چپ خارج کنید.

این کار را یک تا سه دقیقه تکرار کنید تا حس کنید انرژی‌تان احیا شده و نگرانی‌تان از بین رفته است.

یک فنجان چای سبز

چای سبز دارای آنتی اکسیدانی است که به کاهش استرس و نگرانی کمک می‌کند. به علاوه این نوشیدنی گرم دارای ماده‌ای به نام «اپی گالوستاچین گالت» است که حس آرامش را تقویت می‌کند.

شمارش معکوس

درحالی که تمرکزتان روی شمارش است و فرضاً به این می‌اندیشید که شش قبل از هفت بود یا بعد از آن، به سختی می‌توانید به نگرانی خود فکر کنید. هر چند بار که لازم دیدید این کار را تکرار کنید.

گوش دادن به موسیقی دلخواه

آیا طرفدار سبک جاز هستید؟ یا به موسیقی‌های پاپ علاقه‌مندید؟ به هر حال از هر سبکی که لذت می‌برید، به همان آهنگ گوش دهید. این موسیقی حال روحی شما را تغییر می‌دهد که این برای گذشتن از موضوعی که نگرانتان کرده لازم است.

تلقین‌های مثبت

تکرار کردن آنچه که می‌خواهید اتفاق بیفتد و آنچه در سر می‌پرورانید، برای شما معجزه می‌کند. تنها کافی است آن را زمزمه کنید و فقط خودتان آن را بشنوید. مثلا به دست‌شویی بروید و در آینه به چشمان خود خیره شوید و بگویید «من در این مصاحبه موفق خواهم شد» و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.



لینک منبع :در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید

در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/238680_در-کمتر-از-5-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید.html/‎Cached21 آوریل 2017 ... امروزه استرس به یکی از اجزای جداناپذیر زندگی تبدیل شده است.استرس های روزانه مانع از انجام فعالیت های افراد به درستی می شوند.از این رو دانستن ... در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید | Hendevaneh.com hendevaneh.com/در-کمتر-از-5-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید/ 21 آوریل 2017 ... در این مطلب قصد داریم شما را با تکنیکی آشنا کنیم که بتوانید استرس خود را در کمتر از 5 دقیقه رفع کنید. تنفس با یک سوراخ بینی تنفس با ... در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید - TopBlogg.com https://www.topblogg.com/.../در-کمتر-از-5-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید‎Cachedgraphicstock.com. در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید. امروزه استرس به یکی از اجزای جداناپذیر زندگی تبدیل شده است.استرس های روزانه مانع از انجام فعالیت ... در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید - سایت ofest.ir/125409.html‎Cached2 جولای 2017 ... امروزه استرس به یکی از اجزای جداناپذیر زندگی تبدیل شده است.استرس های روزانه مانع از انجام فعالیت های افراد به درستی می شوند.از این رو دانستن ... در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید | سلامتی vista.ir/news/.../در-کمتر-از-۵-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید‎Cachedاسترس های روزانه مانع از انجام فعالیت های افراد به درستی می شوند. در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید از این رو دانستن روشی برای برطرف کردن استرس موضوعی ... در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید | خبرگزاری سلامتی ... parsipoo.ir/news/.../در-کمتر-از-۵-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید/‎Cached1 ژوئن 2017 ... در کمتر از ۵ دقیقه استرس خود را رفع کنید. از این رو دانستن روشی برای برطرف کردن استرس موضوعی ضروری است.در این مطلب قصد داریم شما را با ... در کمتر از 5 دقیقه استرس خود را رفع کنید | | دکتر لیست doctorlist.ir/در-کمتر-از-5-دقیقه-استرس-خود-را-رفع-کنید/ 21 آوریل 2017 ... پیشنهاد سردبیراحساس پادشاهی با راجا یوگاطرز صحیح مصرف مواد غذایی در کتاب قوانین غذا7 منبع غذایی به غیر از گوشت برای تامین پروتئین ... در کمتر از یک دقیقه استرس خود را کاهش دهید | اخبار شایان طب news.shayan-medicine.com/در-کمتر-از-یک-دقیقه-استرس-خود-را-کاهش-ده/‎Cachedبرای ۵ تنفس اول، بر احساسات منفی خود تمرکز کنید و اجازه دهید همه ی آن ها با هر بازدم خارج شوند. برای مجموعه ی ... این کار در کمتر از ۲ دقیقه به کاهش استرس کمک می کند. کهیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کهیر‎Cached Similar۱ عوامل; ۲ انواع کهیر; ۳ ارتباط استرس با کهیر; ۴ تشخیص کهیر; ۵ درمان; ۶ منابع ... کهیر حاد می‌تواند کمتر از یک تا ۶ هفته به طول بینجامد، در حالی که کهیر مزمن بیش از ... در اکثر موارد تعیین علت این نوع کهیر آسان بوده و با رفع این علت کهیر بهبود می‌یابد. ... با عامل ایجاد کننده است؛ یعنی باید کاملاً در برابر سرما از خود محافظت کنید. روشهایی برای کاهش سریع استرس - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../ways5-reduce-stress.html‎Cachedزمانی که بر روی احساسات خود تمرکز می‌کنید، توجه کمتری به گذر زمان خواهید داشت. نفس عمیق بکشید ۵ دقیقه استراحت کنید و روی تنفس خود تمرکز داشته‌باشید.