مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران

حرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ببرند.

حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران

در ماه رمضان بیشتر افراد، باشگاه رفتن و ورزش کردن خود را ترک می کنند ولی خوب است که با انجام این تمرین های ساده، به ورزش کردن خود ادامه دهند.

حرکات مناسب برای ماه رمضان:

۱ـ حرکت وزنه زدن با عضله دو سر بازواین حرکت را هر روز انجام دهید. از وزنه‌های سبک‌تر استفاده کنید. مراقب آرنج‌های خود باشید و آنها را آرام خم کنید.

۲ـ حرکت خم شدن به سمت دو طرف بدن

می‌توانید در حال انجام این حرکت یک وزنه نیز درد ست بگیرید. این حرکت به انعطاف‌پذیری ستون فقرات کمک می‌کند.

۳ـ حرکت اسکاتاین حرکت را می‌توانید هر روز انجام دهید. به حالت نشسته پایین می‌روید و دوباره بالا می‌آیید. اسکات بر روی عضلاتی زیادی کار می‌کند.

۴ـ حرکت بلند کردن یا از بغلاین حرکت باعث می‌شود که تعادل بدن افزایش یابد. در این حرکت بر روی یک طرف بدن دراز می‌کشید و پای خود را بلند می‌کنید و به روی بدن برمی‌گردانید. این حرکت بر روی عضلات لگن کار می‌کند.

۵ـ حرکت لانثرحرکت لانثر بر روی عضلات باسن کار می‌کنند. می‌توانید یک وزنه نیز در دست بگیرید تا تاثیر این حرکت بیشتر شود.

۶ـ حرکت لت از جلواین حرکت برای ورزیده کردن عضلات بالا تنه و کمر بسیار مفید است.

بهتر است حرکات کششی را نیز به برنامه خود اضافه کنید. این کار باعث افزایش آرامش ذهنی نیز می‌شود. حتما قبل از انجام حرکات بدن را گرم کنید و بعد از آن بدن را سرد کنید.

در زمان افطار و سحر خوب آب بنوشید. آب نارگیل نیز نوشیدنی مناسبی برای ماه رمضان است زیرا الکترولیست بدن را تامین می‌کند. بهتر است میزان مصرف کافئین را محدود کنید. در ماه رمضان باید برنامه غذایی، خواب و ورزش دقیقی داشته باشید تا تعادل حفظ شود.



لینک منبع :حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران

حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/253307_حرکات-ورزشی-مناسب-برای-روزه-داران.html/‎Cached30 مه 2017 ... حرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ... Images for حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران چطور در ماه رمضان ورزش کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../exercise2-during-ramadan.html‎Cached Similarاز آنجا که امسال نیز ماه مبارک رمضان با تابستان همزمان شده است، روزه‌داران باید قدری ... تداوم ورزش، راهی مناسب برای سلامت و لذت بردن بیشتر از این ماه است. ... بهترین ورزش در طول ماه رمضان، شنا و پیاده روی و ورزش‌های هوازی پس از صرف افطار است، چرا که از ... حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران | Hendevaneh hendevaneh.com/حرکات-ورزشی-مناسب-برای-روزه-داران/‎Cachedحرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ببرند. در ماه رمضان ... ۸ توصیه ساده برای ورزش روزه داران - آفتاب www.aftabir.com/.../۸-توصیه-ساده-برای-ورزش-روزه-داران‎Cached Similar6 جولای 2014 ... ... داشتن آگاهی های مناسب در این زمینه باعث می شود تا روزه داران علاوه بر بعد ... انجام تمرینات سبک ورزشی بویژه حرکات کششی چند ساعت بعد از افطار ... حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران + متن کامل - مطالب جالب و تازه mihanwebgardi.ir/fa/content/472‎Cachedحرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ببرند. در ماه رمضان ... حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران - تفریحی taffrihi.ir/news/11200/‎Cached30 مه 2017 ... حرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ... حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39182420 30 مه 2017 ... حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران. سرویس سلامت جوان ایرانی به نقل از دکتر سلام: حرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند ... علم ورزش | تغذیه مناسب و بهترین زمان ورزش در ماه رمضان چیست؟ www.elmevarzesh.com/nutritional-issues-in-the-month-of-ramadan-and-sport/‎Cached Similar28 مه 2017 ... اگر روزه می‌گیرید و تمرین شما بدنسازی یا هر ورزش دیگری است، بهتر است در ... جبران کمبود انرژی ورزشکاران روزه دار در فاصله زمانی افطار تا خواب هستند. ... قوای جسمانی در ماه مبارک رمضان، از انجام حرکات ورزشی سنگین اجتناب کنند. حرکات ورزشی مناسب برای روزه داران - مرجع اخبار فارسی www.newsref.ir/حرکات-ورزشی-مناسب-برای-روزه-داران/‎Cached30 مه 2017 ... حرکت های ورزشی مناسب برای ماه رمضان، به روزه داران کمک می کند تا در طول این ماه عزیز، فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و سلامتی بدن خود را بالا ...