مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست!

بر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ می‌گذارند. 

روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست!

این کار باید یک بار ناشتا و یه بار قبل از خواب باید انجام شود. فرد ابتدا احساس سرما و بعد احساس گرما خواهد کرد.

این درمان به خواب بهتر، هضم آسانتر مواد غذایی و بهبود خلق و خو کمک می‌کند. در عین حال سبب جوانی و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. این روش طب سنتی درمان مناسبی برای بیماری‌های تنفسی، قلبی عروقی، آسم، برونشیت، آرتریت، پرفشاری و افت فشار خون است. البته باید هشدار داد این روش برای خانم‌های باردار و افراد مبتلا به صرع و اسکیزوفرنی مناسب نیست.



لینک منبع :روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست!

روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! salamati.ir/2017/06/.../روی-این-ناحیه-از-گردنتان-یخ-بگذارید-نتی/‎Cached2 ژوئن 2017 ... بر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! www.eghtesadnews.com/.../170769-روی-این-ناحیه-از-گردنتان-یخ-بگذارید-نتیجه-این-کار-باور-کردنی-نیست‎Cached4 ژوئن 2017 ... بر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! khabarfarsi.com/u/39338062 3 ژوئن 2017 ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! ... انتظارات از طرح تحول سلامت در دور دوم ریاست جمهوری روحانی .... این اختلاف ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! yjcnews.ir/search/?...روی+این+ناحیه...گردنتان+یخ+بگذارید.+نتیجه+این+کار+باور+کردنی+نیست%21‎Cachedریختن «شربت‌ معده» در روغن‌های سرخ کردنی/زولبیا و بامیه را از مراکز مجاز خریداری کنید محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران با اشاره به استفاده از شربت ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! khoubi.ir/news/138370‎Cachedبر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ می‌گذارند. \nروی این ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! monitor.shafaqna.com/FA/IR/9423279‎Cachedروی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! ... متقاضیان ویزای آمریکا باید فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی‌ را اعلام کنند. - ایلنا ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! ir.infrc.com/news/559159‎Cachedزوایای طرح "توزیع مواد مخدر دولتی" برای وزارت بهداشت روشن نیست ... مراقب بیماری های ناشی از مصرف زیاد خام این خوراکی باشید ! روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! www.espeli.ir/.../روی+این+ناحیه+از+گردنتان+یخ+بگذارید.+نتیجه+این+کار+باور+کردنی+نیست%21‎Cachedبر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ می‌گذارند. روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست! ivnews.ir/news/355683‎Cachedبر اساس طب سوزنی چینی ناحیه‌ای بین گردن و سر «فونگ فو» نامیده می‌شود. حکمای طب سوزنی چین فرد را به شکم می‌خوابانند و روی این ناحیه یخ می‌گذارند. شفاف سازی: انسان ، زندگی و علم - طریقه نمونه گیری خلط از بیمار tb - پرستاری arashkoonani.blogfa.com/post-24.aspx‎Cachedنمونه اول در اولین مراجعه بیمار- نمونه دوم صبح زود روز بعد –نمونه سوم در زمان تحویل دو نمونه ... روی این ناحیه از گردنتان یخ بگذارید. نتیجه این کار باور کردنی نیست!