مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟

اغلب اوقات افرادی که با حشرات رابطه ای مسالمت آمیز دارند و از گزند آنها در امان هستند مورد غضب گروهی قرار می گیرند که دائماً درگیر جای گزیدگی هستند.

کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟

این اتفاق یک دلیل کاملاً بیولوژیکی دارد. در واقع، حشرات به شکل کاملاً شگفت انگیزی سراغ افرادی با گروه O یا A می روند. بر اساس نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، حشرات علاقه چندانی به گروه خونی B ندارند.

علاوه بر این، وجود باکتری های مختلف بر سطح پوست انسان موجب پخش شدن رایحه ای خاص در هوا می شود که توسط حشرات درک می شود. همین رایحه موجب می شود پوست برخی افراد برای حشرات لذیذتر باشد. هم چنین برخی ترکیبات طبیعی همان گونه که باعث جذب حشرات می شود می تواند آنها را دفع نیز بکند.

دیگر عامل قابل توجه در این مسئله، عرق بدن است. کارشناسان می گویند: ورزشکاران و آنهایی که در اثر فعالیت فیزیکی تعریق بیشتری دارند، عمیق تر و بیشتر از دیگران نفش می کشند و این یعنی تولید میزان بیشتری گاز دی اکسید، گازی که به شدت مورد حشرات است. در واقع، هرچه تعریق بدن بیشتر باشد احتمال نشستن حشرات روی پوست بیشتر می شود.

جالب است بدانید، رنگ لباس هم می تواند احتمال گزیدگی را افزایش یا کاهش دهد. بر این اساس، حشرات به رنگ های گرم توجه بیشتری نشان می دهند. آخرین عامل جذب حشرات، باکتری هایی است که در غوزک و کف پا جمع می شوند؛ همین باکتری های این دو ناحیه را به بهشت حشرات بدل کرده است. اگرچه نمی توان به طور کلی از گزیدگی فرار کرد؛ ولی با نگاهی با این عوامل می توان تا حدی احتمال آن را کاهش داد.



لینک منبع :کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟

کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - دانستنی ها - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است-‎‎Cached3 ژوئن 2017 ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ . سلامت نیوز: رفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذ تر است؟‎ - پارسینه www.parsine.com/fa/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذ-تر-است‎‎Cached3 ژوئن 2017 ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذ تر است؟ . رفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام حشرات را مهمان ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - مردم نو www.zanjannews.com/.../13591-کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است؟‎Cached5 ژوئن 2017 ... رفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می‌شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام. کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149656050017929‎Cachedرفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام حشرات را مهمان خانه ها می کند؛ حشراتی که با نیش ها و صدایشان ما را آزار می دهند؛ اما ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - خبرگزاری تسنیم 192.99.239.193/fa/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است‎Cachedرفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام حشرات را مهمان خانه ها می کند؛ حشراتی که با نیش ها و صدایشان ما را آزار می دهند؛ اما ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ / شخصیت ... - آفتاب aftabnews.ir/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است‎-شخصیت-مشکی‌پوشان-را-بهتر-بشناسید-توقف-رشد-سلول‌های-سرطانی-با-م...‎Cached3 ژوئن 2017 ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ / شخصیت مشکی‌پوشان را بهتر بشناسید/ توقف رشد سلول‌های سرطانی با مصرف سیب/ خرما؛ عینک طبیعی ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ / شخصیت ... - خبر اول www.khabareavval.com/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است‎-شخصیت-مشکی‌پوشان-را-بهتر-بشناسید-توقف-رشد‎Cached3 ژوئن 2017 ... **آیا می‌دانستید حشرات به شکل کاملاً شگفت انگیزی سراغ افرادی با گروه O یا A می‌روند و بر اساس نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - خبر مهم khabarmohem.com/.../کدام-گروه-خونی-برای-حشرات-لذیذتر-است-935469.html‎Cached8 ژوئن 2017 ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟گیل نگاه : رفته رفته به فصل هجوم حشرات نزدیک می شویم؛ تابستانی که همراه با گرما انواع و لقسام حشرات ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - تسنیم | خبرپو khabarpu.com/k.php?u=2qnYr9in2YUg2q/.../igI4...‎Cached3 ژوئن 2017 ... کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ - تسنیم | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. میهن مگ - کدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ / شخصیت شناسی ... https://mihanmag.com/.../کدام_گروه_خونی_برای_حشرات_لذیذتر_است؟___شخصیت_شناسی_افراد_از_روی_رنگ__سیب_بخورید_تا_سرط...‎Cachedکدام گروه خونی برای حشرات لذیذتر است؟ / شخصیت شناسی افراد از روی رنگ/ سیب بخورید تا سرطان نگیرید/ درمان افسردگی و اضطراب با طب سوزنی. شنبه, 13 خرداد ماه ...