مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدر

شعر درباره روز پدر کودکانه زیبا و خواندنی برای تبریک گفتن به باباهای مهربون

شعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدرشعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدر

پدر خوب من

ای فدای روی همچون ماه تو
گشته ام من واله و شیدای تو

تکیه گاه من تویی هان ای پدر
ای پدر کی میشوم همتای تو؟

گر تو می بینی که شعری گفته ام
دوست دارم پا گذارم جای تو

گرچه می نتوان که جا پایت گذاشت
لیک رسوا می شود بدخواه تو

آب دریا را اگر نتوان کشید
میتوان نوشید از دریای تو

ای پدر با من بگو درد دلت
تا که من مرهم نهم غمهای تو

ای پدر پشت و پناه من تویی
پشت من گرم است از گرمای تو

ای پدر خونی که در پود من است
قطره قطره میکنم اهدای تو

روشنی بخش چراغ خانه ای
میستایم روح استغنای تو

کودکانت چون نهالی رسته اند
هست مادر مامن و ماوای تو

ای پدر روزت مبارک ای پدر
من چه دارم تا بریزم پای تو؟

شعر کودکانه برای روز پدر

جشن گل و ستاره

میاد دوباره روز

جشن گل و ستاره

چه روز خوب و شادی

وای چه صفایی داره

روز پدر می رسه

شاد می شه بابای من

برای او می خرم

یه شاخه گل، یه پیرهن!

می گم مبارک باشه

روز پدر بابا جون

الهی زنده باشی

ای پدر مهربون



لینک منبع :شعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدر

Images for شعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدر شعر روز پدر - بیتوته www.beytoote.com/art/song/father1-day-poem.html‎Cached Similarاس ام اس روز پدر پیامک روز مردشعر روز پدر شعر برای تبریک روز پدر شعر تبریک روز پدر ,شعر روز پدر مبارک,شعر برای روز پدر. شعر کودکانه برای روز پدر - بیتوته www.beytoote.com/baby/fiction.../father-poems-children.html‎Cached Similarاس ام اس روز پدر پیامک روز روز پدر پیامک روز پدر پیام روز پدر,شعر تبریک روز پدر ,شعر برای روز پدر,آهنگ روز پدر,تبریک روز پدر,شعر کودکانه برای روز پدر,شعر ... شعرهای بسیار زیبای روز پدر - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_6420.html‎Cachedای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی ... شعرهای بسیار زیبای روز پدر .... اس ام اس و جمله های بسیار زیبا درباره روز پدر. شعر روز پدر مبارک : اشعار زیبا برای تبریک روز پدر - کوکا www.coca.ir/happy-father-day-poems/‎Cachedشعر و اشعار جدید و زیبا و قشنگ برای تبریک روز پدر، شعر روز پدر مبارک بابای مهربانم، متن و شعر به مناسبت تبریک روز پدر مبارک. شعر روز پدر کودکانه : شعر کوتاه زیبا درباره روز پدر - کوکا www.coca.ir/father-day-poems-children/‎Cachedشعر کوتاه درباره روز پدر ، شعر درباره روز پدر کودکانه زیبا و خواندنی برای تبریک گفتن به باباهای مهربون ، شعر کودکانه به مناسبت روز پدر. گنجینه - شعر زیبا درباره پدر ganjine88.blogfa.com/post/649/شعر-زیبا-درباره-پدر‎Cached Similarگنجینه - شعر زیبا درباره پدر - فصلنامه قرآنی _ علمی _ فرهنگی. ... زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز شعر کودکانه تبریک روز پدر - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/67918/nursery-rhyme-happy-father-day/‎Cachedشعر کودکانه تبریک روز پدر | شعر کودکانه برای روز پدر ، شعر روز پدر ، روز پدر ، پیامک روز پدر ، پیام روز پدر ، شعر تبریک روز پدر ، شعر برای روز پدر. مجموعه شعر کودکانه روز پدر برای بچه های مهد کودک – کودک سیتی ... https://www.koodakcity.com/khordsal/.../sher-koodak-fathers-day/‎Cachedبابای خوب و نازم عزیز و دلنوازم تو نعمت خدایی تو خوب و با وفایی خدا ترا نگهدار که میروی سر کار قرآن پاک و روشن گفته است از تو با من حرف ترا دهم گوش. الهی زنده ... شعر روز پدر و تولد حضرت علی (ع) | ستاره setare.com/fa/news/10695/شعر-روز-پدر-و-تولد-حضرت-علی-ع‎Cachedمجموعه‌ای از شعر روز پدر و شعر در مورد تولد حضرت علی (ع) را جمع‌آوری کردیم تا بتوانید این ... بیماری‌ها · طب سنتی · زنان و زایمان · کودکان · سالمندان · تناسب اندام · حرکت‌درمانی ... اشعار کوتاه مرتبط با روز پدر و تولد حضرت علی (ع) .... شعر درباره ی روز پدر ، شعر روز پدر مبارک ، تبریک روز پدر ... ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود.