مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون

عکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر فراز جنگل های آمازون

کوکا : سانتیاگو بورخا لوپز خلبان هواپیما این عکس های هوایی وحشتناک از طوفان و رعد و برق در آسمان شب را از جنگل های بارانی آمازون گرفته و با ما به اشتراک گذاشته است.

مسیر این هواپیما از اروپا به اکوادور در آمریکای جنوبی بوده، هواپیما در حال حرکت از آمریکا به سمت اکوادور بوده که بر فراز کلمبیا این پدیده ی طبیعی شگفت انگیز رخ می دهد. آقای بورخا می گوید که تبحری در عکاسی ندارد و فقط در زمان مناسب این عکس های فوق العاده که مانند یک انفجار هسته ای به نظر می رسند را به تصویر کشیده است.

ابر های کومولونیمبوس اغلب از رشد ابر کومولوس بر روی یک سطح گرم ایجاد می شوند که می توانند مقدار انرژی برابر با 10 بمب هسته ای هیروشیما را در خود ذخیره کنند.

بورخا می گوید که دیدن این تصاویر هرگز باعث ترس او نشده اما از آن زمان به بعد همه جا دوربین خود را همراه دارد تا بتواند این چنین عکس های خاص و زیبا بگیرد.

این تصویر مقام سوم مسابقه ی نشنال جئوگرافیک 2016 را به دست آورده استاین تصویر مقام سوم مسابقه ی نشنال جئوگرافیک 2016 را به دست آورده استابر کومولونیمبوس می تواند انرژی به اندازه ی 10 بمب اتم هیروشیما در خود ذخیره کندابر کومولونیمبوس می تواند انرژی به اندازه ی 10 بمب اتم هیروشیما در خود ذخیره کندآسمان صاف میامیآسمان صاف میامیطوفان بر روی جنگل های آمازون کلمبیاطوفان بر روی جنگل های آمازون کلمبیااین تصاویر خیره کننده از طوفان توسط خلبان هواپیمایی که بر فراز ابر های کشور اکوادور بود گرفته شده استاین تصاویر خیره کننده از طوفان توسط خلبان هواپیمایی که بر فراز ابر های کشور اکوادور بود گرفته شده استابر کومولونیمبوس از رشد ابر کومولوس بر روی یک سطح گرم ایجاد می شودابر کومولونیمبوس از رشد ابر کومولوس بر روی یک سطح گرم ایجاد می شودهیچ کدام از مسافران این پرواز متوجه ی طوفان نشده بودندهیچ کدام از مسافران این پرواز متوجه ی طوفان نشده بودندآسمان صاف اکوادورآسمان صاف اکوادوراین پرواز بر فراز جنگل های آمازون کلمبیا به سمت اکوادور بوده است این پرواز بر فراز جنگل های آمازون کلمبیا به سمت اکوادور بوده است کومولونیمبوس تنها ابری است که می تواند تگرگ، رعد و برق و طوفان ایجاد کندکومولونیمبوس تنها ابری است که می تواند تگرگ، رعد و برق و طوفان ایجاد کند



لینک منبع :10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون

Images for 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون www.coca.ir/photos-lightning-storm-amazon/‎Cachedعکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر فراز جنگل های آمازون، عکس های ترسناک و دلهره آور عجیب از رعد و برق های زیبای آمازون. 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون ... tnews.ir/news/c59a83086274.html 5 آوریل 2017 ... آکاایران: 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون عکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر فراز ... 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون ... www.akabanoo.com/article/akafun/.../news20174522153173983.html‎Cachedعکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر فراز جنگل های آمازون. آکا ایران : سانتیاگو بورخا لوپز خلبان هواپیما این عکس های هوایی وحشتناک از طوفان و ... 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون irirani.ir/news/14133‎Cached13 مه 2017 ... عکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر فراز جنگل های آمازون کوکا : سانتیاگو بورخا لوپز خلبان هواپیما این عکس های هوایی ... رعد و برق بر فراز ابرها و بر روی جنگل آمازون + تصاویر - شهر مطلب shahrematlab.com/رعد-و-برق-بر-فراز-ابرها/‎Cachedرعد و برق بر فراز ابرها : عکس های جالب و دیدنی از رعد و برق های بزرگ و وحشتناک بر ... این عکس های هوایی وحشتناک از طوفان و رعد و برق در آسمان شب را از جنگل های بارانی آمازون ... زمان به بعد همه جا دوربین خود را همراه دارد تا بتواند این چنین عکس های خاص و زیبا بگیرد. ... lightning storm 10 1 رعد و برق بر فراز ابرها و بر روی جنگل آمازون + ... هیروشیما - جستجوگر اخبار تی نیوز mcp.mixna.ir/tags/هیروشیما 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون -آکا آکاایران : ... خوشرو: مطالبه مشروع امحاء سلاح های هسته ای توسط دولت های انگشت شماری نادیده ... نارگیل برق آمازون چرخ - سنگ زنی و پردازش www.moonlight.asia/construction/.../نارگیل-برق-آمازون-چرخ.html‎Cachedبرخی نه آب دارند و نه برق! , قتل با کمک بلندگوی هوشمند آمازون! , آش دوغ با گوشت ... 10 عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون , پرورش ... عکس های خفن ترسناک | سایت عکس aksss.ir/عکس-های-خفن-ترسناک/‎Cached19 ژوئن 2017 ... گلچین جدیدترین و خفن ترین عکس های ترسناک واقعی و فانتزی جهان … ۲۸ ژوئن ... جمجمه,جمجمه خفن برای پس زمینه,عکس پس. photo_2016-10-02_17-16- … ..... ۱۰ عکس خیلی وحشتناک و زیبا از رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون. مدلهای ژست عکاسی 96 - ایران نیوز irtcr.ir/search/?q=مدلهای%20ژست%20عکاسی%2096&page=12 یکی از امکاناتی که با انتشار iOS 10 پا به آیفون ها گذاشت، عکس برداری با فرمت ... رعد و برق های ترسناک بر فراز آمازون رعد و برق بر فراز ابرها : عکس های جالب و دیدنی از ... خلبان هواپیما این عکس های هوایی وحشتناک از طوفان و رعد و برق در آسمان شب را از .... عکس مدل کت تک پسرانه به رنگ آبی بسیار شیک و زیبا زیباترین مدلهای کت ...