مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند

دیالوگ های زیبا و به یاد ماندنی کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند

کوکا : جالب ترین دیالوگ ها و جملات بتمن در فیلم بتمن آغاز می کند

دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کنددیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند

_ بتمن به آلفرد: من می خواستم گاتهاما نجات بدم. من شکست خوردم!

_ بتمن به آلفرد: تا هر زمانی که طول بکشه من میخوام به مردم گاتهام نشون بدم که این شهر جایی برای جنایتکاران و افراد فاسد ندارد.

_ بتمن به والت: تو باید اون روی منم ببینی!

_ بتمن: من میخوام از همه ی شما تشکر کنم که امشب به اینجا اومدید و همه ی مشروبات الکلی من را تمام کردید.

_ بتمن به آلفرد: مگه نمیدونی خفاش ها شب کار هستن؟

_ بتمن به لوشس فاکس: من میخوام این وسیله را برای غارشناسی از شما قرض بگیرم!

_ بروس وین: اونا به ما گفتن که چیزی برای ترس وجود نداره اما یک شب پدر و مادرم به قتل رسیدند. من در سراسر جهان سفر کردم، سایه ها را جستجو کردم فقط یک چیز وحشتناک در تاریکی پیدا کردم که اصلا متوقف نمیشه و آن انتقامه!

_ اصلا مهم نیست که من در زیر ماسک چه کسی باشم کاری که انجام میدم من را تعریف میکنه!



لینک منبع :دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند

دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند - کوکا www.coca.ir/batman-begins-dialogues/‎Cachedدیالوگ های زیبا و به یاد ماندنی کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند جالب ترین دیالوگ ها و جملات بتمن در فیلم بتمن آغاز می کند. Images for دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news20176172033027817.html‎Cached17 ژوئن 2017 ... دیالوگ های زیبا و به یاد ماندنی کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند جالب ترین دیالوگ ها و جملات بتمن در فیلم بتمن آغاز می کند. دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند | دانلود ... king1post.xyz/دیالوگ-های-ماندگار-کریستین-بیل-در-فیلم-2/ 19 فوریه 2017 ... ۹-او نقشش در فیلم بتمن را به پدر … شدت شما را لاغر می کند . … های زیبا و ماندگار فیلم ها … سکانس های ماندگار سینما (۴۵) | محبوب ها. بایگانی‌ها [96] بتمن آغاز می‌کند :: دیالوگ - دانلود رایگان king1post.xyz/tag/96-بتمن-آغاز-می‌کند-دیالوگ/ دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند. www.coca.ir/batman- begins-dialogues … بیل در فیلم بتمن آغاز می کند … بتمن آغاز می کند. دیالوگ های ... دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند - آکابانو www.akabanoo.com/article/akafun/.../news20176172033027817.html‎Cachedدیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند - آکابانو. آکابانو: دیالوگ های دلپذیر و به یاد ماندنی کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند. آکا ایران ... دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند - آکابانو www.akabanoo.com/article/.../visua/news20176172033027817.html‎Cachedدیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند. به گزارش آکابانو: _ بتمن به آلفرد: من می خواستم گاتهاما نجات بدم. من شکست خوردم! _ بتمن به آلفرد: تا هر ... [46] بتمن آغاز می‌کند :: دیالوگ dialogue.blog.ir/post/46-بتمن-اغاز-می-کند‎Cached13 جولای 2016 ... [185] داستان خرس های پاندا... [184] جزء از ... [46] بتمن آغاز می‌کند ... [Batman Begins] [2005] [بتمن آغاز می کند] ... دیالوگ ماندگار ... کریستین بیل ... دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند 90fun.ir/.../دیالوگ-های-ماندگار-کریستین-بیل-در-فیلم-بتمن-آغاز-می-کند/ 23 مارس 2017 ... پایگاه اینترنتی 90 فان - دیالوگ های زیبا و به یاد ماندنی کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند کوکا : جالب ترین دیالوگ ها و جملات بتمن در ... دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند -آکا blue.mysterious.jp/ct/proxy/index.php?q... دیالوگ های ماندگار کریستین بیل در فیلم بتمن آغاز می کند. به گزارش آکاایران: _ بتمن به آلفرد: من می خواستم گاتهاما نجات بدم. من شکست خوردم! _ بتمن به آلفرد: تا هر ...