مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک

دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریکدیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک

زیباترین و جالب ترین دیالوگ ها و جملات باب اسفنجی

– باب اسفنجی: من زشت و مغرورم.

– باب اسفنجی: اگر تو خودتا قبول داشته باشی و کمی حقه بازی کنی همه ی رویاها به حقیقت تبدیل می شن.

– باب اسفنجی به آقای کرابز: این شرم آورترین چیزیه که تا به حال دیدید؟

– باب اسفنجی به پاتریک: من هیچ چیز متفاوتی در تو نمی بینم! اوه خدای من تو یک سیبل داری.

– باب اسفنجی: می دونی من احساس می کنم که بهتر شدم اما یادم نمیاد که اصلا چرا ناراحت بودم!

– پاتریک : من سال هاست بیدار میشم , میخورم , میخوابم , حس میکنم به استراحت نیاز دارم .

– پاتریک : باب دوباره اومدم یخچالتو قرض بگیرم .

باب : مگه یخچال خودت چشه؟

پاتریک : هیچی فقط خالیه :)

– پلانکتون: این دلقک (پاتریک) دقیقا چه فایده ای برای تیممون داره؟

باب اسفنجی: وفاداره پلانکتون. مگه نه پاتریک؟

پاتریک: آره

باب اسفنجی رو گیر آوردم.بیاین اینجاست!

– باب اسفنجی: الان توی چه سالی هستیم؟

پاتریک: سه شنبه ست

– باب اسفنجی: وای عجب عموی خوبی داری میشه بگی دیگه چی میگفت

پاتریک: نمیدونم چون اصلا من عمویی ندارم

– ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ : ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ ﺻﺪﺍﻡ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ؟

ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺎﺭﯾﮑﻪ

– ﺑُﺨﺘﺎﭘﻮﺱ : ﺣﯿﻒ ﮐﻪ ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﺎ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﻩ

– ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ ﺑﻪ ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﻣﻦ ﺯﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﺩﯼ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ !

ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﭼﺮﺍ ﺑﺪﺭﺩ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ، ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﻘﯿﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ

ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺣﺲ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ

– ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ : ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟؟؟

ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﺻﺒﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ



لینک منبع :دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک

Images for دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک | سایت تفریحی خنگولستان khengoolestan.com/دیالوگ-های-ماندگار-باب-اسفنجی-و-پاتریک/‎Cached Similarدیالوگهای شاهکار باب اسفنجی شلوار مکعبی ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ : ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ ﺻﺪﺍﻡ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ؟ ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺎﺭﯾﮑﻪ. همه چیز(^_^) - دیالوگ های کارتون باب اسفنجی girlbuty.mihanblog.com/post/11‎Cached Similarهمه چیز(^_^) - دیالوگ های کارتون باب اسفنجی - ... پاتریک:آخ جون.اون وقت من میتونم خودمو بخورم. پاتریک : من سال ... پاتریک: سه شنبه ست. باب: پاتریک چرا انقدر ... دیالوگ های ماندگار باب سفنجی و پاتریک - رمانخونه romankhone.ir/.../3660-دیالوگ-های-ماندگار-باب-سفنجی-و-پاتریک/‎Cachedباب اسفنجی و پاتریک در حال ترسوندناهالی بیکینی باتــــن :باب اسفنجـی : هوهـو من یه روحمپاتریک:من نمیدونم چیم|:همه بترسین. دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک - کوکا www.coca.ir/spongebob-and-patrick-dialogue/‎Cachedزیباترین و جالب ترین دیالوگ ها و جملات باب اسفنجی و دوستش پاتریک، دیالوگ های زیبا و خنده دار باب اسفنجی و پاتریک. دیالوگ باب اسفنجی - دیالوگ های ماندگار bestdialog.persianblog.ir/tag/دیالوگ_باب_اسفنجی‎Cached Similarدیالوگ باب اسفنجی - دیالوگ های ماندگار ... ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ : ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ تو ﻣﻌﻤﻮﻻ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟ ... پاتریک به باب اسفنجی:اگه نمی تونم دوستت باشم حداقل بذار یادگارى نگهت ... خنده دارترین دیالوگ باب اسفنجی؟ - پارک انیمه www.animpark.net/thread-19394.html‎Cached Similar5 ژوئن 2015 ... خنده دارترین دیالوگ های انیمیشن باب اسفنجی رو اینجا نوشتن بوگولید! ... اون جا که باب اسفنجی و پاتریک میرن خونه آقای خرچنگ بعدش اولین یه ... دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی - Home | Facebook https://www.facebook.com/دیالوگ-های-ماندگار-باب-اسفنجی-437177659760003/‎Cached Similarدیالوگ های ماندگار باب اسفنجی updated their cover photo. ... اون وقتی که باب اسفنجی اون جعبه جادو گری رو داشت پاتریک بهش گفت باب منو به یه شیشه مایونز ... جملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار 2 - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/sms.../133675-جملات،سخن-ها-و-دیالوگ-های-ماندگار-2‎Cached Similarجملات،سخن ها و دیالوگ های ماندگار دیالوگ های ماندگار جملات ماندگار سخنان ماندگار متن های خواندنی ناب ... باب اسفنجی:اااا پاتریک هواپیما از جنس طلانمیتونه پرواز کنه.‏ دیالوگ‌ های ماندگار - سایت تفریحی فان دون www.fundoon.ir/dialog-mandegar/‎Cached Similar19 آگوست 2015 ... دیالوگ های ماندگار و زیبا با عکس نوشته ی دیالوگ ها از فیلم های خارجی و ایرانی بهترین دیالوگ های باب اسفنجی و فیلم مارمولک دیالوگ های ماندگار. ... ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ ﺑﻪ ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﻣﻦ ﺯﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﺩﯼ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ ! ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ : ﭼﺮﺍ ﺑﺪﺭﺩ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ، ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﻘﯿﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ