مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و خنده دار روز ولنتاین

در ادامه جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و متن های خنده دار تبریک روز ولنتاین را مشاهده می کنید:

اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017

ما دخترا اصن راضی به زحمت نیستیم
شما پسرا به زحمت بیفتین برای ولنتاین
.
.
.
الکی مثلا دخترا مادی گرا نیستن


دیروز دوس پسرم با یه خط دیگه امتحانم کرد
منم با افتخار تو این امتحان رد شدم :)
هیچی دگ ولنتاین ندارم امسال :|


مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم


وای ولنتاین هم داره میرسه
به نظرتون چی بخرم واس عجقم که شوکه بشه ؟
.
.
.
الکی مثلا منم مخاطب خاص دارم


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ ﻣﻴﮕﻪ :
ﺷﻼﻡ ﻋﺸﻘﻢ ﺧﻮﻓﻲ ، ولنتاین میخوای ﺑﻼﻡ ﭼﻲ بخلی؟
پسره میگه : بسته آموزشی بالا بالا تا مثل آدم حرف بزنی!


خداشاهده بعد ولنتاین کسی بهم پیشنهاد بده!
جوری میزنمش که صداسگ بده


ولنتاین اعصاب ندارم هى بیاین بگین من و کادوم
من و عشقم
من و خرسم
من و شکلاتام
من و کوفت..
من و مرض..
از الان گفته باشم : بلاک


پسر است دیگر
از زور کادو ولنتاین ، دعوا راه می اندازد قهر می کند که ندهد
اما کور خونده است
دختر است دیگر ، می گیرد …


اینا که میگن ولنتاین و این مسخره بازی ها چیه
همونایی هستن که روز بعد از ولنتاین
چالش کادوی کی بهتره راه می‌ندازن


همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !
ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!


با تو از خاطره ها سرشارم
با تو تا آخر شب بیدارم
عشق من دست تو یعنی خورشید
گرمی دست تو را کم دارم
ولنتاینت مبارک گلم


دلم همچو آسمان پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید
شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند
عزیزم ولنتاین مبارک


ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش
که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد
روز عشق مبارک


ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست
ولنتاین مبارک


یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم
اما به شرط اینکه مواظبش باشی
نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی …


میدونی ولنتاین یعنی چی ؟
یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی
باید فقط به یه نفر دل ببنده
و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه


ولنتاین و اینجا نیستم
جایی میرم که بوی خاطره رو میده
اشیاء همونجا هستن
این ماییم که گذشتیم
تبریک میگم به رد پای خاطراتم


ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻧﯿﺴﺖ
ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ
ﻭ ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ…
ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻣﺒﺎﺭﮎ



لینک منبع :اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017

Images for اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017 اس ام اس تبریک ولنتاین 2017 - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/romantic-valentine2015-sms.html‎Cached Similarاس ام اس جدید تبریک ولنتاین اس ام اس مخصوص روز ولنتاین هدیه روز ولنتاین , اس ام اس روز عشق , پیامک روز عشق , اس ام اس خنده دار ولنتاین , کارت پستال ولنتاین ,اس ام اس تبریک ولنتاین , متن تبریک ولنتاین , جملات ... مجموعه: اس ام اس های جالب. اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017 - کوکا www.coca.ir/اس-ام-اس-عاشقانه-خفن-روز-ولنتاین/‎Cachedجدیدترین اس ام اس های عاشقانه و خنده دار روز ولنتاین، اس ام اس جدید تبریک ولنتاین، اس ام اس خنده دار و عاشقانه برای روز ولنتاین 2017، متن عاشقانه ولنتاین. اس ام اس مخصوص روز ولنتاین 2017 - دلبرانه delbaraneh.com/sms/sms-for-valentines-day-2017/‎Cachedولنتاین 2017. ... اس مخصوص روز ولنتاین ۲۰۱۷. دسته بندی : اس ام اس,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس مناسبتی ... من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها. اس ام اس ولنتاین زیبا و عاشقانه 96 - 2017 | اس ام اس عاشقانه ... lovelysms.ir/اس-ام-اس-ولنتاین-زیبا-و-عاشقانه-96-2017.html‎Cachedاس ام اس٬ اس ام اس تبریک٬ اس ام اس تبریک ولنتاین٬ اس ام اس عاششقانه ولنتاین٬ اس ام اس ... love 21 اس ام اس ولنتاین زیبا و عاشقانه 96 2017 ... اس ام اس خفن ولنتاین. اس ام اس عاشقانه و خفن تبریک ولنتاین 2017 - آکا - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news20174292033178416.html‎Cached29 آوریل 2017 ... جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و خنده دار روز ولنتاین، اس ام اس جدید تبریک ولنتاین، اس ام اس خنده دار و عاشقانه برای روز ولنتاین 2017، متن عاشقانه ... اس ام اس عاشقانه 2016 - سری 2 - نمناک namnak.com/اس-ام-اس-ولنتاین-2016.p26708‎Cachedاس ام اس ولنتاین و اس ام اس جدید ولنتاین و ولنتاین 2016 و جدیدترین اس ام اس ولنتاین و پیامک ولنتاین را در نمناک بخوانید. ... متن های زیبای تبریک ولنتاین. اس ام اس های عاشقانه و خنده دار تبریک ولنتاین 2016 - نمکستان namakstan.net/sms-valentine.html‎Cachedعکس های خفن خطای چشم و خطای دید بی ادبی و ترسناک 96 – 2017 · عکس های ... اس ام اس ولنتاین , جوک ولنتاین , تبریک ولنتاین , اس ام اس عاشقانه و. جدیدترین اس ام اس ... عکس پروفایل ولنتاین|تبریک ولنتاین به عشقم - دانلود مدل 2017 downloadomadahi.blogsky.com/.../دلنوشته-ی-عاشقاته-و-زیبا-ولنتاین2017-عکس-پروفایل-ولنتاین-تبریک-ولنتاین-به-عشقم‎Cached6 فوریه 2017 ... جملات زیبای عاشقانه ولنتاین 2016 – اس ام اس های جدید امروز – مرجع اس ام اس … ... کلمات کلیدی :متن کوتاه زیبا، جملات مفهومی، دل نوشته های کوتاه، لذت ... متن و اس ام اس تبریک ولنتاین 2017 | وهاران www.vaharan.ir/text-and-sms-congratulations-valentine-2017/‎Cached13 فوریه 2017 ... تبریک ولنتاین 2017,ولنتاین 2017,ولنتاین 95,ولنتاین 1395,تبریک ولنتاین به همسر,اس ام اس ولنتاین 2017,اس ام اس تبریک ... یه وقتایی آدم عاشق آدم های جدید میشه اما من همیشه دوباره عاشق تو میشم (از تو مرا هر نفس عشقی دگر!!!).