مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده

سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است.

کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده

 به گزارش سلامتی دکتر الن گوتکین از بیمارستان کویینز نیویورک در این باره می گوید: آزمایش منظم کولونوسکوپی می تواند ریسک مرگ ناشی از سرطان روده را تا ۹۰ درصد کاهش دهد.

حتی متخصصان توصیه می کنند افراد بدون سابقه خانوادگی یا پزشکی سرطان روده هم به طور منظم آزمایش کولونوسکوپی را انجام دهند. سرطان می تواند بدون علامت پیشرفت کرده و به یکباره علائم ظهور کنند که در این حالت سرطان می تواند بسیار پیشرفته باشد و احتمال درمان آن کمتر خواهد بود.

به گفته گوتکین، احتمال ابتلا به سرطان روده در بین زنان و مردان یکسان است و عدم وجود علائم پرخطر به معنای عدم ابتلا به این بیماری نخواهد بود.بهترین شروع سن کولونوسکوپی در افراد سیاهپوست ۴۵ سال و برای سایرین ۵۰ سال است که بهتر است هر ۱۰ سال تکرار شود.

متخصصان برای کاهش ابتلا به این بیماری توصیه های را ارائه می نمایند: آزمایش و غربالگری منظم؛ حفظ وزن سالم؛ ورزش منظم؛ داشتن رژیم غذایی سالم مملو از میوه و سبزیجات؛ پرهیز از مصرف مشروبات الکلی؛ عدم استعمال دخانیات؛ و مصرف میزان توصیه شده کلسیم از طریق غذاهای روزانه.



لینک منبع :کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده

کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../کولونوسکوپی-بهترین-شیوه-تشخیص-سرطان-روده‎Cached4 آوریل 2017 ... سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. بهترین شیوه تشخیص سرطان روده کولونوسکوپی است snn.ir/detail/News/596393/9009‎Cachedسرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ... کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../185785-کولونوسکوپی-بهترین-شیوه-تشخیص-سرطان-روده‎Cached4 آوریل 2017 ... سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. آزمایش کولونوسکوپی بهترین روش تشخیص سرطان روده - نبض ما nabzema.ir/.../کولونوسکوپی-بهترین-روش-تشخیص-سرطان-رو.html‎Cached9 جولای 2017 ... آزمایش کولونوسکوپی می تواند ریسک مرگ ناشی از سرطان روده را تا ۹۰ درصد کاهش دهد. در ادامه روش انجام آزمایش کولونوسکوپی ، عوارض آزمایش ... کولونوسکوپی بهترین روش تشخیص سرطان روده | Hendevaneh hendevaneh.com/کولونوسکوپی-بهترین-روش-تشخیص-سرطان-رو/‎Cachedآزمایش منظم کولونوسکوپی می تواند ریسک مرگ ناشی از سرطان روده را تا ۹۰ درصد کاهش دهد. حتی افراد بدون سابقه خانوادگی یا پزشکی سرطان روده هم به طور منظم آزمایش ... کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده - خبرگزاری مهر | خبر ... khabarfarsi.com/u/35830530 3 آوریل 2017 ... سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. ... مشاهده خبر در سایت منتشر ... کولونوسکوپی؛ بهترین شیوه تشخیص سرطان روده – صبح وزوان www.sobhevazvan.ir/?p=8853 سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. •مجله سرطان. به گزارش مهر، دکتر الن گوتکین از ... کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص سرطان روده - رنسانس | اخبار ... rfbar.ir/کولونوسکوپی-بهترین-شیوه-تشخیص-سرطان-ر/ به گزارش خبرنگار رنسانس، دکتر الن گوتکین از بیمارستان کویینز نیویورک در این باره می گوید: آزمایش منظم کولونوسکوپی می تواند ریسک مرگ ناشی از سرطان ... سرطان روده بزرگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_روده_بزرگ‎Cached Similarسرطان روده بزرگ چهارمین سرطان شایع در ایران است و برآورد شده ... کولونوسکوپی: در این روش با ابزارهای خاصی، مشاهده کلی روده ... نو به نو - کولونوسکوپی؛ بهترین شیوه تشخیص سرطان روده www.n1.nobno.ir/showpost.php?id=10739 همشهری آنلاین: سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان و معالجه بوده و کولونوسکوپی بهترین شیوه تشخیص این بیماری است. ادامه مطلب. تاریخ انتشار: ...