مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری)

کوکا : برای کاشت درخت لیمو ترش در منزل لازم است ابتدا دانه های لیمو را از داخل آن خارج کرده و به مدت 48 ساعت داخل آب گرم قرار دهید .
سعی کنید دانه های درشت را انتخاب کنید . پس از قرار دادن در آب، آنها را با دستمال کاغذی خشک کرده و پوست روی دانه ها را جدا کنید .
یک گلدان آماده کرده، دانه ها را داخل آن بکارید و سپس روی آنها را آب پاشی کنید تا خاک گلدان مرطوب شود. حال برای پوشاندن دانه ها روی آنها دو سانتی متر خاک بریزید. و دوباره کمی آب پاشی کنید.
سپس بر روی گلدان را یک کیسه پلاستیکی شفاف کشیده و آن را در محلی گرم و آفتاب گیر قرار دهید. معمولا یک تا دو هفته زمان نیاز است تا دانه ها جوانه زده و از خاک بیرون بیایند.
پس از اینکه جوانه های سبز را مشاده کردید باید کیسه پلاستیکی را از روی گلدان برداشته تا جوانه ها بتوانند به رشد خود ادامه دهند. فراموش نکنید درخت لیمو حتما به 5 ساعت آفتاب در روز نیازمند است. همچنین بهترین دما برای رشد نهال لیمو بین 18 تا 27 درجه سانتی گراد است. پس گلدان خود را در یک مکان گرم و آفتاب گیر فرار دهید .

پرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموخیساندن هسته لیموپرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموجداکردن پوست دانه لیموپرورش درخت لیمو , روش کاشت درخت لیمو ترشخیساندن هسته لیموکاشت هسته لیمو در گلدانکاشت هسته لیمو در گلدانپرورش درخت لیمو , دانه لیمو ترشکاشت هسته لیمو در گلدانپرورش درخت لیمو , نگهداری از لیموترشپوشاندن هسته های لیموترشپرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموترش در منزلجوانه های هسته لیموترشپرورش درخت لیمو , جوانه لیمو ترشجوانه های هسته لیموترشپرورش درخت لیمو , نهال لیموترش در گلداننهال لیموترش در گلدان



لینک منبع :روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری)

Images for روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری) آموزش تصویری کاشت و پرورش درخت لیموترش در منزل - بیتوته www.beytoote.com/scientific/.../tutorial3-lemon2-nurturing.html‎Cached Similarکاشت درخت لیمو ترش نحوه کاشت و پرورش درخت لیمو ترش لیمو ترش آموزش تصویری ... 3- یک گلدان آماده کرده، دانه های لیمو را داخل آن بکارید و سپس روی آنها را آب پاشی ... روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری) www.coca.ir/how-to-grow-your-own-lemon-tree/‎Cached Similarآموزش کامل نحوه کاشت هسته لیموترش در گلدان منزل، روش و طرز کاشت دانه و درخت لیموترش در خانه، پرورش و نگهداری نهال لیمو در منزل و گلدان، خاک مناسب بذر میوه ... بهترین نحوه کاشت هسته مرکبات در گلدان + آموزش - نمناک namnak.com/نحوه-کاشت-هسته-مرکبات-.p38092‎Cachedکاشت بذر مرکبات در گلدان و آموزش کاشت هسته پرتقال و نارنج و لیمو در خانه و نکات مهم ... از جمله ی آن ها می توان پرتقال، گریپ فروت، انواع لیموشیرین و لیمو ترش را نام برد. ... به هر حال تماشای رشد و بالندگی یک گیاه از زمان کاشت بذر تا تبدیلش به درخت ... درصورتی که گیاهتان را در داخل منزل پرورش می دهید، بایستی با هر بهار جایش را ... کاشت هسته لیمو - آپارات www.aparat.com/v/juqfD/کاشت_هسته_لیمو‎Cached Similar10 مارس 2014 ... ساده ماده فقط کافیه هسته های لیمو ترش را دور نیاندازیم و با اونا یه گلدون همیشه سبز ... با راهنمای تصویری زیر شما هم همین الان میتوین هسته های لیمو ترش خودتون را بکارید. ... کاشت گیاه و درخت لیمو از هسته لیمو - How To Grow Lemon Tree From Seed ... روش کاشت و پرورش لیمو در گلدان-فروشگاه گل و گیاه منتخب. کاشت گیاه و درخت لیمو از هسته لیمو - How To Grow Lemon Tree ... ► 4:48https://www.youtube.com/watch?v=iPNMaNKVtuM Aug 7, 2013 - 5 min - Uploaded by Persian Kitchen Your browser does not currently recognize any of the video formats available. ... کاشت گیاه و درخت ... آموزش تصویری : پرورش درخت لیموترش در منزل · جدید 96 -گهر gahar.ir/آموزش-تصویری-پرورش-درخت-لیموترش-در-منز/‎Cached Similarلیموترش,پرورش لیموترش,آموزش تصویری,آموزش کاشت درخت لیموترش,آموزش ... جالب هست بدونید من خودم هم شخصا دانه های لیموترش را در یک گلدان کاشتم که الان پس از سه ... ابتدا شما چند هسته لیموترش بزرگ و خوب نیاز دارید که باید آنها را جدا کنید و به ... روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری ... asioir.blogsky.com/1396/02/23/post-26/ 13 مه 2017 ... روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری) ... کوکا : برای کاشت درخت لیمو ترش در منزل لازم است ابتدا دانه های لیمو را از داخل ... روش کاشت و پرورش هسته درخت لیمو ترش در گلدان و منزل (تصویری) - آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201751422245468128.html‎Cached14 مه 2017 ... آموزش کامل نحوه کاشت هسته لیموترش در گلدان منزل، روش و طرز کاشت دانه و درخت لیموترش در خانه، پرورش و نگهداری نهال لیمو در منزل و گلدان، خاک ... گلدانی معطر با هسته لیمو - کشتزار www.keshtzar.com/گلدانی-معطر-با-هسته-لیمو/‎Cached Similarاگه دوست دارید یه گلدون کوچیک توی خونه و یا آشپزخونه داشته باشید و از رایحه مطبوع لیمو لذت ببرید ، در این مطلب روش کاشت هسته لیمو رو در گلدان آموزش میدیم : 1.