مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گریم مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر + عکس

گریم مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر + عکس

مهران مدیری از هنرمندان محبوب کشورمان است که در فعالیتهای هنری چون کارگردانی، بازیگری به اوج شهرت و محبوبیت در بین عامه رسیده است و ما در این مقاله از پورتال وهاران به جدیدترین فیلم مهران مدیری که ساعت ۵ عصر نام دارد و خود او هم در آن ایفای نقش می کند پرداخته ایم.

جدیدترین عکس مهران مدیری خرداد ۹۶

حساب کاربری فیلم «ساعت پنج عصر» در اینستاگرام تصویری از گریم مهران مدیری در این فیلم منتشر کرد.

گریم مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر + عکس

در فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری بازیگرانی چون سیامک انصاری، امیر جعفری و آزاده صمدی نقش آفرینی می‌کنند.

مهران مدیری نیز در این فیلم بازی کرده است.

درباره فیلم سینمایی ساعت پنج عصر

ساعت ۵ عصر فیلمی کمدی به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی خشایار الوند ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم به علت طولانی شدن مراحل تدوین، به جشنواره فیلم فجر ۹۵ نرسید و زمان اکران آن از سوی تهیه کننده نوروز ۹۶ اعلام شد. اما در لیست ۱۲ فیلمی که شورای صنفی نمایش منتشر کرد، این فیلم حضور نداشت.

قرار است این فیلم در تابستان ۹۶ و بعد از اتمام اکران ، نهنگ عنبر۲ ، به روی پرده برود.

داستان فیلم ساعت پنج عصر

داستان فیلم از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.

بازیگران فیلم ساعت ۵ عصر

سیامک انصاری
آزاده صمدی
امیر جعفری
نگین معتضدی
مهران مدیری

همچنین بخوانید:  تحقیر حمید گودرزی توسط سام درخشانی و دفاع از نوید محمدزاده

تهیه کننده و کارگردان

مهران مدیری
نویسنده
خشایار الوند

گرداوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :گریم مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر + عکس

Images for گریم مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر + عکس گریم متفاوت مهران مدیری در ساعت 5 عصر+عکس - نمناک namnak.com/مهران-مدیری-در-ساعت-5-عصر.p50476‎Cachedمهران مدیری و چهره متفاوت مهران مدیری در فیلم جدیدش و گریم متفاوت مهران مدیری در ساعت 5 عصر و مهران مدیری در ساعت 5 عصر و عکس مهران مدیری در ساعت 5 عصر درنمناک . گریم متفاوت مهران مدیری در «ساعت پنج عصر» + عکس - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../گریم-متفاوت-مهران-مدیری-در-ساعت-پنج-عصر-عکس‎Cached1 ژوئن 2017 ... حساب کاربری فیلم «ساعت پنج عصر» در اینستاگرام تصویری از گریم مهران مدیری در این فیلم منتشر کرد. گریم خاص و جدید مهران مدیری در ساعت 5 عصر + شرح داستان ... - روزگار rouzegar.com/mode/newsfashion/makeup-m-modiri-at-5-afternoon‎Cachedگریم خاص و جدید مهران مدیری در ساعت 5 عصر + شرح داستان ساعت 5 عصر فیلم سینمایی ساعت 5 عصر گریم متفاوت مهران مدیری اکران فیلم سینمایی ساعت 5 عصر در ... گریم جدید مهران مدیری (عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/542075/گریم-جدید-مهران-مدیری-عکس‎Cached1 ژوئن 2017 ... گریم جالب مهران مدیری در «ساعت پنج عصر»/ نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری از عید فطر در سینماها اکران می شود/ ایران. گریم و چهره اروپایی مهران مدیری در فیلم ساعت 5 عصر+عکس - جام نیوز www.jamnews.ir/detail/News/797335‎Cached2 ژوئن 2017 ... به گزارش جام نیوز، در فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری بازیگرانی چون سیامک انصاری، امیر جعفری و آزاده صمدی نقش ... اولین تصویر از گریم مهران مدیری در «ساعت 5 عصر» - سینمای ایران ... icinema.ir/page/7495‎Cached1 ژوئن 2017 ... مهران مدیری سال گذشته اولین فیلم سینمایی خود با نام «ساعت 5 عصر» را جلوی دوربین برد. این فیلم در ابتدا قرار بود به جشنواره فیلم فجر برسد، اما ... فیلم سینمایی ساعت 5 عصر + عکس بازیگران و داستان فیلم مهران ... shahrematlab.com/فیلم-سینمایی-ساعت-5-عصر/‎Cachedفیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + بازیگران و داستان”>فیلم سینمایی .... امیر جعفری به گروه بازیگران ساعت ۵ عصر پیوست + عکس تست گریم ( ۴ دی ۹۵). گریم متفاوت مهران مدیری در «ساعت پنج عصر» - عکسیاتو | عکس ... aksiato.com/گریم-متفاوت-مهران-مدیری-ساعت-پنج-عص/‎Cached1 ژوئن 2017 ... تصویری از گریم متفاوت مهران مدیری در فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی خودش و بازی بازیگرانی چون سیامک انصاری، امیر جعفری و ... گریم و چهره اروپایی مهران مدیری در فیلم ساعت 5 عصر+عکس - آیسام aysam.ir/گریم-و-چهره-اروپایی-مهران-مدیری-در-فیلم/‎Cached2 ژوئن 2017 ... گریم مهران مدیری در ساعت پنج عصر : حساب کاربری فیلم «ساعت پنج عصر» در اینستاگرام تصویری از گریم مهران مدیری در این فیلم منتشر کرد...