مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب

گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب

در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عکس جدید گلشیفته فراهانی را منتشر کرده ایم. در این عکس گریم گلشیفته در فیلم دزدان دریایی کارائیب را ملاحظه خواهید کرد.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدید دزدان کارائیب

گریم گلشیفته فراهانی با نقش جادوگر در فیلم «دزدان دریایی کاراییب؛ مرده‌ها قصه نمی‌گویند»

گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب

داستان فیلم دزدان دریایی کاراییب

داستان فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد که ماجراهای عده‌ای دزد دریایی را روایت می‌کند.

دزدی به نام جک اسپارو و الیزابت سوآن و ویل ترنر هستند که در فیلم اول با هم آشنا می‌شوندو در فیلم دوم جک اسپارو به کاپیتان سختگیری به نام دیوی جونز بدهکار است و با کمک ویل ترنر و الیزابت سوآن سعی به کنترل جونز می‌گیرد ولی در پایان فیلم در زندان جونز که یک جزیره گمشده‌است زندانی می‌شود

در فیلم سوم جک اسپارو به کمک دوست دیرینه‌اش باربوسا و الیزابت و ویل باز می‌گردد و با هم تلاش میکنند تا جلوی دشمنان دزدان دریایی بایستند.
شخصیت‌های فیلم دزدان دریایی کاراییب

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو و نقش اصلی فیلم یک دزد دریایی سرخوش است از خصوصیات او می‌توان به فرارهای به موقع و از دارایی‌های او می‌توان به قطب نمای جادویی او و از سمت‌های او می‌شود به ریاست دزدان دریایی و مجمع برادران ولتز اشاره کرد. او کاپیتان کشتی مروارید سیاه نیز است.

ویلیام ترنر نقش مکمل فیلم با بازی اورلاندو بلوم که در واقع آهنگری است که به‌دنبال معشوقه‌اش الیزابت سوآن و پدرش بیل ترنر پا به دریا گذاشته. از مهارت‌های او می‌توان به شمشیر بازی او اشاره کرد. او کاپیتان هلندی سرگردان نیز است.

همچنین بخوانید:  عکس های پشت صحنه سریال همسایه ها مهران غفوریان از شبکه دو سیما

الیزابت سوآن با بازی کیرا نایتلی بازیگر انگلیسی می‌باشد. او دختری خوش قلب است که به خاطر کارهای جک اسپارو دزد دریایی شد. از دارایی‌های او می‌توان به کشتی سئو فنگ اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز نیز است.

دیوی جونز با بازی بیل نایی شخصیت بدجنس داستان است. او طبق قوانین کشتی هلندی سرگردان فقط ۱۰ سال یکبار پا به خشکی بگذارد. از دارایی‌های او می‌توان به صندوق مرد مرده اشاره کرد. بعد از مرگ او ویل ترنر کاپیتان هلندی شد.

کاپیتان هکتور باربوسا با بازی جفری راش. او شخصیت منفی فیلم اول بود ولی در فیلم سوم درستکار می‌شود. او و جک اسپارو همیشه با هم در جدال هستند. از دارایی‌های او می‌توان به ۸۸۲ سکه نفرین شده کورتز و میمون آزتکی او اشاره کرد.

سئو فنگ با بازی چو یون-فت عیاش کشتی سئو فنگ که اهل سنگاپور است و در حمام شهر آنجا می‌شود او را پیدا کرد. از دارایی‌های او می‌شود به نقشه نفیس دریاها اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز بود اما وقتی مرد سکه خود را به الیزابت بخشید.

ریش سیاه با بازی ایان مک شین کاپیتان کشتی انتقام ملک آن است و می خواهد به آب حیات دسترسی پیدا کند. ریش سیاه یک دزد دریایی واقعی در دنیای واقعی است.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب

Images for گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب | وهاران www.vaharan.ir/golshifteh-farahani-in-dozdan-daryaei-karaeib/‎Cached1 ژوئن 2017 ... گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب. در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عکس جدید گلشیفته فراهانی را منتشر کرده ایم. عکس دیدنی گلشیفته فراهانی با گریم عجیب و سر کچل در دزدان دریایی ... www.coca.ir/عکس-دیدنی-گلشیفته-فراهانی-با-گریم-جالب/‎Cachedعکس گلشیفته فراهانی در فیلم دزدان دریایی کارائیب، عکس گلشیفته فراهانی در میان بازیگران فیلم دزدان دریایی کارائیب،گریم گلشیفته فراهانی دردزدان دریایی ... گریم متفاوت گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب iranianuk.com/.../گریم-متفاوت-گلشیفته-فراهانی-در-دزدان-دریایی-کارائیب‎Cachedگریم متفاوت گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب. +121. رأی دهید. -29. ‌چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸ فوریه ۲۰۱۷ ... گریم دیدنی گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب | آریاهوم aryahome.ir/89762/گریم-دیدنی-گلشیفته-فراهانی‎Cachedگریم دیدنی گلشیفته فراهانی ، گلشیفته فراهانی در صفحه شخصی اش عکس جدیدی از خودش با گریم دزدان دریایی کارائیب منتشر کرد. گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب - پارسی دون parsidon.ir/search/?...گریم%20دیدنی%20از%20گلشیفته%20فراهانی%20در%20دزدان%...‎Cached1 ژوئن 2017 ... عکس گلشیفته فراهانی در فیلم دزدان دریایی کارائیب + فیلم در فیلم... گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب. 20 دقیقه پیش ... گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب - برترین ها bartarinaa.ir/search/?...گریم%20دیدنی%20از%20گلشیفته%20فراهانی%20در%20دزدان%...‎Cachedعکس های عاشقانه دونفره خفن و دیدنی عکس های عاشقانه و زیبای دونفره از همسران دلداده و عاشق می تواند این حس را در شما بیشتر کند. بهترین عکس های رمانتیک را در زیر ... گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب - خوبی khoubi.ir/search/?...گریم+دیدنی...گلشیفته+فراهانی...دزدان+دریایی+کاراییب‎Cachedوب سایت سینما گیمفا: پال مک کارتنی (Paul McCartney) شخصیت خود در Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دزیایی کارائیب: مردان مرده ... گریم دیدنی از گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کاراییب - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...گریم%20دیدنی%20از%20گلشیفته%20فراهانی%20در%20دزدان%...‎Cached1 ژوئن 2017 ... در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عکس جدید گلشیفته فراهانی را منتشر کرده ایم. در این عکس گریم گلشیفته در فیلم دزدان دریایی کارائیب را ... عکس دیدنی گلشیفته فراهانی با گریم عجیب و سر کچل در دزدان دریایی ... www.akairan.com/biography/superstar/news201742920382680391.html 29 آوریل 2017 ... عکس گلشیفته فراهانی در فیلم دزدان دریایی کارائیب، عکس گلشیفته فراهانی در میان بازیگران فیلم دزدان دریایی کارائیب،گریم گلشیفته ...