مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پژوهش‌های انجمن روانشناسی آمریکا نشان می‌دهد که داشتن عادت‌های منظم صبحگاهی، کمک می‌کند خوشحال‌تر، باانگیزه‌تر و خوش‌اخلاق‌تر باشید. علاوه بر اینها سحرخیزی باعث می‏‌شود:

استرس کم‌تری داشته باشید

اضطراب و نگرانی‌تان کاهش یابد

میل به افسردگی در شما فروکش کند

آدم‌هایی که عادت‌های منظم صبحگاهی دارند، از بقیه پر انرژی‌تر هستند و افرادی که در عادت‌های صبحگاهی‌شان ورزش را هم گنجانده‌اند، تندرست‏‌ترند و سلامت روانی بهتری دارند.

در تصویر زیر راهکارهایی را که به شما کمک می کند تا صبح ها زود از خواب بیدار شوید، ارائه شده است.



لینک منبع :7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود

7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+ ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زود-اینفوگرافیک‎Cachedاگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما بدهد. 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود - 23. shoaresal.org shoaresal.org/fa/.../7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زود‎Cached16 مه 2017 ... اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود - LTL www.ltllenses.ir/.../7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زود‎Cachedاگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما بدهد. اینفوگرافیک/ 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود - روز پلاس roozplus.com/.../اینفوگرافیک-7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زود‎Cached11 مه 2017 ... اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود/اینفوگرافیک - رازق www.razegh.com/fa/news233006.aspx 9 مه 2017 ... اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود/اینفوگرافیک - رازق www.razegh.com/fa/news233006.aspx#! اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما بدهد. 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک ... www.phdazmoon.org/sanjesh_51393.html‎Cached7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک ... زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+ ... - هات جی تی hotgt.xyz/gtnews/7435‎Cached19 مه 2017 ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک. 1 هفته قبل باشگاه خبرنگاران 0. به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک | اخبار ... elim.ir/.../7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زوداینفوگرافیک/ اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید انگیزه بیشتری برای بیدار شدن و بیرون آمدن از رختخواب به شما بدهد. به گزارش ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک - خبرلند khabarland.com/.../7-کلک-بدرد-بخور-برای-بیدار-شدن-در-صبح-زود-اینفوگرافیک‎Cached9 مه 2017 ... 7 کلک بدرد بخور برای بیدار شدن در صبح زود+اینفوگرافیک اگر دوست دارید صبح زود از خواب بیدارشوید بهتر است مطلب زیر را بخوانید شاید ...