مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بعد از هر وعده غذایی میزان لیپیدها و تری گلیسیریدها (نوعی چربی یافت شده در جریان خون) افزایش می یابند. این چربی ها موجب سفتی عروق خون و در نهایت منجر به بیماری قلبی-عروقی می شوند.

یافته ها نشان داد مردان سالمی که همراه با وعده غذایی پرچرب خود در حدود ۳۰ گرم بادام زمینی می خوردند افزایش لیپیدها در جریان خون شان بسیار کُند خواهد بود. همچنین میزان کاهش تری گلیسیرید بعد از مصرف بادام زمینی همراه با وعده غذایی ۳۲ درصد کاهش می یابد.

پنی کریس اترتون، استاد دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، در این باره می گوید: «معمولا زمانیکه چیزی می خوریم، رگ های بدن در طول مدت بعد از غذا کمی سفت تر می شوند اما ما متوجه شده ایم که اگر همراه وعده غذایی بادام زمینی خورده شود می تواند از این واکنش سفت شدن عروق پیشگیری کند.»

به مرور زمان واکنش سفت شدگی عروق منجر به محدودشدن جریان خون در سراسر بدن شده و قلب سخت تر کار می کند و در نهایت می تواند منجر به نارسایی قلبی شود.



لینک منبع :خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند

خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-از-حمله-قلبی-پیشگیری-می-کند‎Cached20 آوریل 2017 ... خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند. خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می‌کند - آفتاب aftabnews.ir/.../خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-از-حمله-قلبی-پیشگیری-می‌کند خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند. خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند - تیک tik.ir/fa/news/.../خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-از-حمله-قلبی-پیشگیری-می-کند بعد از هر وعده غذایی میزان لیپیدها و تری گلیسیریدها (نوعی چربی یافت شده در جریان خون) افزایش می یابند. این چربی ها موجب سفتی عروق خون و در نهایت منجر به ... خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/04/20/1681201‎Cached20 آوریل 2017 ... خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند. خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند | هفته نامه ... bamdad7.ir/خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-از-حمله-قلب/ خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند. به گزارش خبرنگار مهر، بعد از هر وعده غذایی ... خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند ... - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149265972087799‎Cached20 آوریل 2017 ... خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند. - خبرگزاری مهر. خوردن بادام زمینی همراه غذا حمله قلبی پیشگیری می کند - محبوب ها www.mahboobha.ir/.../خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-حمله-قلبی-پیشگیری-می-کند 23 آوریل 2017 ... سلامانه : خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند.به گزارش مهر، بعد از ... خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/u/36761991 20 آوریل 2017 ... خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند. خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات ... میهن مگ - خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند https://mihanmag.com/.../خوردن_بادام_زمینی_همراه_غذا_از_حمله_قلبی_پیشگیری_می_کند‎Cached15 مه 2017 ... خوردن بادام زمینی را با مواد غذایی از حمله قلبی پیشگیری از آثار خوردن بادام زمینی با یک وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی و عروقی مانند ... خوردن بادام زمینی همراه غذا از حمله قلبی پیشگیری می کند - دیجی مجله ... www.digimajale.com/خوردن-بادام-زمینی-همراه-غذا-از-حمله-قلب/166980/ 20 آوریل 2017 ... به گزارش خبرنگار مهر، پس از هر وعده غذایی میزان لیپیدها و تری گلیسیریدها (نوعی چربی یافت شده در جریان خون) افزایش می یابند. این چربی ها موجب ...