مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟

به گزارش جام جم آنلاین، در سال‌های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش قند خون می‌شود. البته باید گفت، اگرچه انگور و فرآورده‌های آن، حاوی فلز کروم و قند فروکتوز هستند، اما به مقدار کم یا زیاد، قندهای دی‌ساکارید نیز دارند که می‌تواند برای افراد دیابتی ایجاد مشکل کند.

لذا بیماران دیابتی برای مصرف مویز باید با پزشک خود مشورت و از زیاده روی در مصرف آن خودداری کنند.

فراموش نکنید، فرآورده‌های انگور بویژه مویز و کشمش، از کالری بسیار بالایی برخوردارند و مصرف زیاد آنها می‌تواند موجب افزایش وزن در افراد شود. در نتیجه، مصرف آن برای افراد چاق توصیه نمی‌شود.

بعلاوه از خرید مویز و کشمش به صورت فله‌ای و باز اجتناب کنید و حتما محصولاتی را که دارای بسته‌بندی بهداشتی، تاریخ مصرف و مجوز وزارت بهداشت هستند، بخرید.



لینک منبع :آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟

آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می‌توانند-مویز-بخورند؟‎Cached18 آوریل 2017 ... جالب است بدانید، بیشتر قند مویز، از نوع فروکتوز است که برای جذب در بدن به انسولین نیاز ندارد. به همین دلیل، مصرف کشمش و مویز به جای قند همراه ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - تناسب اندام - تغذیه ... www.salamatnews.com/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می‌توانند-مویز-بخورند-‎Cached18 آوریل 2017 ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ سلامت نیوز: در سال‌های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ www.kanoon.ir/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می-توانند-مویز-بخورند‎Cached20 آوریل 2017 ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ در سال‌های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش قند خون می‌شود. آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می‌توانند-مویز-بخورند/‎Cachedآیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ در سال‌های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش قند خون می‌شود. البته باید گفت، ... خبرگزاری آریا - آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ www.aryanews.com/News/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می‌توانند-مویز-بخورند؟ ظ. آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ خبرگزاری آریا - جالب است بدانید، بیشتر قند مویز، از نوع فروکتوز است که برای جذب در بدن به انسولین نیاز ندارد. آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - دکتر روزبه کاظمی tabassomclinic.ir/news/.../ایا-افراد-دیابتی-و-چاق-میzwnjتوانند-مویز-بخورند آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲ | ۰ نظر. سلامت نیوز: در سال های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده های آن یافت شده ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می-توانند/.../6350384/‎Cached17 آوریل 2017 ... به همین دلیل، مصرف کشمش و مویز به جای قند همراه چای از قدیم بخصوص در افراد دیابتی مرسوم بوده است./ در سال های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ - اقتصادبان www.eghtesadban.com/.../آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می-توانند-مویز-بخورند آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ در سال‌های اخیر عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش قند خون می‌شود. به گزارش بهداشت ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند مویز بخورند؟ » پنجاه و پنجاه پورتال ... 50o50.ir/.../7734-آیا-افراد-دیابتی-و-چاق-می‌توانند-مویز-بخورند؟.html‎Cachedالبته باید گفت، اگرچه انگور و فرآورده‌های آن، حاوی فلز کروم و قند فروکتوز هستند، اما به مقدار کم یا زیاد، قندهای دی‌ساکارید نیز دارند که می‌تواند برای افراد دیابتی ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند کشمش و مویز بخورند؟ rooydad24.com/.../آیا_افراد_دیابتی_و_چاق_می_توانند_کشمش_و_مویز_بخورند‎Cached30 ژوئن 2017 ... آیا افراد دیابتی و چاق می‌توانند کشمش و مویز بخورند؟ ◇ مداحی امروز در نماز عیدفطر وحدت شکنانه بود/ ظاهرا قصدی بر اصلاح تندروی‌ها از تریبون نماز ...